EasyWebshop

AquaClaire

AquaClaireZufriedenheit der Gäste: 5/5
74 votes, 76 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Zodat u trots op uw hobby kan zijn.

/www.aquaclaire.be

AquaClaire
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungDeutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch, Türkisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 76 bewertungen gefunden.

Victor en LouisaDonnerstag, 3 august 2017, 15:30

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Hallo Claire

Het zeewater is net bij ons geleverd 1000 liter super service! Heel vriendelijk persoon. En snelle levering alles uitstekend! Tot de volgende x. Je mag mij al zeker op de lijst zetten. Groetjes Victor

AlfonsDienstag, 1 august 2017, 19:32

Ik kan enkel maar zeggen, 100% tevreden!! super service! Tot binnenkort.

Evelien L.Montag, 3 juli 2017, 18:35

Zeewater geleverd aan huis, zeer tevreden! Mooie service, vriendelijke mensen.

Tot de volgende levering. Evelien uit Brugge : )

Martine en RobertDonnerstag, 22 juni 2017, 13:53

Koi's zijn prachtig en doen het uitstekend!

Marine-fish freakMontag, 19 juni 2017, 18:46

Vers Zeewater is geleverd, alles zeer goed en vlot verlopen, zeer aangename samenwerking! Ik ben blij dat ik bij jullie terecht gekomen ben, eerst leverde iemand anders het bij ons maar ben zeer tevreden dat jullie dit nu voor ons kunnen doen! Zeker een klant bij! Aanrader voor iedereen om natuurlijk zeewater bij AquaClaire te laten leveren! Ik raad jullie overal aan : ) ben echt tevreden! Volgende datum is al 1000 liter gereserveerd voila!

Benjamin en UlriekeDonnerstag, 8 juni 2017, 7:50

Alles zeer goed verlopen, vissen zijn gewoon prachtig en doen het uitstekend. Mijn vijver ziet er geweldig uit. Iedereen is hem al komen bewonderen. Dank voor de goede service en de prachtige vissen! Ik raad jullie overal aan.

Benjamin en Ulrieke

Fam. De MulderDienstag, 30 mai 2017, 18:53

Wij zijn zeer tevreden! Prachtige service en heel vriendelijk. Vissen dik OK!

Tot volgende x.

Ps mijn dochter gaat jullie nog mailen ze wil ook nog vissen kopen bij jullie.

LoîcMontag, 15 mai 2017, 13:35

Alles snel en goed geleverd. Heel goede en vriendelijke service! Tot volgende keer.

ErdemDienstag, 9 mai 2017, 13:41

Vissen zijn geleverd, heel mooie. Heel goede service tot volgende keer.

Maddy en LucienFreitag, 5 mai 2017, 21:03

Tip Top niets aan toe te voegen!

De LaatMittwoch, 12 april 2017, 13:00

Vissen doen het nog steeds uitstekend, zijn prachtig op kleur en zeer gezond. Heb al kweek gehad. Super tevreden en uitstekende service tot aan de deur.

Onze dank
Familie De Laat

GulsenSamstag, 8 april 2017, 12:47

Heel mooie vissen, allemaal heel vriendelijk en goed service.

Gulsen

StephaneFreitag, 31 märz 2017, 11:51

Alles tip top in orde, vissen doen het uitstekend, mooi van kleur ook. Een zeer goede service en vriendelijke mensen stuk voor stuk.

TomFreitag, 17 märz 2017, 14:47

Mijn Axolotl doen het heel goed, eten goed en ik heb ze nu al een tijdje echt heel tevreden over. Ook de juiste uitleg gekregen heel vriendelijke mensen bij AquaClaire.

CarolienDonnerstag, 9 märz 2017, 8:40

Hallo Claire,

Mijn visjes doen het super goed, we zijn nu al een hele tijd verder en ze doen het allen super! Toppie

Groetjes
Carolien en Steven

HamdenFreitag, 3 märz 2017, 10:44

Heel tevreden

FrederickDonnerstag, 2 märz 2017, 15:12

Cichliden TOP doen het uitstekend kleuren zijn ook prachtig. Weer een mooie voorraad aan kunnen vullen in mijn aquarium. Voeding echt een verschil ook bij mijn andere cichliden meteen verschil gemerkt. Zeer goede service. Klant bij!

JosSamstag, 25 februar 2017, 9:46

Was eerst wat terughoudend om te bestellen, maar moet zeggen, ik ben overdonderd. Ik ben al jaren actief in de aquariumwereld, had van een lid van de club van jullie gehoord en die was zeer tevreden. Dus toch maar besteld en echt ben heel tevreden. Alles is vlot verlopen van service, vriendelijkheid ook van de levering en in het bijzonder van mijn vissen! Ze doen het super en ga zeker reclame maken. Top service!

RemcoDonnerstag, 23 februar 2017, 12:37

Vissen doen het heel goed. Ben blij dat ik van jullie gehoord heb. De discussen zijn echt prachtig en doen het zeer goed, dank voor jullie goede opvolging ook de rest doet het geweldig. Ik ben echt trots op mijn aquarium. We kunnen er uren naar kijken.

Lucas MichielsMontag, 20 februar 2017, 12:29

Al jaren trouwe klant bij jullie en steeds opnieuw mag ik genieten van uitstekende kwaliteit, uiterst vriendelijke service en levering. En dat is niet enkel geldig voor mij en mijn vrouw maar voor vele van onze club dat wilde we jullie toch even laten weten! Succes en we hopen dat we snel weer kunnen komen afhalen in het magazijn.

MehmetDonnerstag, 16 februar 2017, 14:15

De maanvissen doen het heel goed, ik houd me goed aan het advies van jullie en ze groeien heel goed. Ook de andere zijn heel mooi. Heel tevreden. Blijf zeker komen. Mijn ander aquarium bijna klaar. Tot snel dus.

daphneDienstag, 14 februar 2017, 16:29

Mijn paarse krabben zijn geleverd : ) zo mooi en die gele oogjes echt grappig. Heel mooi diep paars van kleur ook, ik ben echt tevreden.

hugoMontag, 13 februar 2017, 14:15

Aan het ganse team van AquaClaire wil ik jullie bedanken voor de goede zorg en voorafgaan de info voor de roggen geleverd werden. Ze doen het inmiddels super en zijn adembenemend mooi, we genieten er elke dag opnieuw van. Ook de cichliden doen het geweldig en voelen zich helemaal thuis. De levering was ook tip top in orde. Jullie horen nog van ons dat spreekt voor zich.

Vriendelijke groeten
Hugo en Mireille de noot

Liesbeth en DavySamstag, 4 februar 2017, 13:18

Vandaag mijn discussen geleverd zoooooooo mooi!! Wij zijn zo tevreden en wat een aangename service en info. Diepvriesvoer en al aan huis tip top in orde.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien