EasyWebshop

www.kinderhelmen.be

www.kinderhelmen.beZufriedenheit der Gäste: 5/5
108 votes, 129 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

love your brain by using it

www.kinderhelmen.be

www.kinderhelmen.be
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungFranzösisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 129 bewertungen gefunden.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - Nächste Seite - Letzte Seite

DelphineDonnerstag, 8 dezember 2016, 22:28

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Heel tevreden over mijn aankoop en heel vlotte en persoonlijke service! Ik had mijn bestelling gedaan vlak voor 6 dec. Toen kreeg ik een telefoontje om te vragen of de helmpjes een sintgeschenk waren. In dat geval zou het niet op tijd geleverd zijn want de betaling was nog niet binnen. Toch waren ze van plan om de bestelling toch voor 6 dec geleverd te krijgen! Uiteindelijk was het niet nodig maar toch heel attent!

charlotteSonntag, 27 november 2016, 15:14

Zeer snelle levering en leuke collectie!

AnnDienstag, 22 november 2016, 12:25

Ik bestelde twee helmen en enkele dagen later werden ze al geleverd. Ze zijn trouwens supermooi! Dankjewel voor de snelle service!

HerlindeMontag, 21 november 2016, 18:13

Ik heb een helm besteld en betaald maar krijg geen verdere informatie over de levering en de leveringsdatum.

VirginieDienstag, 15 november 2016, 14:48

Snelle en heel goeie service. Deze webshop is 100% betrouwbaar. Zeker een aanrader om met hun te werken

VeerleDonnerstag, 27 oktober 2016, 9:55

Sinds de aankoop van deze helm doet onze dochter zonder morren een fietshelm op. De enorme keuze en het personaliseren van de helm liggen hier zeker aan de basis.
Wij zijn zeer tevreden over de snelle en correcte verwerking van de bestelling.

EvelineMittwoch, 5 oktober 2016, 17:42

Heb een Kidimoto-helm besteld voor mijn dochtertje. Superhelm, superservice: correct én snel!! Erg tevreden!

MartinDienstag, 4 oktober 2016, 13:46

Great service and product couldn't ask for more, thanks.

AlexMontag, 26 september 2016, 12:07

Heb een baby helm gekocht voor mijn kleine vriend,
correcte levering, goed product; ben zeer te vreden

Ann GFreitag, 16 september 2016, 21:15

Amaai, vlotte bestelling, betaling en levering. Ontzettend bedankt. Zonder problemen betrekt onze tiener naar school met zijn nieuwe coole fietshelm.

Danielle De GendtFreitag, 16 september 2016, 18:22

Superservice, snelle levering en zeer leuke helm!!! (de watermeloen.... )

StefanieDonnerstag, 8 september 2016, 14:54

Goeie kwaliteit
Snelle levering
Mooie opdruk van de naam
Wij hebben een helm gekozen van kiddimoto 1,5 jaar tot 5 jaar, onze dochter is 3 jaar en deze is nog wat te groot.. bij het bewegen zak deze naar achter van haar hoofdje en opzij bewegen van het hoofd gaat de helm zakken naar 1 kant..dus heel erg jammer van de maat. Tips om dit op te lossen?

TineDienstag, 23 august 2016, 8:08

Snelle levering, leuke personalisering van de helm. Het is al onze tweede gepersonaliseerde helm; het blijft grappig en handig!

PierreSonntag, 17 juli 2016, 23:01

Goede prijzen, snelle levering, tevreden klant!

Dominiek VosSonntag, 26 juni 2016, 19:47

De bestelling en de levering verliep uiterst vlot! Binnen de twee dagen de juiste bestelling aan huis geleverd. Dezelfde dag met de kleine Lenne al rondgefietst. Geweldig.

helenaMittwoch, 8 juni 2016, 13:10

Ik heb op 1 juni een helm online besteld. Dat bestelproces was erg makkelijk. Helaas is de helm nog steeds niet aangekomen. Het is nu 8 juni.

www.kinderhelmen.beMittwoch, 8 juni 2016, 13:33

Beste Helena,

Uw pakket zit nog in transport bij Kiala.
Mvgrt,
Kinderhelmen.be

NeleMittwoch, 25 mai 2016, 21:55

Supersnelle levering. Mooie helm! Zeer tevreden, niets op aan te merken.

iachimDienstag, 10 mai 2016, 15:49

snelle levering, geen problemen gehad. Helm ziet er goed uit :)

ArneSonntag, 8 mai 2016, 19:31

Snelle levering.
Doos was ernstig beschadigd, maar de helm had geen schade opgelopen.

Te HaFreitag, 29 april 2016, 14:13

Bedankt voor de mooie kinderhelmen! Snelle levering!

BaukeDonnerstag, 28 april 2016, 14:23

Levering is heel goed verlopen. Mooie helm met naam!

NBMittwoch, 27 april 2016, 14:03

Leuke helm en zeer snelle levering. Prima service!

BartSonntag, 17 april 2016, 18:25

Mooie en zeer degelijke kwaliteit van helm (lazer).
Makkelijk te bestellen en vlug geleverd.
TOP !

jean-MarieSonntag, 3 april 2016, 23:33

mooie helm! Kleinzoon zal in de wolken zijn. Zeer tevreden over snelle levering!

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - Nächste Seite - Letzte Seite

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien