4x4shopvervoortbe

4x4shopvervoortbeZufriedenheit der Gäste: 5/5
4 votes, 14 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.4x4shopvervoort.be

4x4shopvervoortbe
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 14 bewertungen gefunden.

Dhr. G SchrijerDienstag, den 16. Juni 2020, 13:43

Geachte heer en/of mevrouw,

Ik ben even benieuwd wat de status van deze bestelling is?

Met vriendelijke groet,

Dhr. Marco AnholtsDienstag, den 5. Mai 2020, 7:06

goedemorgen,
heeft u al zicht op de leverdatum?
met vriendelijke groet, Marco

4x4shopvervoortbeDienstag, den 5. Mai 2020, 9:06

Deze staan erop dat ze normaal woensdag bij mij geleverd worden en dan verstuur ik ze direct naar u. Maar hou er rekening mee dat er vertraging kan opzitten door de corona, zowel bij mij als verzending naar u.

Dhr. jef scheynenDonnerstag, den 16. April 2020, 13:09

Bestelling nog niet ontvangen is dit normaal ??

4x4shopvervoortbeDonnerstag, den 16. April 2020, 13:12

Jef, klopt, ze is al van 7/4 met de Bpost mee, maar door die coronacrisis is het nog altijd niet geleverd. Heb er net nog is voor gebeld en komt in orde zeggen ze. Maar spijtig genoeg kan ik er ook niks aan veranderen, dit gebeurd nu wel iets vaker bij Bpost.

Dhr. Yves DebersaquesDonnerstag, den 26. März 2020, 14:22

Ik mocht de bestelling nog steeds niet ontvangen ...normaal ??

4x4shopvervoortbeDonnerstag, den 26. März 2020, 14:24

Ja dit klopt, ze zit bij op de pallet en deze is onderweg naar mij, maar duurt nu wat langer met de coronacrisis.

Dhr. Bert De vriesDonnerstag, den 19. März 2020, 20:43

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Afdichtset van vooras besteld , set is zeer compleet

Dhr. Joris SchroyenDienstag, den 18. Februar 2020, 16:34

Beste,

Wat is de levertijd van de vrijloopnaven? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden mvg joris.

Dhr. Bram VaesFreitag, den 20. Dezember 2019, 13:14

Het is nu een week geleden nogsteeds niks ontvangen

4x4shopvervoortbeFreitag, den 20. Dezember 2019, 13:20

Bram, er staat bij 5 tot 10 werkdagen voor levering, deze komen volgende week binnen en worden dan direct verzonden naar u.

Dhr. kevin MoysonSamstag, den 23. November 2019, 20:54

Altijd al correct geweest. De eigenaar zelf is ook altijd zeer behulpzaam bij eventuele vragen omtrent producten en dergelijke. Tot op heden nog geen problemen mee gehad, en altijd binnen de 3 dagen mijn bestelling binnen gekregen. Ook altijd veilig en goed verpakt tegen eventueel harde handelingen

Dhr. Gevin VerschaerenMontag, den 4. November 2019, 23:40

Zeer Snelle service en goed verpakt.

Dhr. Jens LamoteSamstag, den 24. August 2019, 15:04

Zeer tevreden eerlijk en goede service enkel

Dhr. jack hooijmaijersMittwoch, den 12. Juni 2019, 14:05

Hoi, even een vraag zijn mijn spullen al verstuurd?

Dhr. Garrett LefrandtMontag, den 11. März 2019, 10:24

Snel en duidelijk antwoord
En een zeer goede service
Bedankt en tot de volgende keer

Dhr. kevin eerdekensMittwoch, den 6. März 2019, 14:34

Snelle reactie.
Fijne afhandeling.
Het was helemaal in orde

AertsMittwoch, den 15. November 2017, 18:33

Glenn, bedankt voor de goede uitleg en de snelle verzending. Echt een aanrader, tot een volgende keer.

Webshop Directory

Kategorien