EasyWebshop

Gepersonaliseerd Cadeau

Gepersonaliseerd CadeauZufriedenheit der Gäste: 4/5
5 votes, 8 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Gepersonaliseerde artikelen voor Baby,Kind,Hem en Haar

www.gepersonaliseerd-cadeau.com

Gepersonaliseerd Cadeau
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 8 bewertungen gefunden.

FransSamstag, 28 januar 2017, 16:50

Beste, het is verplicht om je btw-nummer te vermelden op je webshop/website. Als je die niet hebt ben je volgens de wet in het zwart bezig, en schoffeer je al de mensen die het wel goed doen. Neen, ik ben helemaal niet jaloers op jou. Ik zou niet weten waarom want ik ken je niet eens. Ik gun iedereen zijn inkomsten maar dan wel op een legale manier!

BarbaraFreitag, 27 januar 2017, 11:04

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Super service in alle opzichten en wensen van elke klant. Alles is bespreekbaar!! Indien het mogelijk is kan het uitgevoerd worden!! Top vrouwke! Thnx voor de super en snelle levering. Bestel beslist nog leuke spullen.

FransDonnerstag, 26 januar 2017, 18:03

Blijkbaar geen faktuur mogelijk. Zwartwerk vrees ik!

Gepersonaliseerd CadeauFreitag, 27 januar 2017, 10:21

Omdat ik geen factuur lever betekend het niet dat ik zwart werk doe, blijkbaar heb je niets beters te doen? Kom eens langs Frans om te kijken waar ik mee bezig ben, opglabeek is niet zo ver van Maasmechelen, kun je eens zien waar ik allemaal mee bezig ben om alles te regelen voor mijn zaakje , ipv pure afgunst en jaloezie te laten zien

SandraMittwoch, 11 januar 2017, 20:26

oeps score vergeten in te vullen

SandraMittwoch, 11 januar 2017, 20:24

Leuke ideetjes en snelle service,de kinderen waren superblij met hun gepersonaliseerde cadeautje. Dankjewel

KimMontag, 5 september 2016, 12:19

Mijn bestelling na 2 weken nog steeds niet binnen gekregen...

AnMittwoch, 17 august 2016, 13:08

Superblij met mijn bestelling. Vind het heel mooi. Dank je daarvoor

Gepersonaliseerd CadeauMittwoch, 24 august 2016, 12:07

Graag gedaan :)

KatjaDienstag, 22 märz 2016, 15:19

Superblij met de bestelling en snel binnen gekregen bedankt

Gepersonaliseerd CadeauMittwoch, 24 august 2016, 12:19

Dank je wel

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien