EasyWebshop

the-vaporium.be

the-vaporium.beZufriedenheit der Gäste: 5/5
19 votes, 22 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

“People smoke for nicotine, but they die from tar”

/www.thevaporium.be

the-vaporium.be
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 22 bewertungen gefunden.

Arne van SchaikMittwoch, 18 januar 2017, 18:28

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Vanaf het begin heel tevreden over de winkel! Fijn dat het mogelijk is om bij jullie als klant een echte vriend te worden!

Spijtig dat ik niet meer dan 5 sterren kan geven!

ChrisSonntag, 18 dezember 2016, 14:43

Alles wat je wenst betreffende het vapen.
Correcte uitleg,vriendelijke bediening,massa keuze,altijd goede raad,proeven en keuze in overvloed.
Slechts 1 adres the vaporium!!!

Cools HarryMittwoch, 14 dezember 2016, 14:39

Hallo
Vandaag klant geworden bij dampcity,geweldig winkeltje in Antwerpen en reuze uitleg en zéér vriendelijke ontvangst.Zal mijn winkel blijven,ik ging daarvoor naar Vaporshop maar ik heb mijn keuze al gemaakt.Ze gaan me daar dikwijls terug zien.Bedankt Dampcity voor de vriendelijke ontvangst.

FannySamstag, 10 dezember 2016, 13:57

Ik heb 40 jaar gerookt en was niet eens van plan om een poging tot stoppen te wagen. Eerst de uitleg gekregen in de winkel waar het toch wel duidelijk werd dat dampen niet alleen een hype is, dat het echt helpt om te stoppen. Ik rook nu nog 1 sigaret, na nieuwjaar hoop ik die ook te kunnen laten. De service is uitstekend. nu bestel ik online en ook dat verloopt perfect. Zeer vlotte communicatie en snel. Top!

saskiaMittwoch, 16 november 2016, 16:13

zou graag recensie willen toevoegen maar heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Marc PinxtenMontag, 14 november 2016, 18:04

Ben heel content,vriendelijke antwoorden altijd op je vragen en pakje snel geleverd,top.

andy wSonntag, 6 november 2016, 16:43

goede winkel ruime keuze mijn favoriete winkel

Maarten RypensDonnerstag, 27 oktober 2016, 22:47

Topper! Online besteld voor afhaling. Warme verwelkoming. Ongelooflijk vriendelijk en je voelt je er direct thuis. Mij ga je er nog vaak weer zien!

De Bruyne BenMontag, 17 oktober 2016, 21:48

Wederom zeer tevreden van deze winkel. Ik was al reeds Ter plaatse zeer goed en professioneel begeleid en had nu wegens tijdgebrek online besteld.
Nu genieten van juicekes van de hoogste kwaliteit!
Thx @ vaporium 4 helping me get smoke free

bauwens yvanFreitag, 23 september 2016, 14:43

Zeer goede begeleiding voor aankoop van eerste e sigaret,ruime keus en deftige uitleg,hebben degelijke kennis van hun producten en nu maar hopen dat ik van het roken afraak,
Ben zelf commercieel aktief weliswaar in ander domein maar kan deze winkel sterk aanbevelen....TOP!

GeoffreyDonnerstag, 22 september 2016, 13:30

Dankzij Ben en vriendelijke dame heb ik alle smaken kunnen proeven.

De beste smaken van liquedo zijn voor mij : pink mamba,ananas, pastouk, meloen , k6 en Rouge.
Voor de winterdagen vanina : smaakt naar warme honingwafels die net uit de oven komen.
Pink mamba is voor mij de verslavenste. Iemand nog suggesties voor lekkere smaken ?

Deron ManuelFreitag, 9 september 2016, 20:29

Vandaag in het onverwachtse stond Ben voor mijn deur met een paar schitterende liquids waaronder de schitterende Malika van Kbud die mij doet denken aan een heerlijke mojito .de andere liquids moet ik nog proberen maar deze is al vast een vijf sterren waard

Deron ManuelFreitag, 9 september 2016, 11:43

Top winkel en top levering en echt fantastische mensen zeer vriendlijk en helpen u met alles direct verder kan niets dad goeds zeggen over deze site .

The VaporiuFreitag, 12 august 2016, 12:47

Top Winkel!

Paenen RobinSamstag, 9 juli 2016, 19:29

Als startende e-roker ben ik hartelijk ontvangen. Leuke shop, goed advies, overaanbod aan smaken en kleuren. Altijd bereid om te laten proeven. De gezelligheid van alle e-rokers en ex-rokers aanwezig maakt het geheel leuk. Ben dan ook buitengegaan met voldoende info. En mijn eerste e-sigaret. Ben er zeker van dat er nog vele bezoeken gaan volgen. Einddoel is stoppen met roken (nicotine) en gewoon genieten van smaken. Ben er zeker van dat dit het perfecte team is dat mij als verstokte roker, er probleemloos vanaf kan helpen. EINDELIJK!!!!

Mertens chrisFreitag, 8 juli 2016, 13:20

Zo als steeds,correct, snel,en super vriendelijke service.

Mark VerbistMittwoch, 15 juni 2016, 21:56

Na een minder goede aankoop in een andere winkel van een e-sigaret waarvan ik na gebruik helemaal niet tevreden was en ze daarom maar liet liggen, in deze winkel terechtgekomen. Vakkundig, vriendelijk en op een eerlijke wijze geholpen met als resultaat dat ik nu voor mij de perfecte e-sigaret heb gevonden en na overvloedig vloeistoffen te hebben mogen testen ook de juiste vloeistof gevonden die lekker smaakt en waarvan mijn keel niet irriteerde . Verder overvloedige en interessante informatie gekregen.
Nu ben ik héél gelukkig met mijn nieuwe aankoop en geniet er met volle teugen van. Bedankt!

Mertens chrisMontag, 30 mai 2016, 13:23

Altijd vriendelijk steeds behulpzaam.Gezellige winkel met toffe uitbaters, veel keuze,steeds iets nieuw,wat wenst een mens nog meer.
The best in Town and around!

roelSamstag, 30 april 2016, 16:33

hoi Ben en Manoe ,

bedankt voor de goede ontvangst ....en Ben ik ben tevreden over uw super deluxe afdankertje haha
ik beloof hem een heerlijk leventje bij mij

groetjes

Mertens ChrisDienstag, 26 april 2016, 13:25

Een topwinkel met toffe bediening.
Kom je hier als starter of gevorderde zij hebben steeds een ruime keuze en goede raad.
Niks snel,snel steeds vriendelijk en zeer behulpzaam.
De beste winkel rond het Antwerpse voor al uw vaping materiaal.

Steven de jongheMontag, 18 april 2016, 18:42

Beste ben en manoe .. het was een

Top bediening en leuk ontvangst en een goeie uitleg en veel keuze een heel mooie shop hoop snel op een uitnodiging voor een smoker avondje en smaak kennis.. zou mij willen verdiepen in de vapor sector Mvg Steven en vanessa

Chris kerremansMontag, 25 januar 2016, 7:27

Overzichtelijk en een ruim aanbod, zowel voor starters als voor gevorderden
Ook de winkel zelf in Aartselaar is zeker een bezoekje waard met twee toffe uitbaters, Ben en Manoe
Gewoon TOP!!!!!!!

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien