EasyWebshop

Little Tibet

Little TibetZufriedenheit der Gäste: 5/5
5 votes, 5 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Treasures from the Himalaya

/www.littletibet.be

Little Tibet
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungEnglisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 5 bewertungen gefunden.

Bewertung schreiben

Marc NackaertsMittwoch, den 28. Februar 2018, 18:02

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Spijtig van de gesloten deur al ik aan zee was dan maar online , prima verloop van de deal alles zoals afgesproken TOP voor herhaling vatbaar. Ook al zou ik graag de winkel nogmaals bezoeken ...

Nackaerts MarcFreitag, den 9. Februar 2018, 14:40

Super mooie producten , goede informatie en snelle en correcte afhandeling , ook de kleine verrassing was top . Zeker voor herhaling vatbaar Namaste Marc

Nackaerts MarcMittwoch, den 31. Januar 2018, 13:50

Mooi, zeer verzorgde website en webshop met een vlotte afwerking en zorgvuldige levering, ik kom zeker naar de winkel een dezer...hartelijk bedankt
Marc

JoramSonntag, den 31. Dezember 2017, 14:07

Prima website met webshop, snelle reactie en alles liep perfekt. Deze winkel 'Little Tibet' is een absolute aanrader om je Aziatische aankopen online te doen. De winkel zelf is wat ver voor mij, maar als ik er ooit kom dan zal ik zeker en vast eens een kijkje gaan nemen.
Hartelijk dank,
Joram

ElenaDienstag, den 21. November 2017, 22:37

Les produits sont conformes à la description. Service très rapide et courtois.
Dans chaque colis que j'ai reçu, il y a un petit cadeau aussi.
Je vous remercie!
Bonne continuation!

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien