Queen Systems

Queen SystemsZufriedenheit der Gäste: 4.8/5
23 votes, 383 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.queensystems.nl




Queen Systems
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungDeutsch, Englisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 383 bewertungen gefunden.

Tim H.12. Dezember 2015, 11:46

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Beste Queen Systems,
De machine(HP Z800) werkt geweldig, bedankt voor de goede service en de aangeboden alternatieve oplossing. De machine is lekker stil met waterkoeling.
Waarschijnlijk zal ik binnenkort extra geheugen bij jullie bestellen, 48GB is toch te weinig, de machine is al druk aan het swappen.
Nogmaals bedankt voor de goede service!
Tim.

W. van Veen10. Dezember 2015, 12:19

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Hallo QueenSystems,
Ik heb een tijdje geleden bij jullie een HP z800 gekocht met 2x een hexa core. Hij werkt als een speer en gebruik hem bijna 24 uur per dag! Hij heeft al actief deelgenomen om malaria te reduceren in afrika door het verbeteren van een bestaande muggenval, dus dat is mooi nieuws!
Ik ben nu voor mijn werk naar een grote systeem opzoek. We willen grote parallell klussen kunnen draaiien (op 2 of meer computers). We hebben ongeveer een budget van 5000,- en ik vroeg me af wat we daar voor kunnen bouwen? Het is dus een optie om meerdere goedkope systemen naast elkaar te draaiien mits ze allemaal dus exact hetzelfde zijn.
Een paar uitgangs punten:
- Snelle processoren zijn belangrijk, liefst veel cores.
- Alle ram bankjes gevult, maar totale ram geheugen hoef tniet hoog te zijn. Lieft zo snel mogelijk ram geheugen (DD3 om de prijs wat te drukken)
- Ze worden ingericht als nodes, dus een normale hdd van 80 gig is meer dan genoeg.
Ik ben benieuwd of er iets te bouwen valt!

Luco5. Dezember 2015, 13:21

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Het gezegde een zwaluw maakt nog geen zomer indachtig kan ik na mijn eerste bestelling bij Queen System zeggen dat alles vanaf het eerste
telefonische technisch informatieverzoek over de bestelling tot en met de aflevering van mijn bestelling, een videokaart, prima geregeld was.
Ik ben dan ook zeer tevreden.

francis uit belgie3. Dezember 2015, 9:20

Is niet de eerste keer dat ik met queensystems samen werk. Steeds een perfecte service en snelle levering. Waarom hab ik deze niet eerder ontdekt. Top leverancier.
Zeer tevreden klant uit Belgie! Dank voor de geode samenwerking.

Ron30. November 2015, 22:05

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Uitermate goed en snel geholpen. Z800 besteld en snel geleverd. Z800 was zeer netjes en schoon en loopt perfect.

Wouter29. November 2015, 18:44

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Heb een HP Z800 aangeschaft. Ik kreeg kundig advies zodat hij geschikt was voor mijn dooleinden. Heb hem kunnen afhalen. Ben en collega's waren allemaal vriendelijk!

De computer werkt als een zonnetje en de eerste simulaties zijn al geslaagd!

Joe24. November 2015, 17:12

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Heb 3 maanden geleden 4 HP z800 workstations aangeschaft bij queensystems. Met Ben hebben wij een custom workstations gemaakt voor 3d/cad doeleinden... Ze doen het prima.

Nu heb ik extra ram geheugens besteld om een workstation uit te breiden met meer ram. (triple channel)

Ben en zijn collega's zijn vriendelijke mensen. (ik heb mijn workstations zelf afgehaald, heb hen dus persoonlijk ontmoet)

Mvg Joe

L. van Nimwegen24. November 2015, 8:37

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Hallo Queen Systems,

Aankoop van een HP Z800 Workstation:

Ik ben nu een aantal weken verder en heb het systeem goed uit kunnen proberen.
Het systeem bevalt mij prima en biedt prima performance!

Bedankt.

Patrick van Bree7. November 2015, 22:46

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

De bestelde workstation is snel geleverd en werkt fantastisch. Bijzonder goede prijs/ kwaliteit verhouding. Na enkele maanden startte de computer niet meer op dus heb ik een bezoek gebracht aan de zaak in Raalte. Aardige mensen, vakkundig en supersnel geholpen. Ook al deed de computer het daar natuurlijk wel weer...., nieuwe voeding erin voor de zekerheid. Top, aanrader! Dankjewel Queen Systems. Jammer dat ik maar 5 sterren mag geven :)

Rene28. Oktober 2015, 13:21

Enkele weken geleden heb ik een Z800 Workstation bij u gekocht (waar ik heel tevreden over ben). Ik zet deze in als hypervisor host voor meerdere VM's en kom eigenlijk IOPS tekort (wat te verwachten is met een enkele SATA disk). Graag zou ik van u vernemen wat de opties zijn voor het toevoegen van een SSD-disk als extra storage, voor een bedrag van ongeveer ... euro (incl. evt. bracket etc). Uw suggestie zal ik dan ter akkoord voorleggen aan m'n leidinggevende.

Sandor27. Oktober 2015, 16:28

Goedendag in de bijlage een specificatie overzicht van een computer die u geleverd heeft aan een vriend.
Deze is erg enthousiast (over de comp maar ook over uw bedrijf) en ik vroeg mij af of u nog een vergelijkbare computer heeft staan tegen dezelfde voorwaarden.
Ik hoor het graag.
S.

Nishan Jonkers19. Oktober 2015, 13:08

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

We moesten nog een oude server in leven houden en dit is gelukt door een snel geleverde refurbished Harddisk. Goede en snelle service en een duidelijke webshop.

Fabian14. Oktober 2015, 22:58

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Vorig jaar 5 refurbished Dell systemen gekocht. Slechts 1 "thread" van de vele worden gebruikt bij gebruik SolidWorks en de T5500 blaast heerlijke warme lucht in koude dagen ;) Maar voor de aantrekkelijke prijs en gebleken stabiliteit, ook achteraf, een prima koop. Zeer tevreden!

Kim14. Oktober 2015, 21:14

Upgrade van voeding is heel vlot gebeurd. Vrijdag gevraagd en Zaterdag! al in Belgie ontvangen. PC doet terug perfect!

Peter Delft3. Oktober 2015, 20:14

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Alweer een perfecte ervaring met Queen Systems...

De (5) zware Dell T5500 Xeon workstations draaien als een zonnetje, en als er dan iets is wordt het in no-time gefixed;

Nergens zo'n combinatie meegemaakt van kennis en service en lage prijzen

Dank!

Martijn30. September 2015, 9:24

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Ik heb afgelopen zaterdag mijn nieuwe systeem (HP Z800 Workstation) bij jullie opgehaald.
Allereerst bedankt voor de goede service en levering. Het enthousiasme bij jullie was aanstekelijk En de uitleg uitstekend! Oh ja mijn dochter was helemaal gelukkig met haar waterbal!!
Het systeem draait inmiddels en is lekker snel en ziet er fantastisch uit. Ik heb gisteren op mijn nieuwe en oude systeem dezelfde testrendering gemaakt en de z800 was 2,4x sneller dan mijn oude i7-3770.
Heel tevreden dus!

Imre26. September 2015, 20:12

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Geheugen besteld bij QS , werd de volgende dag opgebeld of ik zeker wist of de bestelling goed was , aangezien het weinig voorkomend Unbuffered ECC geheugen was , netjes. De bestelling was goed, maar toch . Geheugen werkt perfect en de prijs was goed . Uiterst tevreden

André16. September 2015, 7:06

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Gisteren mijn HP Z800 ontvangen en dik tevreden.
Snelle levering wat echt tof is.
Systeem draait inmiddels op Windows 7 en gaat als de brandweer.
Natuurlijk alle sterren aangeklikt want dit bedrijf is perfect.

Wim5. September 2015, 13:48

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Beste Queen Systems.
De laatst geleverde Z600 werkt uitstekend.
Snel en accuraat.
Het installeren liep van een leien dakje en de meeste updates waren al doorgevoerd.

In de nabije toekomst zal ik nog met enkele kleine wensjes komen.

Complimenten dus.

Hartelijke groet,
Wim

Jan-Bart4. September 2015, 14:00

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Ik wou jullie nog even laten weten dat ik zeer tevreden ben met de Z800 die ik 2 weken geleden bij jullie heb gekocht .

Voorbeeld Solidworks.
Mijn oude quad core amd phenom 9850 had 30 minuten nodig om een project te renderen.
De Z800 met quad 4000 deed het in 15,8 sec. 120 keer sneller .. ongelofelijk.

Nogmaals bedankt voor het advies.

Jan1. September 2015, 0:16

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Heatsink arrived really really quick, good service via mail also! Will keep that in mind for the future.

Brecht31. August 2015, 13:07

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Workstation Z800 aangekocht via queensystems, momenteel super tevreden. Eerste render is er al vlotjes uitgekomen!

C1017. August 2015, 9:00

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Via webshop refurbished grafische kaart aangeschaft. Nette prijs voor een high end kaart die wij gebruiken voor 3D CAD software. Maandag avond besteld woensdag al in huis. Netjes verpakt. Kaart is inmiddels in workstation geplaatst en werkt zoals het hoort. Wij gaan hier vaker bestellen!!

Thomas D.14. August 2015, 9:32

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Thomas hier van gisteren, de Workstation en het scherm doen het goed! Hij werkt erg lekker en zoals verwacht speelt hij de mooiste games met gemak af. Bedankt voor de geweldige PC! En een fijne dag nog.

Webshop Directory

Kategorien