EasyWebshop

Tuinbeelden Nolmans Michel

Tuinbeelden Nolmans MichelZufriedenheit der Gäste: 5/5
16 votes, 22 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.tuinbeelden-nolmans.be

Tuinbeelden Nolmans Michel
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro, US dollar, British pound

Bewertungen

Es wurden 22 bewertungen gefunden.

WilmaSonntag, 6 november 2016, 13:19

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Helemaal blij met het beeldje van de Bearded collie. Snelle levering en prima verpakt.

HildeMittwoch, 28 september 2016, 13:09

Snelle levering! Beeldje voldoet volledig aan de verwachtingen.

KarinaSonntag, 25 september 2016, 21:23

mooie beeldjes en vlugge levering, zeer tevreden

Geert GielenDonnerstag, 8 september 2016, 13:18

Correcte en snelle levering

bart van biesenSamstag, 20 august 2016, 13:32

Ik ben heel tevreden ,snelle levering en mooi beeldje

Cools JessieFreitag, 15 juli 2016, 22:46

Heel mooie schaapjes, ben er heel tevreden mee. Zeer snelle levering en heel goed verpakt.

GeaFreitag, 8 juli 2016, 23:10

Hele goede service, eerste beeld was bij aankomst kapot, na kontact is er een nieuw beeld bezorgd geweldig
Daarvoor hartelijk dank

geaDienstag, 28 juni 2016, 22:46

Heel tevreden,mooi beeld (harley davidson) snelle levering

MaggelienMittwoch, 22 juni 2016, 13:50

Tevreden over de aankoop,
mooie klantenbinding wegens onverwachtse problemen.
Heel tevreden, we kijken voor een volgende bestelling.

KristelSamstag, 18 juni 2016, 19:05

absoluut aan te raden. snel, correct, vriendelijk,betrouwbaar...een voorbeeld voor velen. Donderdag besteld, zaterdag geleverd !

MoniqueSamstag, 18 juni 2016, 11:26

super bedankt. Mijn betonnen hondje is nu heel aangekomen. De eerste was helaas niet heel aangekomen. Na dit aangeven te hebben kreeg ik snel bericht dat ik een nieuwe kreeg. En die is er nu. Helemaal goed en ook veel sneller als ik gedacht had. Super service en vriendelijke benadering. Dank je wel

StevenDienstag, 7 juni 2016, 15:45

Prachtige beeldjes en zoals gewoonlijk snelle levering

karinSonntag, 5 juni 2016, 18:40

Zeer vriendelijk, en mooi materiaal.....

MoniqueFreitag, 27 mai 2016, 14:26

Heel snel mijn bestelling ontvangen. Maar helaas was het betonnen beeldje kapot bij aankomst. Na melding hiervan kreeg ik snel bericht dat ik een nieuwe krijg. Kon even duren, naar dat vind ik niet erg. Super service super bedrijf en ook niet duur.
Reuze bedankt

MarleenDienstag, 10 mai 2016, 16:23

Zeer snelle service, vriendelijk en zeer behulpzaam. TOP, Bedankt!!

PeterSonntag, 8 mai 2016, 11:07

Alles vlot verlopen,bedankt voor de snelle reactie!
Zeker prijs/kwaliteit een topper!!

IngeDonnerstag, 5 mai 2016, 17:30

vlotte afhandeling , bedankt !!!

wimFreitag, 29 april 2016, 19:08

correcte prijzen en service

StevenDonnerstag, 28 april 2016, 13:24

Alles ok, snel geleverd

KristofMontag, 25 april 2016, 20:32

Alles heel vlot verlopen, aanrader!

KoenDonnerstag, 31 märz 2016, 13:27

zeer tevreden over de aankoop en zeer snel geleverd

FrankMontag, 14 dezember 2015, 18:52

Bedankt voor de snelle levering! Alles was mooi ingepakt, geen problemen!

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien