EasyWebshop

KoopShop

KoopShopZufriedenheit der Gäste: 2/5
4 votes, 11 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

The beauty you can't have without KoopShop

www.koopshop.be

KoopShop
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 11 bewertungen gefunden.

HermaDienstag, 13 september 2016, 21:53

Makkelijk geld verdienen zo hè, oplichters

Herma van GoolMontag, 29 august 2016, 14:12

Nog steeds niets ontvangen. Hoe moeilijk is het om 1 fles wijn op te sturen

Herma van GoolSamstag, 20 august 2016, 20:28

Het is nu 20 augustus 2016 en heb nog steeds niets ontvangen en ook geen reactie op mijn mails gekregen.
Mijn advies is dus "niets kopen bij KoopShop"

Herma van GoolSonntag, 14 august 2016, 12:05

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

joDienstag, 29 märz 2016, 9:08

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

De tickets waren snel in orde het geld was direct van de rekening maar van wat er beloofd werd wat je voor het ticket zou krijgen was nog niet de helft waar. Conclusie...nooit meer.

ConnyFreitag, 4 märz 2016, 11:19

Bevestiging van de bestelling was snel binnen evenals de bevestiging dat het artikel was verzonden alleen.......... Het is nooit aangekomen. Ben er nu mee in mailcontact maar heb nog geen antwoord

Grecu DanielaSamstag, 27 februar 2016, 11:08

Goed

Rik & Marie-HélèneDienstag, 9 februar 2016, 20:08

Vlot besteld, eenvoudig betaald en onmiddellijk bevestiging per mail. De factuur van de bestelling was de dag erna binnen.

martineDienstag, 19 januar 2016, 21:56

besteld en betaald in november ... geen bon gehad en ook geen reacties op mijn mails hierover ...

KoopShopMittwoch, 20 januar 2016, 14:59

Beste

Mevrouw na telefonisch onderhoud hebben wij het reeds eerder gestuurde factuur nogmaals naar u toe gezonden. Blijkbaar had u niet goed begrepen dat uw factuur dat we reeds eerder stuurde diende als inkomticket ... dus de tickets werden reeds dezelfde dag van bestelling naar uw mail verzonden ... hopend u hiermee snel van dienst te zijn geweest ... mvg ...

Joeri VissersFreitag, 25 dezember 2015, 13:55

Aankoop ging zeer vlot, mail ter bevestiging gehad na aankoop, na betaling en nog eens als bedanking. @Evelien, best gewoon de mail afdrukken en meebrengen, dan komt dat helemaal goed!

evelien van de KerkhofMittwoch, 23 dezember 2015, 15:35

bon nog niet ontvangen (bestelling van vorige week vrijdag!)

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien