EasyWebshop

Looking Lovely Beauty & Nails

Looking Lovely Beauty & NailsZufriedenheit der Gäste: 5/5
17 votes, 19 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Your online shop to Look Lovely

www.lookinglovely.nl

Looking Lovely Beauty & Nails
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 19 bewertungen gefunden.

FrankaSamstag, 3 september 2016, 13:18

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Super top service, Nicole denkt met je mee en dat is zeer te waarderen. Dit wordt mijn vaste adres voor FM parfum en make up dat is zeker!

IlseMontag, 9 mai 2016, 14:14

Super super super service. Ik werd netjes op de hoogte gehouden dat het wat langer duurde.
Na ontvangst is het kettinkje al binnen 3 dagen gebroken. Ik heb gemaild en de zelfde dag nog wordt er een nieuwe verstuurd.
Echt super! Ik zal haar aan iedereen aanraden.

OmomaDonnerstag, 3 märz 2016, 13:15

niets dan lof: prima prijzen voor erg veel leuke dingen. Snelle en goede levering. Aanrader, top!

Irma hFreitag, 19 februar 2016, 16:44

Super service super snelle levering. top parfum dus echt een aanrader

MarionSonntag, 10 januar 2016, 17:25

Ik heb enige tijd geleden gellak van La Femme en Bluesky besteld bij Looking Lovely. Deze bevallen mij heel goed. De kleuren van La Femme dekken ontzettend goed. Ben erg tevreden! Ook over jullie website en service

MarionSonntag, 10 januar 2016, 17:23

Heb enige tijd geleden gellak van La Femme en Bluesky besteld bij Looking Lovely. Deze bevallen mij heel goed. De kleuren van La Femme dekken ontzettend goed. Ben erg tevreden! Ook over jullie website en service

marijMittwoch, 25 november 2015, 18:13

Ik heb zowel parfum als make up besteld bij Nicole. De geuren zijn echt heerlijk! Ook de make up blijft goed zitten. Ben helemaal tevreden. Ook word je goed geïnformeerd en geadviseerd,Top!

biancaMontag, 31 august 2015, 10:15

Vriendelijk betrouwbaar accuraat
Meerdere keren besteld, elke keer zonder problemen.

AnjaMittwoch, 29 juli 2015, 13:21

vergeet ik toch het belangrijkste....mn sterren

AnjaMittwoch, 29 juli 2015, 13:21

Heerlijke parfum, blijft heel lang hangen...ben erg blij met mn gewonnen prijs ! Nicole, super dank je wel XXX

kim s.Montag, 29 juni 2015, 23:20

Goede service, parfums zijn top! Ook make-up is van erg goede kwaliteit

Conny VlemmixSamstag, 16 mai 2015, 9:35

Ik ben verrast met een pakket voor mijn verjaardag door mijn zusje en ik moet echt toegeven.... ik ben echt verrast!! De badschuim schuimt flink en blijft lang actief en de geur is heerlijk. Ook de bad/douche gel is heel fijn en dan is afdrogen met de heerlijke dikke handdoeken een finishing touch!! Top producten die ik zeker kan aanbevelen!! Bedankt voor dit fijne cadeau waar ik nog lang van kan genieten.

RianSonntag, 10 mai 2015, 18:21

Nicole heeft bij mij de parfumavond georganiseerd. Wat een leuke meid, met passie en kennis van de producten. 1 bestelling is fout gegaan, maar dat heeft ze keurig opgelost

JanineSonntag, 10 mai 2015, 18:14

de parfums die ik besteld heb ruiken erg lang en identiek. Ben er zeer tevreden over. Ook de foundation en de lippenstift zijn erg fijn. Nicole heeft mij goed geadviseerd in de make-up en ze geeft een goede service. Ik ga hier vaker bestellen

FaidraDienstag, 5 mai 2015, 13:08

Het door mij bestelde parfum is identiek aan het origineel en blijft ook net zo lang aanwezig. Heerlijk! En wat een prijsverschil met het origineel. Voortaan bestel ik mijn geurtjes bij FM.

joseSonntag, 26 april 2015, 12:53

Heerlijke geurtjes super tevreden kom zeker weer terug.groetjes

ConnyMittwoch, 22 april 2015, 21:00

Het geurtje blijft lang hangen... Ben ook tevreden over de oogschaduw.. Het is wel wat losse poeder.. Maar als je er voorzichtig mee omgaat kun je er lang mee doen... Ik ga vast mijn kleurtjes uitbreiden.,

LindaFreitag, 17 april 2015, 20:01

heb wat make-up producten besteld en ben er erg tevreden over. Ik ga zeker in de toekomst nog meer producten bij je bestellen.

groetjes, linda

lucindaMittwoch, 25 märz 2015, 2:55

Goede parfum, blijft lang hangen. Ik koop ze niet meer bij de drogist, maar bij FM

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien