EasyWebshop

Butterfly Beauty-Ann Dobbelaer

Butterfly Beauty-Ann DobbelaerZufriedenheit der Gäste: 5/5
12 votes, 15 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Nagelstyling en veel meer !

www.butterflybeauty-ann.be

Butterfly Beauty-Ann Dobbelaer
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 15 bewertungen gefunden.

Marie-Louise BlommaertMittwoch, 9 november 2016, 9:13

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

zeer vriendelijk
(recensie Social Deal)

Marijke De JongheSonntag, 30 oktober 2016, 9:36

Hele vriendelijke vrouw en heel blij met mijn nagels.

anoniemSonntag, 30 oktober 2016, 9:35

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en ik ben heel erg tevreden met het resultaat. Ik kom zeker nog eens terug.
(recensie Treatwell)

Marleen ForéSonntag, 30 oktober 2016, 9:30

vriendelijke dame, zonder pretentie.
(recensie Social Deal)

Rosette Van de VyverSonntag, 30 oktober 2016, 9:30

helemaal anders dan bij gewone schoonheidssalon!! heb ervan genoten!!
(recensie Social Deal)

Monique De CockSonntag, 30 oktober 2016, 9:28

ontspannend en aangenaam; eerste keer maar niet de laatste

FatimaMontag, 8 august 2016, 23:00

Super tevreden over mijn gelnagels. Een heel breed assortiment aan kleur. Met heel veel zorg aangebracht!Een echte aanrader!heel erg tevreden en trots op mijn nu mooie nagels!

Butterfly Beauty-Ann DobbelaerSonntag, 14 august 2016, 0:27

Bedankt voor de mooie feedback ! grts Ann

lienFreitag, 3 juni 2016, 14:02

Ben zeer tevreden

RemyDienstag, 16 februar 2016, 16:04

super service voor saint Valentin !!! Nog eens bedankt.

EvgeniaMontag, 19 oktober 2015, 15:30

Heel tevreden over LR MicroSilver. Dat is voor mij de enigste creme die echt helpt tegen de puistjes, roodheden. Ik heb alle middelen tegen de huidontstekingen geprobeerd en alleen MicroSilver van LR werkt bij me.
Goede levering.

Annemie Van LooySonntag, 12 april 2015, 11:58

Ik ben heel tevreden over de Aloë Vera Emergency Spray die 83% Aloë Vera bevat. Ik heb ook een echte plant thuis waarvan ik een stukje gebruik indien nodig. Maar deze spuitbus is veel handiger en voelt net hetzelfde aan.

Ik gebruik hem na het douchen en het voelt zalig en zacht aan, niet plakkerig en is snel opgedroogd. Ik heb hem ook al gebruikt voor kleine wondjes bij één van de kleinkindjes. Het prikt niet.

Een klein spuitbusje zou handig zijn om in je handtas te stoppen.

Ann QuastenFreitag, 10 april 2015, 16:11

Super tevreden over de reeds aangekochte LR producten,en prijselijk!!ook niet onbelangrijk

VéroniqueDonnerstag, 9 april 2015, 13:39

Zeer goede producten, vooral de Figu Activ thee, heel lekker en doet wat het belooft !

Nathalie CoppensDonnerstag, 9 april 2015, 13:24

zeer goede producten, ben héél tevreden !

RodneyMontag, 6 april 2015, 19:28

Uitstekende producten, correcte levering.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien