www.brabantland.nl

www.brabantland.nlZufriedenheit der Gäste: 4.9/5
8 votes, 115 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.brabantland.nl




www.brabantland.nl
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungDeutsch, Englisch, Niederländisch, Polnisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 115 bewertungen gefunden.

Willem en Ineke Mom1. Januar 2017, 15:13

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Oudejaarsavond 2016
Wat hebben onze gasten en wij genoten van al het lekkers!
Alles van heel hoge kwaliteit, het was in een woord SUPER!!!!!

Hariette de Laat Kleijssen26. Dezember 2016, 10:22

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

We keken ons ogen uit toen we onze vlees en vissalade zagen.Geweldig zag het eruit complimenten hoor.Onze gasten vonden het ook niet normaal meer hoe de schalen waren opgemaakt zo mooi.
En het aller belangrijkste het was verrukkelijk,,,ze wilde ook allemaal weten waar we het besteld hadden dus,,,,,,,,

Wendy kranen-Vink16. November 2016, 19:34

Wendy Kranen-Vink
11 november om 21:44
De hapjes waren weer heerlijk! Alles, maar dan ook echt alles is op gegaan!

Fam Peijnenburg23. Oktober 2016, 20:24

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Erg tevreden over de heerlijke hapjes. Alles zag er prachtig uit en bezorging exact volgens afspraak. Veel complimenten gekregen van onze gasten!

Marian van Lent16. Oktober 2016, 3:02

Marian van Lent-kroon

Bij deze willen wij jullie bedanken voor de keurige verzorging van de broodjes, deze waren heerlijk

Mochten wij in de toekomst nog iets nodig hebben, zullen wij zeker aan jullie denken

Met vriendelijke groeten
Peter en Marian van Lent
Den Bosch

Menno12. Oktober 2016, 23:13

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Wederom hier besteld. Vorig jaar was de webshop helaas dicht en heb ik bij AtotZ bbq besteld. Dat is echt tegengevallen. Ben blij dat ik dit jaar weer hier kon bestellen. Excellente service, goed vlees en perfecte salades.

Anja Wouters1. Oktober 2016, 14:50

Hallo Lenie en collega's,

Onze complimenten voor het heerlijke buffet van gisteren.
Iedereen vond het erg lekker .
De bezorger had geen pinapparaat bij zich, ik heb zojuist de rekening betaald per overboeking.
Als we in de buurt zijn zullen we de koeldoos afgeven.

Gr. Anja wouters
________________________________________

Leon Ligthart28. September 2016, 18:07

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

24 september een koud buffet gehad. Alles keurig en op tijd bezorgd. De smaak was prima en vele complimenten van de gasten! Zeker een goed adres voor de volgende keer.

Breg van Hulten27. September 2016, 16:41

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Leen en Lenny, afgelopen zondag weer een overheerlijke meer dan verzorgde wok van jullie op! Het is weer als vanouds, fijn dat jullie weer terug zijn en toch weer zelf doen :-) toppers!

22 september 2016

Riet en Antwan7. September 2016, 21:16

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Wij hebben afgelopen zaterdag weer genoten van de door jullie verzorgde barbecue, onze gasten en wijzelf hebben zitten smullen van al het lekkere vlees en salades, en ook nog bedankt voor het goede advies!! Tot Kerstmis!!

Stean29. August 2016, 11:37

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Via de website besteld, keurige info terg gehad spullen op tijd geleverd en volgends bestelling

Hapjes waren heerlijk en vers, we kregen veel positieve reactie van onze gasten.

Kortom perfect

Karin Aarts16. August 2016, 15:47

Hartelijk dank voor het mooie verjaardagsbuffet!
Prima verzorgd en erg lekker.
Mede dankzij jullie was mijn verjaardag een feestje!

hartelijke groet,
Karin Aarts

Sanrosa4. Juli 2016, 11:34

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Zowel koud buffet als BBQ schotel besteld en de kwaliteit was geweldig. We hebben veel complimenten gehad. Onze dank daar voor

Familie van Hout27. April 2016, 22:17

Op 17 april hadden wij een communiefeest van ons zoontje. Combinatie buffet C besteld. Contact was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zeer goed. Alles was vers en de smaak was heel goed. Alles is volgens afspraak verlopen. Dit buffet heeft er mede voor gezorgd dat het een super feest is geworden. kortom een catering om aan te bevelen. Ook de afstand was geen probleem! Dus..... mochten we weer een feestje hebben dan gaan we zeker daar weer eten bestellen.

Gerdy & Piet Pruijssers25. April 2016, 12:48

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Zaterdagavond een combinatiebuffet gehad op een feestje met familie en vrienden. In één woord: uitstekend!
Prachtig opgesteld; uitstekende kwaliteit; alles inclusief (borden en bestek - statafels - geen afwas - alles wordt volgens afspraak op tijd gebracht en gehaald)
Kortom, iedereen tevreden! Van harte aanbevolen!

fam van Poppel10. März 2016, 7:22

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Het stamppotbuffet , wat wij onlangs besteld hadden was heerlijk,niets op aan te merken!Wel jammer dat men onze klacht dat het eten bijna 2 uur te laat was voor lief heeft genomen. Het was voorsl vervelend,daar wij aangegeven hadden dat er kleine kinderen bij waren.

Amanda de vries1. Januar 2016, 14:37

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Het was perfect verzorgd. Het smaakte heerlijk en volgend jaar doen we het zeker nog een keer

P&J van Lith26. Dezember 2015, 15:39

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Vorig jaar een geweldig gourmetpakket. Dit jaar het combinatie buffet was....keurig verzorgd....ruime keus....en voortreffelijk van smaak. Mede hierdoor een geweldige avond met ons gezin...kinderen en kleinkinderen gehad. Na deze kerst 2015....op naar het bestelde gourmetpakket voor oud en nieuw.
Bedankt.!!! En de beste wensen voor het nieuwe jaar !

Piet en Corry Kivits21. Dezember 2015, 11:55

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor de heerlijke hapjes. Iedereen was vol lof en
voor herhaling vatbaar.
Nogmaals complimenten

Chantal19. Dezember 2015, 20:05

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Goedemiddag,

Ik wilde even laten weten dat het kerstbuffet dat jullie voor ons verzorgd hebben perfect was.
Het eten was erg lekker en zag er mooi verzorgd uit. Er was genoeg keuze en er was ruim voldoende.
Ik hoor van mijn collega’s alleen maar positieve reacties.

Daarnaast was ik erg tevreden over de bezorging en manier waarop alles werd klaargezet.

Volgend jaar komen wij zeker weer bij jullie terug.



Hartelijke groet,
Chantal

fam.pullens8. Dezember 2015, 14:10

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

heerlijk gegeten op sinterklaasavond met de gourmet en koude schotel.Het was voldoende voor 5 personen.Zag er allemaal goed verzorgd uit. Weer tot de volgende keer. (Kerst)

P.Winter9. November 2015, 16:53

Hierbij wil ik jullie bedanken voor de voortreffelijke koude schotel en de hapjesschaal.
Het heeft mij een hele mooie dag bezorgd op mijn 75 ste verjaardag. Iedereen was ervan onder de indruk.
Nogmaals bedankt voor de goede zorgen en service.
P.Winter
Roosendaal.

Simone van der Velden19. Juli 2015, 8:34

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Zoals altijd het zag er weer fantastisch en geweldig verzorgd uit en mijn Canadese familie en ook mijn eigen familie waren zeer blij verrast.
Graag tot een volgende keer
groetjes Simone

Jack26. April 2015, 14:22

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Beste,
Hierbij wil ik jullie bedanken voor het uitstekend verzorgde Verjaardagsbuffet van afgelopen zaterdag.
Het zag er prachtig uit, was heerlijk en iedereen was onder de indruk.
Nogmaals bedankt voor de goede zorgen.
Jack en Monique Reijntjens
Rijen

Webshop Directory

Kategorien