EasyWebshop

KJEKK & SØT

KJEKK & SØTZufriedenheit der Gäste: 5/5
54 votes, 69 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Håndlagde barneklær og stoffer

www.kjekkogsoet.com

KJEKK & SØT
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungEnglisch, Norwegisch, Norwegian krone

Bewertungen

Es wurden 69 bewertungen gefunden.

veldig fornøydSonntag, 8 märz 2015, 7:46

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Bestemte med for å teste den mye omtalte ribben og en del ensfarget jearsy i første omgang og er kjekjempefornøyd. Kjempegode stoffer pg så praktisk at de er rundstrikket. Mange andre kjempefine mønstrede stoffer, og vil garantert vende tilbake til nettbutikken for senere ordrer :)

RandiMontag, 2 märz 2015, 13:04

Flott service, veldig rask levering og hyggelig dame!

CharlotteMittwoch, 25 februar 2015, 13:28

Rett og slett super service!

Kari AnetteDonnerstag, 19 februar 2015, 19:04

Verdens flotteste stoffer og raskeste levering!!! Supertrivelig selger også!!! Ga mersmak!!!!

AstridDienstag, 17 februar 2015, 20:23

Som alltid, KJEMPEFORNØYD. Veldig hyggelig med en tur innom deg når jeg er i Folldal. Nå var det ekstra koselig å se de nye lokalene i Gulhuset.

ElinSamstag, 14 februar 2015, 13:24

Super service og kjapp levering! Flott stoff og en meget fornøyd kunde.

SiljeSonntag, 8 februar 2015, 13:18

En veldig fornøyd og smilende Silje...

Aud WeiszSamstag, 7 februar 2015, 19:21

Tusen takk for alle flotte stoffer og hyggelige hilsninger :)

Aud WeiszSamstag, 7 februar 2015, 19:20

Tusen takk for alle flotte stoffer og hyggelige hilsninger :)

Aud WeiszFreitag, 6 februar 2015, 13:28

Tusen takk Judith tangen og tilbehør var helt super duper, du er best. ♥

LisbethMontag, 2 februar 2015, 18:03

Utrolig rask service og for noen flott stoffer. Her kommer jeg garantert til å bestille mer.

Line EllingsenSamstag, 31 januar 2015, 10:59

Fantastisk service! Jeg hadde skrevet 6 meter ved en feiltakelse, og Judith spurte meg via sms om det var riktig. Superrask levering, og uteglemt trådsnelle kom med ekspressfart i egen konvolutt, samtidig med forsendelsen. Også hyggelig med personlig hilsen. Fikk også stoffprøver av andre stoffer jeg kanskje ville like. Beste nettbutikken hittil!

Marta SkjervenMittwoch, 28 januar 2015, 13:19

Veldig godt fornøyd. Smakfulle varer i nettbutikken. Her kommer jeg til å handle mer

AinaSamstag, 24 januar 2015, 15:16

Tusen takk for god hjelp og ekstra service, Judith! :)

AnnikaDienstag, 20 januar 2015, 20:18

Superrask levering og sååå fine stoffer & knapper. Kommer helt sikkert til å bestille mer :)

NicoleSonntag, 18 januar 2015, 19:54

Kjempefornøyd, fin oversikt i nettbutikken, rask levering. Alt super og det var nok ikke siste gang jeg handlet hos deg. Takk og vi "sees" igjen :)

SiljeDienstag, 13 januar 2015, 19:34

Alltid like fornøyd med servicen, og stoffene er som alltid lekre :)

Aud Laila WeiszSonntag, 4 januar 2015, 13:53

Kjempefornøyd kjære Judith like fine stoffer denne gang som aller første gang og resten av gangene, klem fra Aud

CecilieSamstag, 27 dezember 2014, 22:15

Superfornøyd med rask ekspedering og e-postmeldinger om når varene er sendt. Gleder meg til å sy :-)

JudithFreitag, 26 dezember 2014, 12:18

Takk for flott tilbakemelding Señorita Montaña!
Jeg kan ikke se hvor du har havnet (hvilket språk), for hos meg står den på Norsk.
Men mulig det var Nederlandsk, nettbutikkprovideren er i Belgia ;)
Ha en fin Jul videre!
Hilsen Judith (kjekkogsoet.com)

Señorita MontañaDonnerstag, 25 dezember 2014, 18:55

Veldig god service, hjelpsom og hyggelig dame! Rask levering! Bare synd at denne tilbakemeldingssida er på et språk jeg ikke forstår...? Håper jeg har skrevet på riktig sted.

MonikaSonntag, 30 november 2014, 22:09

Superfornøyd med service og levering. Kommer garantert til å bestille flere ganger :)

TanjaMittwoch, 26 november 2014, 16:16

God service med rask levering og nydelige stoffer

Ann KristinDonnerstag, 20 november 2014, 14:32

Flotte stoffer, flott nettbutikk og rask ekspedering! Handler igjen :)

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien