EasyWebshop

Fresh4Pets

Fresh4PetsZufriedenheit der Gäste: 5/5
39 votes, 49 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

/www.fresh4pets.be

Fresh4Pets
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 49 bewertungen gefunden.

SylviashappyfeetSamstag, 10 februar 2018, 14:57

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Dik in orde! Erg vriendelijk, erg hulpvaardig en super snelle service levering!

DiederikFreitag, 9 februar 2018, 23:44

Fresh4pets is in 1 woord te omschrijven : fantastisch het aanbod is zeer uitgebreid en daar boven op levering aan huis mogelijk eens besteld word een Leveringstijd en dag afgesproken bij mij de dag erop ruim een uur op voorhand nog bevestigen en het was geen min later dan afgesproken wat een klantenservice!! Namens mezelf en de hond bedankt voor de weeral super diensten die jullie dagelijks leveren

GeertSonntag, 4 februar 2018, 14:29

Na veel zoeken en lezen van informatie over versvoeding hebben we de stap gezet.
Super service, Op onze vragen binnen 1 dag uitvoerig een antwoord.
Bestellen met datum en uur van afhaling en klaar. Bestelling staat netjes klaar op uur van afspraak.

Onze pup geniet van elke maaltijd.
Iets duurder dan droogvoer maar elke euro waard als je ziet met hoeveel smaak hij het eet.
Kortom, super tevreden dat we deze site gevonden hebben.

Nu enkel nog een oplossing vinden om de 2 weken vakantie te overbruggen deze zomer. Eventjes 2 weken overschakelen op droogvoer is geen optie gezien de problemen met ontlasting bij plotse overschakeling.

Nele WyntinSamstag, 27 januar 2018, 13:16

Bedankt om zo vlug een bestelling klaar te maken.
Hondjes zaten bijna zonder eten, maar op een paar uur tijd mocht ik de bestelling ophalen :)
Alles wordt correct verwerkt en er is voldoende keuze tussen verschillende topmerken kvv!

Hans De ZutterMontag, 15 januar 2018, 13:11

Vlotte afhandeling van de kleine nood-bestelling. Alles correct verlopen, dus adres om te onthouden...
Website ziet er niet zeer 'chique' uit, maar alles verloopt zoals het hoort! Dus, doe zo verder.

JulieMittwoch, 10 januar 2018, 13:14

Heel tevreden met deze webshop,mijn hondjes genieten van het vele lekkers in het aanbod!
Ook altijd leuk om eens iets te proberen of mee te doen aan de acties op Facebook.
Vlotte communicatie en korting als je het zelf kunt afhalen,top!

Nico SoenDienstag, 9 januar 2018, 18:06

Ik heb 2 spaanse galgo's. Dit is één ras dat gekend is als "moeilijke eters"Sinds ik HH geef wordt hun bakje tot de laatste gram uitgelikt.
Één aanrader !!

Ann DesmedtFreitag, 5 januar 2018, 12:20

Zoals altijd SUPER service en HEEL ERG TEVREDEN.
Zeer CORRECTE opvolging en snelle communicatie.
Alle beloftes worden waargemaakt. Handige en gemakkelijke website.
Ik heb er ALLE VERTROUWEN in en ben blij dat ik altijd op Wim kan rekenen voor een TOPSERVICE.

Mario DumonFreitag, 29 dezember 2017, 11:40

Super
Altijd zeer vlotte en vriendelijke afhandeling van de bestelling.

Bjorn DumontSonntag, 24 dezember 2017, 13:25

Vlotte service na bestelling op de website! Alles in orde!

Ann DesmedtSamstag, 23 dezember 2017, 11:04

Altijd een super vlotte service en zeer goede communicatie!! TOP kwaliteit en service !!
Bedankt Wim!! Je doet dat super goed !!
Blijf vooral je charmante zelf !
Het is fantastisch dat we steeds op je kunnen rekenen voor een vlotte en super snelle en flexibele service alsook levering altijd TOP en snel.
Altijd heel correct met email updates van de bestelling en leveringsbon. Heel overzichtelijk.
Ik ben gewoon steeds SUPER TEVREDEN van deze kwaliteit en service en onze woefies ook van het lekkere eten waar ze heel gezond mee zijn en supergraag eten.
Ze kunnen niet wachten om hun potje leeg te eten, wat vroeger vaak anders was met brokken... daar hadden ze vaak geen zin in. Het is leuk voor mij om ze te zien genieten van hun eten. :-)
Hartelijk bedankt !! Fijne Feestdagen!!

TaniaMittwoch, 6 dezember 2017, 17:40

Alles tip top in orde ! Heel goede service, heel tevreden.

FannySamstag, 2 dezember 2017, 14:51

Telkens heel tevreden van jullie. Zowel de service als het aanbod.

silvieDonnerstag, 16 november 2017, 13:09

zeer tevreden van Fresh4Pets
makkelijk online bestellen en betalen
afhalen op zelfgekozen moment
ruim aanbod aan verse voeding en snacks
lage prijzen en korting voor grootverbruik
top!
en de dalmatier is er even content van als het baasje ;-)
lekker puur smullen!

ELFIEMontag, 23 oktober 2017, 21:54

Kleine of grote bestellingen, alles is super goed in orde. Bestelbon erbij , alles goed geëtiketteerd. Alles staat altijd op tijd klaar voor afhaling. Goede kwaliteitsprodukten !Wim bedankt voor de goede service.

Inge StaesFreitag, 13 oktober 2017, 13:14

Al vaker besteld bij jullie, en telkens heel tevreden. Erg hulpvaardig met raad, snelle en correcte levering, en extra korting bij zelf afhalen! Leuk om geregeld nieuwe merken uit te proberen, en ook de voorraad snacks is erg uitgebreid! Doe zo voort, wij blijven klant!

johanMontag, 9 oktober 2017, 20:48

Enkel maar lof voor de vlotte service.
Een bedankje voor het presentje bij de laatste levering.

Hans BlommeSamstag, 7 oktober 2017, 21:54

Supervlotte afhandeling ,een aanrader !

Lieven feysFreitag, 29 september 2017, 20:25

Super vlotte service en onze DDB is helemaal gek op de produkten

Ann DesmedtDonnerstag, 28 september 2017, 20:03

Excellent uitstekend service zoals altijd!!!! TOP!!!
Van het eenvoudig en gemakkelijk bestellen op de site met alle nodige info aanwezig tot het vlotte, snelle en vriendelijke contact via email. Men kan hier altijd rekenen op een supersnelle en correcte service met de glimlach !!!
Steeds heel flexibel qua afhaling of levering. Het is een droom om als klant hier onze kwaliteitsvoeding te kunnen kopen voor onze lieve Franse Bulldogjes. Ze zijn er zo gelukkig en gezond mee!! en met mijn onregelmatige werkuren kunnen we steeds gemakkelijk samen een uur overeenkomen dat ik het eten snel en gemakkelijk kan ophalen!! Echt topservice !!! Ik ben heel erg tevreden en raad het iedereen aan!!!! Ik heb altijd het gevoel dat men er alles aan doet om mij en onze woefies gelukkig te maken !! Groetjes Ann. :-) Aarzel zeker niet als je kwaliteit en service wenst!

Véronique BombaertMittwoch, 27 september 2017, 16:12

Vlotte levering maar helaas zonder leveringsbon zodat de inhoud moeilijk te controleren valt. Ook geen etiket op een aantal producten waarvan bv de oorsprong, de uiterste bewaardatum enz. onbekend zijn. Jammer. Volgende keer beter?

Fresh4PetsMittwoch, 27 september 2017, 23:04

Beste mevr. Bombaert , wij hebben u zopas uw factuur doorgemaild zodat u alles op uw gemak kunt doornemen.. Spijtig te vernemen dat niet alle artikelen voorzien waren van een label dat zal in het transport verloren zijn gegaan een werkpuntje voor de toekomst dus . Wel fijn te vernemen dat de levering vlot verliep . We houden zeker in de toekomst rekening met uw opmerkingen .

HildeSamstag, 12 august 2017, 20:28

Heel goeie service en advies. Zeer uitgebreide keuze, ook voor allergieproblematiek. Top.

ElsFreitag, 21 juli 2017, 13:39

Ik ben heel tevreden over de vlugge service .
Heel gemakkelijke site om te bestellen en direct antwoord op mijn mail om de bestelling af te halen ,de hondjes zijn ook allebei content met de kvv en de snoepjes ipv de gewone brokken .
ze hebben een veel vastere stoelgang ook .
We bestellen zeker verder bij jullie !

Grtjs Els

Fresh4PetsMittwoch, 27 september 2017, 23:01

Wat fijn te horen !!!

FannyDonnerstag, 20 juli 2017, 13:22

Super goede en rappe levering. Heel tevreden ook van het aanbod.

Fresh4PetsDonnerstag, 20 juli 2017, 22:44

Wat fijn te lezen dat u tevreden bent !!!

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien