EasyWebshop

fietsnaamstickers

fietsnaamstickersZufriedenheit der Gäste: 5/5
6 votes, 6 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Eigen fiets eerst!

www.fietsnaamstickers.be

fietsnaamstickers
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungFranzösisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 6 bewertungen gefunden.

Deleu StijnSamstag, 24 september 2016, 22:44

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Aanrader voor iedereen die zijn fiets tot in het detail wil afwerken. Ik twijfelde nog tussen de mogelijk opties maar met behulp van fietsnaamstickers heb ik een perfecte keuze kunnen maken. Ik kreeg enkele voorontwerpen waar ik volledig mijn idee in terugvond. 3 dagen na bestelling konden ze al op de fiets gekleefd worden. Heel snelle en vriendelijke service !!

JonasDienstag, 13 september 2016, 13:35

Uitstekende kwaliteit! Snelle levering, aanrader voor al die zijn fiets wilt personaliseren.

Jeff CastermansDienstag, 6 september 2016, 13:44

Goede kwaliteit, maar wel lang moeten wachten op de stickers.

Bert janssenSamstag, 27 august 2016, 16:51

Mooie stickers, makkelijk aan te brengen (duidelijke instructies). Communicatie was zeer goed, levering snel.
Zeer tevreden over deze framestickers!

Silvain LemmensDienstag, 26 juli 2016, 22:46

Vandaag zijn mijn stickers geleverd.Ben zeer tevreden netjes afgewerkt , mooie stickers en snelle afhandeling.
Ben een zeer tevreden klant en zal jullie zeer zeker aanbevelen in mijn vriendenkring.
Met veel groeten en nogmaals bedankt.

Ilan Van WilderFreitag, 29 januar 2016, 17:15

Mooie stickers en een snelle levering!

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien