EasyWebshop

MiskMask

MiskMaskZufriedenheit der Gäste: 5/5
13 votes, 15 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Baby-en kinderkleding, handgemaakt

www.miskmask.nl

MiskMask
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungEnglisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 15 bewertungen gefunden.

Jaap TeeuwenDienstag, 28 juni 2016, 15:27

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Hij is heel mooi!!!(hoes voor een aankleedkussen, zwart met witte kruizen)

ErnestineDienstag, 5 april 2016, 14:54

ErnestineZondag, 31 januari 2016 om 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

LauraDienstag, 5 april 2016, 14:53

LauraDonderdag, 17 maart 2016 om 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces

Kimberley MulderDienstag, 5 april 2016, 14:51

Bericht van Kim op 26 Maart 2016 om 13:48

Super snelle service 3 unieke mutsjes gekregen binnen een week .
Wij zijn er blij mee ! En dit was zeker niet de laatste bestelling :)

Bedankt!

LauraDonnerstag, 17 märz 2016, 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces.

MiskMaskDonnerstag, 17 märz 2016, 19:04

Bedankt voor je snelle bericht.
Fijn dat de hoes goed bevalt.

ErnestineSonntag, 31 januar 2016, 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

MiskMaskSonntag, 31 januar 2016, 11:52

Hallo Ernestine,
Bedankt voor jouw leuke berichtje.
Ik hoop dat je veel plezier van de slofjes hebt.
Groeten Ria

Eryn LiemDienstag, 8 dezember 2015, 20:59

Mijn nichtje is zo blij met haar nieuwe rokje, dat ze er de hele tijd in wil dansen! Bedankt!

Manja SchoenmakerSonntag, 6 dezember 2015, 23:40

Bedankt voor de mooie wit/zwarte hoes.
Het past precies en ik ben er erg blij mee.

Anna Maria de BoerDonnerstag, 27 august 2015, 16:09

Bedankt voor de prachtige hoes! Past precies.

TietsiaDienstag, 14 april 2015, 9:51

Bedankt voor de mooie rokjes.
Ze zien er leuk uit.

RiaSonntag, 11 januar 2015, 12:13

Ik ben er erg blij mee.

JanetDonnerstag, 8 januar 2015, 11:59

Veel succes!

RinskeDonnerstag, 8 januar 2015, 11:57

Dit gaat vast wel lukken, met zulke leuke spulletjes.

FokjeDonnerstag, 8 januar 2015, 11:57

De website ziet er goed uit.

Ria BijleveldDonnerstag, 8 januar 2015, 11:55

Erg leuke en originele spulletjes

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien