EasyWebshop

SaniVdm

SaniVdmZufriedenheit der Gäste: 5/5
4 votes, 5 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Sanitair A-merken aan scherpe prijzen

/www.sanivdm.be

SaniVdm
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungDeutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 5 bewertungen gefunden.

Bewertung schreiben

MurielSamstag, den 18. November 2017, 18:12

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Rien à dire, rapidité, qualité et bon rapport qualité-prix. Je suis satisfaite,merci.

PhilippeDonnerstag, den 14. September 2017, 21:37

Malgré l'indisponibilité du produit souhaité, SANIVDM nous a proposé un produit de remplacement avantageux et livrè très rapidement. Nous sommes très satisfait de notre achat d'un receveur de douche chez vous.

PhilippeDienstag, den 6. Juni 2017, 14:02

Voor de wastafels die ik heb besteld vroeg men op bol.com 3 keer meer.
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Alsook de service van levering op zaterdag.

WilliamMontag, den 13. März 2017, 14:34

Eerste klass kwa prijs en na verkoop. We zullen zeker weer bestellen via sanivdm.

SaniVdmMontag, den 13. März 2017, 16:27

Dank u voor het vertrouwen en de bestelling. Met vriendelijke groeten, Dina, SaniVdm

Lorette VermeulenMittwoch, den 30. November 2016, 10:01

Wij hebben al meermaals een order geplaatst, en steeds tot onze tevredenheid , enkel gisterenavond waren wij onwetend van de levering....geen traceernummer ontvangen, gelukkig waren we thuis !
maar voor het overige, prijs / kwaliteit = 120 %

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien