EasyWebshop

TovShop

TovShopZufriedenheit der Gäste: 5/5
4 votes, 8 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.tovshop.be

TovShop
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungEnglisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 8 bewertungen gefunden.

lieve keppensDonnerstag, 11 august 2016, 17:11

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Aan mijn hielen had ik veel eelt en kloven. Elke avond nam ik een voetbad met lauw water en een beetje soda. Droogde de voeten goed af en deed nadien met de stick van Foot Repair Emulsion van Lavilin op mijn hielen. Produkt even laten opdrogen en daarna de gel aanbrengen nml. Foot Moisturizing Gel van Lavilin. Bij het inwrijven van de gel merkte ik dat mijn vingertoppen die vaak last hadden van eczeem, tegelijkertijd ook veel beter werden. Ik heb nooit zo een zachte handen gehad. De behandeling van de hielen heb ik een maand moeten volhouden.Ik zag vlug verbetering optreden.Zeker aan te bevelen.

AnnemieDienstag, 14 juni 2016, 11:31

Snelle en goede service!

liesbethFreitag, 28 august 2015, 14:45

Deo werkt prima,
de jojoba cream is echt goed doed de functie

Tov Shop KlantendienstDienstag, 28 juli 2015, 8:33

Je vindt onze shop leuk?
Je bent tevreden over onze service?

Laat het ons hier weten

AnneMittwoch, 5 november 2014, 14:02

Eindelijk kan ik sporten en toch minder naar zweet ruiken!

LienFreitag, 5 september 2014, 14:24

Geweldig product! Als ik nu transpireer heb ik geen last meer van onaangename geurtjes. En het blijft werken voor een 5 à 6 dagen. (Natuurlijk is dit voor iedereen verschillend).

DanielMittwoch, 3 september 2014, 10:19

Zeer effectief, doet echt wat het zegt.
Na aanbrengen van deze creme, is je transpiratie een aantal dagen geurloos. Fantastisch!

TimSamstag, 28 juni 2014, 6:49

De deo creme werkt goed!

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien