EasyWebshop

Yu-Gi-Wang

Yu-Gi-WangZufriedenheit der Gäste: 4.7/5
9 votes, 495 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.yu-gi-wang.nl

Yu-Gi-Wang
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungEnglisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 495 bewertungen gefunden.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Nächste Seite - Letzte Seite

Dhr. Sanjay RamsamoedjMittwoch, den 6. November 2019, 0:52

Hello,

Did not receive my order yet? Why?

Greetz

Sanjay

Dhr. deniz kucukelciFreitag, den 18. Oktober 2019, 21:56

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

heel netjes

Dhr. deniz kucukelciFreitag, den 18. Oktober 2019, 21:55

super

Herr Patrick KerschbaumerMittwoch, den 19. Juni 2019, 14:11

Everything perfect again.

Herr Patrick KerschbaumerFreitag, den 7. Juni 2019, 11:36

Cards were in amazing condition and shipped incredibly fast/safe, 10/10 would recommend.

Ms. Kennard Martinez GallardoDonnerstag, den 16. Mai 2019, 21:41

I didn't get all the items, I'm missing 19 cards. Emails were sent detailing this.

Yu-Gi-WangFreitag, den 14. Juni 2019, 14:23

Dat kwam doordat u 2 orders plaatste waarvan u er 1 betaalde, helaas werd de verkeerde order verwerkt.

Pan Lukas KargulFreitag, den 26. April 2019, 12:05

slow online delivery

Yu-Gi-WangFreitag, den 14. Juni 2019, 14:22

Pokemon Code kaarten worden enkel tijdens openingstijden verwerkt.

Ms. Sarieanne HeidemaSamstag, den 20. April 2019, 15:07

kaarten van mooie kwaliteit.
Ook heel goed verpakt.

Dhr. Klaas Jan BrouwerDienstag, den 9. April 2019, 14:56

Zoals altijd goede snelle service! Uitstekende service voor terugkerende klanten zoals ik. TOP!!

Dhr. Frey de GruiterSonntag, den 24. Februar 2019, 17:47

Altijd snel binnen en goed verpakt.

Dhr. jochem stoutenMittwoch, den 20. Februar 2019, 1:30

i got no mail with codes?

Dhr. Wesley StehrDonnerstag, den 7. Februar 2019, 13:49

kaarten in hele goede staat, netjes in hoesjes geleverd, goed verpakt, snel verstuurd. gewoon een hele goede webwinkel!

Yu-Gi-WangSamstag, den 16. Februar 2019, 13:28

Die komen iets later, de mappen/sleeves/deckboxen zijn afgekeurd maar zullen waarschijnlijk volgende week geleverd. Mits ze deze keer wel door de keuring komen.

Mr. Rick TeuthofMittwoch, den 2. Januar 2019, 16:15

Alles in perfecte staat binnen gekregen, precies zoals omschreven, in sleeves en jewel cases verpakt. Helemaal tevreden!

Dhr. Wesley DoolhoffSonntag, den 23. Dezember 2018, 12:34

Zeer netjes verpakt en goede service

Dhr. Eltje PaltsMittwoch, den 28. November 2018, 16:49

Super website voor kaarten.

Alles was zeer goed verpakt voor verzending en de kaarten waren niet te beschrijven met hoe mint ze zijn. Duidelijk een winkel die alles geeft om hun hobby soort. En zeker weten eén om weer naar terug te komen.

Dhr. Jeroen BakkerDienstag, den 13. November 2018, 20:55

Alles wat ik had besteld zeer netjes verpakt en in geweldige staat ontvangen. Alle kaarten zaten in sleeves en plastic doos. Ik heb niet alle kaarten die ik nodig heb hier kunnen vinden, maar over de kaarten die ik wel heb gevonden ben ik zeer tevreden. Er zaten zelfs gratis sleeves en gratis booster pack bij. En dat alles voor een redelijke prijs! Ik kijk vanaf nu altijd eerst op deze site indien ik kaarten nodig heb.

Dhr. Mehmet OrdekSamstag, den 10. November 2018, 15:32

Great shop!

Mevr. D.R GroeneveldFreitag, den 9. November 2018, 20:06

Snelle levering,keurig verpakt,goede kwaliteit

mbergheSamstag, den 29. September 2018, 17:20

Was eerst wat sceptisch omtrent de kwaliteit van de kaarten maar na levering heel erg tevreden. was erg verbaasd over hoe goed ze individueel in een hoesje zaten en daarna nog in een plastic case. Ga hier zeker vaker bestellen!

DonFreitag, den 28. September 2018, 15:57

Na meerdere slechte ervaringen te hebben gehad met andere webshops waren mijn verwachtingen vrij laag. Maar dit was werkelijk perfect geregeld, keurig verpakt, ik was verbaasd over de geweldige kwaliteit van de kaarten. De meeste shops stuurde me vrij versleten kaarten op maar deze waren fantastisch. Ook een gratis pakje sleeves erbij gekregen, hartelijk dank!
Tot de volgende keer.

Berry WesterFreitag, den 28. September 2018, 13:44

Ik ben zeer tevreden over jullie service. Alles 1 dag na bestelling ontvangen, en alles was zeer goed verpakt. Ook zitten alle kaarten in hoesjes en krijg je er zelfs nog een paar star packs bij! Ik ga zeker nog eens bestellen.

QuentinFreitag, den 28. September 2018, 13:06

Goeie service. Netjes verpakt. Goeie kwaliteit.

BjornDienstag, den 25. September 2018, 23:51

In 1 Woord SUPER! Alles keurig netjes verpakt en snel geleverd! Was zelfs kaarten vergeten en deze konden er kosteloos en zonder problemen nog bijbesteld worden! En nog 2 miniboostertjes erbij als extra'tje! Voor al je kaarten moet je hier zeker wezen!

AeonDienstag, den 25. September 2018, 14:16

Very good service, nicely packaged will order again from this site!!

Thanks!

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Nächste Seite - Letzte Seite

Webshop Directory

Kategorien