AP-PERFORMANCE

AP-PERFORMANCEZufriedenheit der Gäste: 2.8/5
9 votes, 58 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.ap-performance.be

AP-PERFORMANCE
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungEnglisch, Französisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 58 bewertungen gefunden.

Mr. Joris DekensFreitag, den 12. Juni 2020, 12:32

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Bestelling geplaatst en melding gekregen dat 28mei ze het geld ontvangen hebben.
Bij het product staat 7-9 dagen word het geleverd. We zijn nu 16 dagen verder. Heb al 2 berichten gestuurd zonder antwoord. Totaal niet tevreden. Klantvriendelijkheid is teleurstellend. En heb geen flauw idee als ik mijn geld kwijt ben of niet. Zeker geen aanrader.

Dhr. Wim De BaerdemaekerSonntag, den 31. Mai 2020, 23:09

Product betaald maar niet ontvangen

Dhr. Kenny Van De PaarDonnerstag, den 21. Mai 2020, 14:10

Zelf initiatief moeten nemen want van service is er geen sprake.... beetje triestig eerlijk gezegd. Week na bestelling geen feedback, niks , noppes... nu kteeg ik antwoord dat bestelling nog 3 weken zal duren.

Dhr. Staf AartsSamstag, den 18. April 2020, 14:03

Prima service, levering duurde iets langer dan ik had verwacht, maar daar zal de Corona crisis wel iets mee te maken hebben gehad!

Dhr. bart de rockerSamstag, den 18. April 2020, 13:26

Beste
Langs de ene kant ben ik niet content van de levering ben al twee weken aan wachten op de onderdelen en nog altijd geen nieuw van levering of uitleg dat het zo lang duurt mvg

Dhr. Johan JongenDienstag, den 14. April 2020, 13:20

Tot op heden 13 april heb ik nog niets van mijn bestelling ontvangen. Gelieve na te kijken en een bericht te sturen met status.
Groeten

Johan

M. romuald sougnezSamstag, den 4. April 2020, 23:07

parfaitement ce j'ai commander , vite et bien , impeccable

Dhr. Frank DekeyzerDienstag, den 24. März 2020, 9:14

Beste,

Is dit pakket reeds verstuurd aub ?
Zo ja, met welke transporteur?
Kan u mij ook de factuur doorsturen aub ?
Dank u.

Mvg,
Frank

Dhr. Erik CornelisFreitag, den 31. Januar 2020, 15:09

Zouden beter op tijd leven inplaats mail te sturen over tevredenheid voor de goederen geleverd zijn

Dhr. Sandro StraetemansDonnerstag, den 23. Januar 2020, 17:55

Overzichtelijke website, vlot kunnen bestellen en betalen via bancontact.
Pakket goed en stevig verpakt en snel geleverd.
Aanrader!

Dhr. Carlo GladinéMittwoch, den 11. Dezember 2019, 20:12

Nog niets ontvangen! Een beetje feedback van jullie kant zou ook wel mogen, tracking oid.
Mvg Carlo

Dhr. Joachim HayenFreitag, den 20. September 2019, 14:32

Beste,

Zoals daarnet telefonisch besproken mag de Motul inugel Expert in een andere 1 liter verpakking worden verzonden met dan de bijhorende info. U mag dit verzenden naar het volgend adres Agoralaan gebouw B bus 1 3590 Diepenbeek.

U kan aan de koerier best de info meegeven dat hij moet zijn bij hogeschool UCLL aan het algemeen onthaal. Die ingang bevind zich hiervoor op de Campuslaan 3590 Diepenbeek

Met vriendelijke groeten,

Joachim Hayen

Dhr. Frederick DebonnetDienstag, den 3. September 2019, 19:47

Vriendelijke bediening en correcte afspraken zoals het moet zijn.

Dhr. luc knoopsDienstag, den 23. Juli 2019, 15:43

beste ,
ik heb nog steeds niets ontvangen,afgelopen vrijdag besteld en niets meer gehoord zelfs geen verzend melding of track and trace niets !!service ????
Gr Luc

Dhr. Paul WillemsSonntag, den 7. Juli 2019, 22:42

I didn' t recieve my item. When do you think it will arrave?

Dhr. Mike CallensMontag, den 10. Juni 2019, 13:59

Heel goede en vlotte service. Vriendelijke en toffe gasten.!!

Dhr. bart van campDonnerstag, den 18. April 2019, 17:45

beste, wanneer wordt dit geleverd ?
alvast bedankt

M. francis carpiauxMontag, den 15. April 2019, 18:23

Bonjour je suis toujours dans l'attente de livraison de ma commande ,pouvez vous me dire quand est prévue la livraison svp merci d'avance

Dhr. PATRICK IMBRECHTSDienstag, den 11. Dezember 2018, 21:37

Super makkelijk om te bestellen,vlotte afhandeling en snelle verzending,een aanrader.Een trackcode van het pakket zou wel handig zijn.Voor de rest niks dan lof,keep up the good work.

MonSonntag, den 29. April 2018, 10:57

Duidelijke website met goede omschrijving van het product. Snelle en correcte levering. Alleen de verpakking meer dan 20 keer groter dan het object zelf. Maar dat was niet zo erg.

AbicarsSamstag, den 28. April 2018, 13:20

Snelle en correcte levering.

Eddy D GFreitag, den 30. März 2018, 21:44

alles perfect en vlugge levering

DiegoMittwoch, den 21. März 2018, 22:27

Man van zijn woord. Top

AgneesensSonntag, den 18. März 2018, 22:58

Besteld was op stock volgens de webwinkel. Na een week nog niets ontvangen of iets gehoord. Is wel al betaald.

Webshop Directory

Kategorien