EasyWebshop

Plasti Dip Belgie

Plasti Dip BelgieZufriedenheit der Gäste: 5/5
128 votes, 152 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Goedkoopste in België! Sprays vanaf €10,50. Originele Plasti Dip Performix USA Verwijderbare coating

www.plasti-dip.be




Plasti Dip Belgie
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungDeutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 152 bewertungen gefunden.

fréMontag, 18 januar 2016, 11:39

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

wintervelgen gisteren onder handen genomen met plasti dip! snel geleverd, top product.

Plasti Dip BelgieDienstag, 8 märz 2016, 13:30

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

TolgaSonntag, 17 januar 2016, 16:16

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Beste, de levering was prima in 2dagen thuis geleverd. Maar over het product zelf ben ik helaas niet zo positief!
Ik heb 4x mat zwarte plastidip gekocht en ben er niet tevreden van. het spuit echt dik. Ik heb ook plastidip van Duplicolor gebruikt en het was dunner dekte 10xsneller en te spuiten om de 5 min ipv 4u en na het drogen ook een gladde oppervlak ipv ruw. Het is mijn ervaring met het product .

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:27

Beste Tolga,

Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen je recensie echter niet helemaal.

Je moet ook zeker géén 4u wachten tussen elke laag, maar gewoon wachten tot de vorige laag gedroogd is. Dit is meestal 10 tot 20 minuten per laag afhankelijk van de omstandigheden. Zo zien je 4 tot 6 lagen aan te brengen en krijg je een strak eindresultaat.

Ook is het heel belangrijk dat de spuitbus op kamertemperatuur wordt gebracht alvorens te spuiten.

Je mag ons steeds foto's sturen van het resultaat.

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

NoelSamstag, 16 januar 2016, 8:41

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Alles prima en zeer snelle levering

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:27

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

Car'AdhésifsDienstag, 12 januar 2016, 17:58

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Au top!
Rien à dire! Communication rapide vraiment je recommande!!! :)

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:36

Merci pour vos commentaires.

halleuxDienstag, 12 januar 2016, 13:26

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Livraison rapide et prix très intéressant
je recommande sans hésitation
merci

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:36

Merci pour vos commentaires.

NIXYSamstag, 2 januar 2016, 14:50

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

TOP ongelooflijk rappe levering was de dag nadien al af tehalen in de pakjes automaat van bpost

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:28

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

AlisanMontag, 28 dezember 2015, 13:52

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

ik kan enkel positief spreken.
10/10 voor info, product én levering.

Ik koos voor bpost pakketautomaat en dat scheelt dus effectief 1-2 dagen sneller !!

Dus ja niets anders dan positiefs te zeggen.

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:28

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

SandorMontag, 28 dezember 2015, 13:38

Perfect

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:28

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

J.MSamstag, 26 dezember 2015, 13:39

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Service rapide, prix compétitifs et frais de port avantageux.

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:36

Merci pour vos commentaires.

NikSonntag, 20 dezember 2015, 13:08

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Zeer tevreden, snelle levering! Er gaan in de toekomst nog bestellingen volgen!

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:28

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

KristofSonntag, 20 dezember 2015, 6:31

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Supersnel,niet duur, aanrader !

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:28

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

HjSonntag, 13 dezember 2015, 14:00

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Snel geleverd, doos mocht wel toegeplakt worden

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:28

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

TimSonntag, 13 dezember 2015, 12:58

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Snelle levering, en een top product!

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:28

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

PatriceSamstag, 12 dezember 2015, 19:53

Livraison hors delai
Payer aussi cher pour plus d'une semaine n'est pas correct

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:36

Merci pour vos commentaires.

jelleSamstag, 12 dezember 2015, 15:00

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

snelle correcte afhandeling, kan beginnen dippen

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:28

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

santhosFreitag, 11 dezember 2015, 12:24

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

mijn bestelling is na 2 dagen toegekomen dus kan dit weekend aan de slag. bedankt!

Plasti Dip BelgieSonntag, 17 januar 2016, 17:28

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

willuDonnerstag, 10 dezember 2015, 13:57

Beste ,Raar dat ik een replay mag invullen heb nog steeds niets Mogen ontvangen ,weet dat er steeds wel wat vertraging op zit is reeds mijn 6 bestelling bij jullie ,beetje beter e opvolging van de bestellingen en komt zeer zeker in orde ,maar toch zeer tevreden van jullie produkten en na services grtjs willy

Plasti Dip BelgieDonnerstag, 10 dezember 2015, 15:31

Beste Willy,

Zou je ons even kunnen contacteren op +32 11 602 500?
Dan bekijken we na wat er mis is gelopen.

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

davy.sDonnerstag, 3 dezember 2015, 14:28

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Zeer tevreden van het geleverde product en de service.

Plasti Dip BelgieDonnerstag, 10 dezember 2015, 15:33

Bedankt voor de positieve reply!
Plasti Dip België

Bjorn mMittwoch, 4 november 2015, 12:41

Hoi hier ben ik weer
Ik heb nog altijd niets ontvangen (24okt besteld)
Ik heb al meerdere malen het nr +32 11 602 500
Opgebeld
Maar ik krijg geen antwoord

Plasti Dip BelgieDonnerstag, 10 dezember 2015, 15:33

Beste Bjorn,

Hopelijk zijn de problemen met je bestelling opgelost?
Zoniet gelieve ons direct te contacteren op +32 11 602 500.

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

frederickDonnerstag, 29 oktober 2015, 18:37

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Bestelling na 4 werkdagen ontvangen, dit kwam echter wel door de stakingen bij bpost. Ben meer dan tevreden van jullie service en het product!

Plasti Dip BelgieDonnerstag, 10 dezember 2015, 15:32

Beste Frederick,
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

Bjorn mMittwoch, 28 oktober 2015, 17:49

19 oktober besteld en betaald
Nog steeds niets ontvangen :(

Plasti Dip BelgieDonnerstag, 29 oktober 2015, 11:15

Beste Bjorn,
Onze excuses voor deze vertraging. We willen graag uitzoeken waarom je bestelling nog niet geleverd is.
Zou je ons even contacteren op +32 11 602 500?

Alvast bedankt,
Plasti Dip België

MaikelMontag, 19 oktober 2015, 20:44

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

vrijdag besteld en maandag geleverd (velgenset mat zwart). Top!

Plasti Dip BelgieMontag, 19 oktober 2015, 21:01

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Massart ReinMontag, 19 oktober 2015, 20:20

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Op 22 september een bestelling geplaatst voor een bedrag van 126 euro. Niet exuberant, maar ook niet weinig. Ik heb dit bedrag dadelijk overgeschreven en kreeg ook vrij snel de melding dat mijn bestelling verwerkt werd. Op 29 september had ik nog steeds niet vernomen, maar werd mij via de chat verzekerd dat ik het de week erna zeker zou ontvangen. Op 9 oktober kreeg ik dan eindelijk de melding dat mijn pakje aangekomen was mét een extra spuitbus glossifier als geschenk voor het lange wachten. Ik had niet meteen tijd om ermee te beginnen dus merkte ik pas enkele dagen later dat de bestelling verre van volledig was. Na wat heen en weer gemail op 12 oktober meldde men mij dat de rest de dag erna op de post ging. Vandaag op 19 oktober, en dus bijna een maand na het plaatsen van de bestelling, heb ik eindelijk de rest mogen ontvangen. Of ik nog via deze firma ga bestellen? Misschien, maar dat is heel twijfelachtig

Plasti Dip BelgieMontag, 19 oktober 2015, 21:00

Beste Rein Massart

Het klopt inderdaad dat er heel was mis is gelopen met de verwerking van je bestelling. Dit kwam helaas door een systeemfout, waaruit duidelijk werd dat onze Glossifier was uitverkocht. Deze hebben we dus tijdelijk moeten bijbestellen bij een collega wat voor extra vertraging zorgde.
Nogmaals onze excuses hiervoor, dit is zéker niet onze normale manier van werken, we proberen steeds binnen de 48u te leveren.

We wensen je veel plezier met je Plasti Dip project, je mag ons steeds foto's hiervan bezorgen.

Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals van dienst zijn!

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

Tars NSonntag, 18 oktober 2015, 19:12

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Een dikke week geleden een bestelling geplaatst, jammergenoeg nog niets ontvangen... Mailtje gestuurd, maar ook daar nog geen antwoord. Hopelijk komt het deze week in orde! ;)

Plasti Dip BelgieMontag, 19 oktober 2015, 20:56

Beste Tars,

Nogmaals onze excuses voor de opgelopen vertraging met je bestelling, dit was zeker niet onze bedoeling.
Mails worden uiteraard steeds z.s.m. beantwoord, maar in het weekend lukt dit niet altijd. We hebben ondertussen contact gehad via E-mail en hopen dat je bestelling morgen wordt geleverd.

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien