EasyWebshop

Kleur per meter

Kleur per meterZufriedenheit der Gäste: 5/5
95 votes, 124 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Opvallend creatief!

www.kleurpermeter.be

Kleur per meter
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 124 bewertungen gefunden.

DeniseMontag, 11 januar 2016, 13:15

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Heel erg tevreden over de bestelling. Ik kreeg zelfs een leuk extra cadeautje erbij!

DorienSonntag, 10 januar 2016, 23:07

Super snelle levering en wat leuk het extraatje in het pakketje. Nog een heel tevreden klant hier. Was al de tweede keer dat ik bij jullie bestelde en de eerste keer ook heel tevreden.

EmmanuellaFreitag, 1 januar 2016, 16:25

's Namiddags besteld en de volgende ochtend reeds in huis. Alles netjes verpakt. Het verrassingstoffen pakket oversteeg ruim mijn verwachtingen. Heel knap zo'n mensenkennis ! of moet ik zeggen Wensenkennis ? En de verschillende extraatjes die erbij zaten vond ik heel leuk. Precies alsof de Sint langgewenst was zoals in mijn kindertijd. Haha. Supersnelle levering en goede service. Jullie hebben er een klant bij ! Ik zal zeker nog bij jullie bestellen en dit met blindelings vertrouwen dat het allemaal ok verloopt.

TatjanaDonnerstag, 31 dezember 2015, 12:42

Net mijn pakje ontvangen en 100% goedgekeurd! Goed en netjes verpakt. Het bestelde patroontje was uitverkocht, maar de compensatie maakt dit meer dan goed! Ook de kerstmuts is fantastisch! En de snoepjes... Echt super! Ik viel van de ene verrassing in de andere... Kleine details die het echt maken! Ik ben enorm tevreden en kan al niet wachten tot ik een volgende bestelling plaats. Bedankt voor de fantastische service (ook tijdens de feestdagen).

SarahMittwoch, 30 dezember 2015, 22:27

Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde en ik ben heel erg tevreden. Er volgen zeker nog bestellingen. Ik was heel nieuwsgierig naar het verrassingspakket en ben daar zeer tevreden van. Mijn zonen zijn in de wolken over de pacman stof die er in zat, en plaatsten al hun orders (ik moet wellicht bij bestellen :-). Bestaat die trouwens ook in stretchvariant, want zoon nr 1 wil een pacman t-shirt...
Nogmaals dank voor de vlotte service en zeker tot een volgende keer!

Barbara VerhenneDienstag, 29 dezember 2015, 19:39

Niet de eerste keer dat ik bij jullie bestelde! Telkens weer een heel snelle service, alles correct en ook deze keer weer een leuke verrassing erbij! Dankjewel trouwens! En wat ik zo super vind is jullie compensatiepakketje voor de verzendkosten! Tot binnenkort dus nog eens :)

AudreyDienstag, 29 dezember 2015, 13:53

Snelle en correcte levering, met leuke extraatjes, die perfect passen bij de gekozen stoffen. Ik ben een tevreden klant. Doe zo verder!

VynckierDienstag, 29 dezember 2015, 13:04

Snelle levering, leuke extraatjes. Prima service!

Van den Eeden MarinaMittwoch, 23 dezember 2015, 20:00

Verrassingspakket besteld en stipt geleverd. Was echt wel verrast ! Superleuke stofjes gekregen. Met de tang en de kamsnaps ben ik echt heeeeeeeel content. Het leukste kerstcadeautje ooit :). En allemaal keurig en netjes verpakt. Dankuwel !

WillemijnDienstag, 1 dezember 2015, 15:25

Superwinkel! Heel snel geleverd en prachtige kwaliteit. De knoopjes die ik had willen hebben, waren helaas niet meer leverbaar. Maar later werd mij gemeld dat ze er weer waren en dat ik de verzendkosten niet hoefde te betalen ter compensatie voor het wachten. Heel blij mee, echt een aanrader!

JettyDienstag, 1 dezember 2015, 13:08

Hallo, zojuist krijg ik een mail met de vraag of ik een recensie wil achterlaten ivm mijn tevredenheid over de bestelling. Helaas....er is tot op heden nog niks geleverd om tevreden over te zijn.... Er zijn inmiddels tien dagen verstreken na plaatsen bestelling... Wellicht volgt de levering alsnog?

Kleur per meterDonnerstag, 3 dezember 2015, 12:54

Beste,

U bestelde het gratis te downloaden patroon van de Linore tas. Bij de bevestiging van uw bestelling kan u onderaan in de mail de link naar de PDF-versie terugvinden.

Het is een gratis te downloaden patroon, u krijgt deze dus niet thuis geleverd.

MVG
Danitsa

DaisySamstag, 28 november 2015, 16:47

Superleuk pakje ontvangen met een heel erg leuk cadeautje!!!
Ga zeker nog bestellen...
Dank je wel voor de goede en snelle verzending....

Lies Van GaverDonnerstag, 26 november 2015, 13:46

Alles heel vlot en correct verlopen. Leuk om het pakketje te krijgen en te openen, zeker met een fijne attentie erbij!

debbyDonnerstag, 19 november 2015, 14:59

Eg tevreden met de bestelling en met de levertijd. De bestelling was perfect en netjes verpakt. In het pakket een erg leuk kadootje die ook nog eens goed aansluit met hetgene ik had besteld. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Marie LeroyMontag, 16 november 2015, 23:22

Vlotte service, leuke attentie tgv dag van de webshop, dankuwel!

debbySonntag, 8 november 2015, 13:32

Super goede en snelle levering heel erg bedankt nogmaal en ook voor de extra cadeau'tjes

KarenSamstag, 7 november 2015, 13:27

Leuke winkel, snelle levering en hele vriendelijke mensen!! Echt super!

LeentjepreiMontag, 19 oktober 2015, 22:36

Geweldige winkel. Snelle service. Vriendelijke mensen.

LiesbetSonntag, 18 oktober 2015, 13:21

Goede service, vriendelijke bediening, snelle levering, wat kan een mens nog meer wensen? Bedankt kleur per meter.
Spijtig van die snoepjes die bij de levering zitten, ik kan ze niet weerstaan maar ze helpen wel mijn lijn naar de maan.

ElsDonnerstag, 15 oktober 2015, 13:08

Zeer tevreden...nu het nog maken....en aangezien de to-do-lijst groot is moeten we het ergens inplannen, maar dat komt helemaal in orde!

KarenMontag, 5 oktober 2015, 9:43

Heel tevreden en het cadeautje is een erg leuk extraatje :)

IBMittwoch, 30 september 2015, 7:42

Snelle levering! Blij met het pakketje extra's dat er bij zat!
Heel tevreden!

GretaDienstag, 29 september 2015, 9:24

Gisteren pas ontvangen, waarschijnlijk door poststaking. Ben heel tevreden over de producten. Dank voor de attentie!

EviDienstag, 22 september 2015, 22:55

Zeer vlotte service, dus een heel tevreden klant.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien