EasyWebshop

E's Fashion Closet

E's Fashion ClosetZufriedenheit der Gäste: 5/5
16 votes, 20 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Let's shine like a Diamond

www.esfashioncloset.be

E's Fashion Closet
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 20 bewertungen gefunden.

LiesSamstag, 18 februar 2017, 13:18

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Heel mooie kleding die je niet overal vindt. Ook merci voor de eerlijke menig over wat goed staat en wat niet! X

KittyFreitag, 10 februar 2017, 19:09

Super tevreden met mijn aankoop in je webshop.., ga ik nog doen !! Thnx

tania tuyaertsDonnerstag, 19 januar 2017, 19:31

Ben heel blij met de aankoop. alles is vlot verlopen en heel verzorgd.

Julie Van HauwaertMittwoch, 11 januar 2017, 21:05

Heel blij ivm de koopjes die ik al deed! Prijs / kwaliteit : super! En altijd mee met de laatste trends!

HanneloreSonntag, 25 dezember 2016, 14:55

Zo blij met de supermooie handtas en mooie kleren ! Woensdag besteld en donderdag al ontvangen, superservice , zeker aan te raden , bedankt E's Fashion

christianeDienstag, 13 dezember 2016, 13:39

Zeer tevreden over de aankoop,alles past perfect...

Kim RowlandMittwoch, 16 november 2016, 11:39

Lieve E's fashion, wat wil ik jou super graag bedanken voor de heel erg vlotte service maar vooral voor de heerlijk zittende booties! Ze zijn Werkelijk prachtig! Ik hou je Site nu zeker nog meer in de gaten! Bedankt!! Liefs

MarianneDonnerstag, 10 november 2016, 13:13

Toppertje

NeleSonntag, 30 oktober 2016, 17:49

Zeer vlotte service , super mooie kleding. Alles past perfect ! Absoluut de 5 sterren waard ! xxx

christianeSamstag, 29 oktober 2016, 23:54

Mooie trui past perfect, zeer vlugge en correcte afhandeling.

LiesDonnerstag, 20 oktober 2016, 19:38

Mooie vest,en vlugge levering past perfect....
heel tevreden .

Veel dank Lies,

TaniaMittwoch, 5 oktober 2016, 16:04

Zeer tevreden over de aangekochte kledij past perfect....vlugge en perfecte levering ,zeer leuke webshop.

Tania P.Sonntag, 4 september 2016, 14:29

Goed bezig, het is trouwens heel leuk om bij u thuis de gehele webshop collectie uitgestald te zien en stylingadvies te krijgen. Al veel mooi gerief gekocht. Wie u probeert kapot te maken door valse recensies weet je ondertussen, zoals je zegt laat advokaat zijn werk maar doen en doe vooral zo verder meid ! Ik ben alvast een trouwe klant die heel tevreden is !

E's fashion closetSamstag, 16 juli 2016, 13:53

Hallo Nan,er was u een mailtje verstuurd dat het iets later verstuurd zou worden, Ondertussen hebt u het reeds enkele dagen mogen ontvangen ;). Geniet er van !

Nan VermeulenDienstag, 12 juli 2016, 16:42

Ik heb mijn bestelling nog niet mogen ontvangen.... Iets misgelopen? Groetjes

andries heidiDonnerstag, 12 mai 2016, 9:49

top toffe en leuke webshop xxx

PatriciaDonnerstag, 14 april 2016, 11:20

Ben zeer tevreden en makelijk schoppen ben fan

Ceurstemont MarianneMittwoch, 13 april 2016, 13:24

Marianne CeurstemontDonnerstag, 10 märz 2016, 11:57

Hmmm ik heb al veel gekocht en ook altijd een super goed advies gekregen en achteraf veel complimentjes.
Ik ben er fan van.
Ik kijk uit naar meer! Top doe zo verder.

LarisaSamstag, 5 märz 2016, 19:10

Ik heb 2 mooie kleedjes,2 paar broeken en heel mooie Liu Jou schoenen gekocht van hier,en ik ben zeer blij van service,en tevreden van kleren xxxx

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien