EasyWebshop

HoutenWekker.be

HoutenWekker.beZufriedenheit der Gäste: 5/5
7 votes, 8 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Houten wekkers en andere houten artikelen voor de beste prijs.

www.houtenwekker.be

HoutenWekker.be
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 8 bewertungen gefunden.

elsMittwoch, 28 september 2016, 16:36

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

ik heb mijn wekkertje bijna vier maanden en ga er nu eentje bijbestellen voor mijn zus, werkt prima!

LizeDienstag, 20 september 2016, 12:29

Alles prima verlopen.

D.Mittwoch, 7 september 2016, 13:40

Ik heb mijn wekker nu drie weken en ben er zeer tevreden van!

Bart BogaertFreitag, 26 august 2016, 9:39

Helemaal niet tevreden over wekker die we begin augustus aankochten. Een mooie wekker, dat wel, maar we kunnen hem alleen op batterijen laten werken. Al na 1 week moesten deze vervangen worden. Er werd ons een kabeltje beloofd; het toegestuurde kabeltje past echter niet in het toestel. Verschillende pogingen - zowel via mail als telefonisch - om de firma te bereiken, mislukten. Vrij amateuristische bedoening, toch?

F.L.Montag, 22 august 2016, 14:25

Alles prima verlopen!

MaithéSamstag, 13 august 2016, 17:51

Wekkertje vandaag afgehaald bij het postkantoor. Alles top!

IvonneMontag, 15 februar 2016, 15:30

Vandaag mijn houten kubuswekker ontvangen die ik had voorafbesteld. Super product!

mikeDonnerstag, 14 januar 2016, 21:09

Uitstekende service! 5/5

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien