EasyWebshop

online-hobbyhuis

online-hobbyhuisZufriedenheit der Gäste: 5/5
6 votes, 6 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

van A tot Z voor handwerk

www.online-hobbyhuis.be

online-hobbyhuis
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungEnglisch, Französisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 6 bewertungen gefunden.

MoniqueDonnerstag, 22 september 2016, 9:07

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Zeer tevreden

annSonntag, 10 juli 2016, 16:12

zeer tevreden van mijn bestelling top

hemeleers martineSamstag, 14 mai 2016, 19:55

mijn bestelling heel goed ontvangen een heel tevreden klant

Janssens LeaDienstag, 29 märz 2016, 13:24

Mijn bestelling goed ontvangen,prachtig boek,en wol, alles prima aangekomen.Ook een dikke merci voor de veiligheidsoogjes.

IsabelleDonnerstag, 1 oktober 2015, 8:13

Prima service.. advies bij keuzes maken.
Tevreden klant :-)

Anne DuthoitDienstag, 17 februar 2015, 8:57

Onlangs de loper met herfstbladeren gekocht. Kadootje voor mijn moedertje. Prima kwaliteit, snelle service en supergemakkelijke manier om te betalen. Ik ben zeer tevreden, dit is voor herhaling vatbaar!

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien