EasyWebshop

nieuwetafelbladen.nl

nieuwetafelbladen.nlZufriedenheit der Gäste: 5/5
12 votes, 12 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.nieuwetafelbladen.nl

nieuwetafelbladen.nl
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 12 bewertungen gefunden.

Carlo LuijtenSamstag, 3 september 2016, 14:07

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Zeer tevreden met het nieuwe bureaublad voor de tienerkamer van mijn dochter! Snelle en correcte levering, prettig contact (goed bereikbaar). Bovendien een zeer redelijke prijs, ook voor de bezorging. En betaling pas na levering, waar vind je dat nog op het web. Complimenten!

Lisette Verkerk-MeijFreitag, 20 november 2015, 20:14

Ben heel tevreden. Hele mooie bladen met een perfecte afwerking. Echt een aanrader om hier tafelbladen te bestellen

W.J. UiterwijkDienstag, 1 september 2015, 9:29

Het nieuw geleverde blad is qua kleur en dessin identiek aan onze salontafel.
Mijn vrouw is er helemaal verrukt van. (ik trouwens ook)
Nog zeer bedankt voor de geweldige service.
Bij Woonexpress geven ze jullie mailadres als ze het zelf niet kunnen leveren.
Mond op mond reclame werkt nog steeds het beste.
Goede zaken gewenst.

nellieDonnerstag, 16 juli 2015, 18:46

we hadden een eetkamertafel waarvan het blad
heel lelijk was geworden. De poten waren nog
heel mooi. ik heb zitten zoeken op internet
toen kwam ik uit op nieuwetafelbladen.nl We hebben
toen een blad uitgezocht waarvan je dacht dat is
heel oud. Toen we het thuis kregen was het zo mooi
ik heb ook diverse vrienden het adres doorgegeven.
Aflevering ook mooi op tijd. Dit is een topbedrijf
met een goede service.

JacobDienstag, 7 juli 2015, 14:25

Beukenkleur tafelblad 80/80 bestelt
Uitstekend product
goede afhandeling van bestelling
levertijd ongeveer 3 weken (we zijn ongeduldig he :-) )
zeer tevreden
Het mooiste van dit bedrijf is dat je het tafelblad zo kunt bestellen als jij hem wilt hebben!!

KarelMittwoch, 24 juni 2015, 9:39

Lang gezocht naar een tafelblad op maat in de kleur chateau eiken. Bij nieuwetafelbladen hebben wij het kunnen vinden. Fijn dat jullie kosteloos de kleurstalen hebben opgestuurd. En keurig afgeleverd zoals was afgesproken.
Bedankt nieuwetafelbladen!

R bonderSonntag, 21 juni 2015, 18:23

Ik wacht al erg lang op het blad zou afgelopen week al komen

nieuwetafelbladen.nlMontag, 22 juni 2015, 10:07

Geachte heer Bonder,
De levertijd van uw bestelling bedraagt 4 weken. Deze week wordt uw bestelling bij u afgeleverd.
Met vriendelijke groet,
Nieuwetafelbladen.nl

RenéMontag, 1 juni 2015, 14:38

Ik wilde een tafelblad bestellen, omdat ik nog een stel tafelpoten had liggen. Overzichtelijke website, schappelijke prijs en bezorging ging prima. Blad bevalt prima en is van goede kwaliteit.

JohnSonntag, 5 april 2015, 23:27

Liet altijd tafelbladen op maat maken, was best duur. Deze Fa. had bladen die slechts 5 cm breder waren als een standaard maat. En dus stukken voordeliger.
Eerlijke informatie, goede prijzen, altijd reactie op je mail of vragen.
Keurig, ik zal vaker bestellen. Niet te vergeten de producten zijn ook van goede kwaliteit.

TheoFreitag, 3 april 2015, 16:12

Alle maten en kleuren mogelijk. Je wordt keurig gebeld over de bezorging. Zeer zorgvuldig verpakt. Goede kwaliteit voor eerlijke prijs. Aanrader

Diana en JanFreitag, 27 märz 2015, 13:05

In de buurt van Spijkenisse op zoek geweest naar een winkel die op maat gemaakte tafelbladen kon leveren. Met deze bladen wilden wij onze oude inmiddels geschilderde meubelen een tweede leven geven. Met moeite een winkel gevonden die deze bladen kon leveren.

Thuis op internet gekeken. Deze site gevonden. Bij tel. contact bleek het geen probleem om de bladen op de door ons gewenste maten te leveren. De bladen waren de helft goedkoper dan bij onze lokale leverancier.

Wij wilden direct bestellen en hadden al een kleur uitgezocht. Op advies van de medewerkster gewacht op de door haar samengestelde stalenbundel rondom onze kleur. In deze bundel zat een veel beter bij onze meubelen passende kleur.

De tafelbladen in deze kleur zonder vooruitbetaling besteld. Bladen zouden binnen 4 weken geleverd worden.

De week van de levering gebeld over het leveringstijdstip. Bladen werden op de afgesproken tijd geleverd.

Wat een service. Wij adviseren iedereen om zijn tafelbladen hier te bestellen.

IlseDienstag, 3 märz 2015, 8:38

We zochten een blad voor een mooi onderstel om zo een grote tafel te creeren.
We hebben lang gezocht en op een gegeven moment kwamen we bij deze site terecht. We zagen zoveel mogelijkheden qua formaten en kleuren dat we van Arnhem naar Hoogeveen zijn gereden.
Daar werden we leuk ontvangen en konden we in alle rust maar ook met het nodige advies qua stalen onze keuze maken.
De leveringstijd zou 4 weken zijn en al vlot kregen we de leverdag te horen. De dag ervoor kregen we te horen hoe laat ze zouden komen.
Het blad is helemaal prima en de tafel is prachtig geworden.
De prijs was scherp en ook de bezorgkosten zijn acceptabel. Al met al een prima manier om een nieuwe tafel te maken.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien