EasyWebshop

marjo

marjoZufriedenheit der Gäste: 5/5
4 votes, 7 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

levensechte miniatuurbeelden

/www.marjowinkel.be

marjo
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungFranzösisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 7 bewertungen gefunden.

GertDienstag, 19 september 2017, 13:08

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Vlotte levering, perfecte opvolging!sleutelhanger blokje viel kleiner uit dan ik gedacht had.mooi afgewerkt product

TatjanaSamstag, 9 september 2017, 15:07

Zeer tevreden en
Heel mooi afgewerkt

ChrstineSamstag, 9 september 2017, 13:41

Leuke sleutelhanger. Snelle levering. Heel tevreden!

ChrisMittwoch, 30 august 2017, 20:44

Sleutelhanger volledig naar wens. Naam blok viel kleiner uit dan ik verwacht had.
Zeer vlotte levering!

EvySonntag, 20 august 2017, 13:13

Snelle service en mooi afgewerkt product.
Tip: afmeting vermelden of foto met referentiemaat (bv iemand die sleutelhanger vast heeft) Ik dacht dat ze veel kleiner waren. Niet erg hoor... omgekeerd zou erger zijn geweest

SandraDienstag, 15 august 2017, 8:54

Mooie sleutelhanger en snel geleverd.

louisSonntag, 22 januar 2017, 6:53

perfecte sleutelhanger en snel geleverd

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien