EasyWebshop

Kempense Luierkontjes

Kempense LuierkontjesZufriedenheit der Gäste: 5/5
27 votes, 30 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

eco producten voor mama, baby, peuter en kleuter

/www.kempense-luierkontjes.be

Kempense Luierkontjes
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungEnglisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 30 bewertungen gefunden.

Bewertung schreiben

KellyFreitag, den 22. Juni 2018, 13:35

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Nieuw in de wasbare wereld. Geen vraag was teveel en goed veder geholpen door Saskia ! Bestelling was vlot gegaan. Mij zie je nog terug :-)

NeleDonnerstag, den 14. Juni 2018, 17:28

Bestelling is heel vlot verlopen. Ik vond alles wat ik nodig had gemakkelijk terug op de site en zelfs een paar andere leuke spulletjes. Levering ging ook heel vlot! Super

esterDonnerstag, den 14. Juni 2018, 12:50

zeer snelle en correcte levering, ik kom zeker nog eens terug kijken :).
waarom geen 5 sterren: overzicht van de website mag wat duidelijker en dan is het echt top op alle vlakken !

JoyceSonntag, den 10. Juni 2018, 14:02

Super vlotte service, hulp en advies op maat. Snelle levering! Top!

IsabellaMittwoch, den 2. Mai 2018, 21:08

Snelle levering! Zeer tevreden over hun service. Als je vragen hebt, heb je snel antwoord en altijd super vriendelijk.

BirgitFreitag, den 27. April 2018, 12:01

Lieve en geduldige verkoopster die steeds met waardevolle raad klaarstond. De producten zelf vallen ook heel erg in de smaak, dus ook daar heel blij mee. De service was ook uitstekend: ik kreeg mijn producten heel snel toegestuurd nadat ik een betaalbevestiging had doorgestuurd.

RebeccaDienstag, den 24. April 2018, 23:01

Leuke webshop! Vriendelijke service!

SaraMittwoch, den 18. April 2018, 11:57

Saskia staat steeds voor je paraat met raad, tips en advies, zelfs als je nog niets bij haar hebt gekocht. Ze geeft je uitleg over al haar producten en is ook vaak online makkelijk aanspreekbaar met snelle reacties. De producten zijn van uitstekende kwaliteit en de service is snel en correct. Daarenboven doet ze vaak ook heel wat acties, wedstrijden en kortingen wat ook tof is. Heel blij dat ik mijn geboortelijstje bij haar heb gelegd! Ik zou Kempense Luierkontjes zeker aanraden bij vrienden of familie!

LauraMittwoch, den 4. April 2018, 23:12

Super service! Zeer vlot geleverd.

JanFreitag, den 30. März 2018, 18:35

Had een cadeautje nodig en vond hier wat ik zocht. Diegene die het kreeg was er ook zeer blij mee.

StefanieDonnerstag, den 8. März 2018, 19:10

Eerlijke prijzen, breed gamma en een vlotte levering. Heel tevreden dus.

Helga BraekenDonnerstag, den 8. März 2018, 13:55

Zeer snelle en goede service, het was binnen enkele uren bij ons in de bus gestoken. Dochtertje blij maar haar Bumba-luier!

LienDienstag, den 23. Januar 2018, 15:14

Heel tevreden van de producten en topservice! Ook zeer snel verzonden en afgeleverd.

MSamstag, den 13. Januar 2018, 14:20

Wederom prima levering en tof product. Ook de verpakking is niet meer dan nodig. Het paste precies in het kleine doosje. Geen plastic, gewoon los in het doosje. Heel fijn voor het milieu, dat vind ik ook prettig.

LindaDienstag, den 9. Januar 2018, 16:48

Zeer tevreden snel levering en mooi verpakt

AnneloreDonnerstag, den 28. Dezember 2017, 23:34

Supertoffe en erg goede producten. Het enthousiaste en eerlijke advies is een enorm pluspunt! Aanrader.

EvaDonnerstag, den 7. Dezember 2017, 10:41

Snelle levering met leuk berichtje er bij. Ons zoontje vindt het handschoentje top!

CarolineFreitag, den 10. November 2017, 14:19

zeer snelle levering, zeer correct
en mijn kleine meid is zeer tevreden met de aankoop, het is al veel gebruikt geworden de moughty mitten :-D

christineMittwoch, den 8. November 2017, 15:08

dat het broekje past, kan ik na sintefeest zeggen, maar wat zeker is dat de bediening een absolute topper is : vriendelijk en heel correct. ik bestel er nog!

CharlotteDonnerstag, den 14. September 2017, 14:31

Snelle en vriendelijke klantenservice.

KristaDienstag, den 5. September 2017, 13:14

Heel goeie produkten. Super vriendelijke service.
Menselijkheid staat bij jullie op de eerste plaats.

KatharinaDienstag, den 25. Juli 2017, 13:11

Fantastische service en uitstekende kwaliteit.

JoyceDonnerstag, den 6. Juli 2017, 13:56

Leuke webshop, topservice!

KatleenMontag, den 26. Juni 2017, 19:52

Super service, super producten.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien