EasyWebshop

TITADAMP

TITADAMPZufriedenheit der Gäste: 5/5
93 votes, 112 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

TITADAMP erg goedkoop dampen! Elektrische sigaretten en toebehoren.

www.titadamp.nl

TITADAMP
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Bitcoin, Euro, US dollar, British pound, Polish złoty

Bewertungen

Es wurden 112 bewertungen gefunden.

Els KattestaartDienstag, 7 april 2015, 19:56

elke keer na bestelling erg tevreden! Ik ben super tevreden!!! Ook de snelle regeling en het vertrouwen in de client want batterij was niet goed van kleur en kreeg de volgende dag al de goede kleur waardoor ik mijn vriendin haar cadeau nog op tijd kon geven!! Super klantvriendelijk goede producten en snelle nette levering!!
Ik blijf titafan!!!!

K. JanssenMontag, 6 april 2015, 23:58

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Uitstekende uitleg en advies gehad over de mail voor dat ik besteld had, eenmaal besteld de volgende dag in huis. 4 van de 5 geleverde smaken in 12mg vindt ik erg lekker te dampen in mijn mini spinner met emow cleeromiser, de smaak camel is mij iets te zoet.

Ik raad elke beginner net als ik aan hier advies te vragen. Kan niets anders zeggen dan topservice!

JackieSonntag, 29 märz 2015, 22:38

Snelle levering
Vond alleen de liquids niet lekker.
Maar daar kunnen jullie ook niks aan doen.

TITADAMPMontag, 30 märz 2015, 6:32

Wij zullen contact met u opnemen over uw smaak, mogelijk kunnen wij met andere liquids u wel tevreden stellen.

Chantal de laatSonntag, 29 märz 2015, 9:47

zeer goed alles wordt snel geleverd hoop ook op meer zware en half zware tabak kun je ook aan zware brandaris komen zeer bedankt echt aanrader wel tip kun je in site niet meteen na bestelling naar iDEAL gaan werkt sneller en makkelijker

TITADAMPDienstag, 14 april 2015, 22:06

Titadamp is altijd op zoek naar nieuwe smaken, wij zorgen dat nieuwe smaken eerst door minimaal 5 ervaren dampers worden getest alvorens deze op de site verschijnen, dit houdt uiteraard ook in dat er veel niet op komt te staan en verklaart ook gelijk ons "kleine" assortiment.

Ideal kunnen we momenteel helaas nog niet aanbieden i.v.m de kosten die hierbij komen kijken, u snapt dat deze kosten ergens vandaan moeten komen en omdat wij graag de laagste prijs van onze producten bieden zit dit er (nog) niet in.

Cor van LondenDienstag, 24 märz 2015, 14:18

Mijn zoveelste bestelling en ik blijf tevreden.
Snelle aflevering en redelijke prijs.
Ga zo door.

JohnDonnerstag, 19 märz 2015, 17:13

Snelle levering en goed verpakt.
Ben een tevreden klant.

frankSamstag, 28 februar 2015, 13:12

Super iemand die ook doet wat hij zegt

Mevr. KloppertMontag, 26 januar 2015, 8:00

Zéér tevreden. Snelle reactie als je vragen hebt. Snelle levering en goed verpakt.Redelijk grote bestelling gedaan en korting gekregen.Ik ben klant en blijf klant Thanks Bruce

petra verhoevenSamstag, 17 januar 2015, 11:28

echt een super service ,had een kapotte batterij kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd deze Said geeft waar voor zijn geld super .

Cor van LondenFreitag, 12 dezember 2014, 15:39

Titadamp doet wat het beloofd, snelle levering en zelfs een flesje vloeistof gekregen om uit te proberen klasse ga zo door 10 uit 10.

Patrick Van TrimpontDonnerstag, 4 dezember 2014, 17:45

Getest van liquids double mint, bubble gum, aardbei en watermeloen ... 10 op 10 zeer lekker. Blijft de cola nog over en dat is de moeilijkste voor mij ... het is raar dat men een goede colasmaak kan vinden om te dampen. Tabaks smaken test ik niet vanwege de link met een sigaret en daar wil ik complete mee stoppen.

NicoMittwoch, 3 dezember 2014, 22:59

Wederom de spullen snel en goed verpakt ontvangen!
Ik zou zeggen, profiteer nu nog van de grootverpakking voor vloeistoffen.Voorlopig kan ik weer een half jaar vooruit, en mis ik het echte shaggie nog helemaal niet....na 40 jaar roken.

Patrick Van TrimpontMittwoch, 3 dezember 2014, 16:44

Zeer correcte service, inderdaad een van de goedkoopste op het net. Gezien ik zeer moeilijk ben in de smaken van mijn liquids heb ik toch een paar smaken uitgekozen. Double mint en Bubble gum zijn in ieder geval al zeer lekker. Nog te testen is aardbei, watermeloen en cola. Maar ik zal hier zeker nog meerdere aankopen verrichten. Voor de KangerTech Protank 3 vallen de coils in prijs ook goed mee maar gelieve te vermelden dat ze per stuk verkocht worden ik dacht dat het € 2.00 was voor een pakje coils van 5 stuks ...

TITADAMPMittwoch, 3 dezember 2014, 17:36

Excuses voor het ongemak, wij zullen dit aanpassen

AndreSamstag, 1 november 2014, 15:05

perfect, ik blijf klant!!!

Annemieke FonhofDienstag, 14 oktober 2014, 12:18

Nette en snelle communicatie.
De levering is haast nog sneller dan de bankoverboeking :)
En ze zijn echt goedkoop! Maar leveren wel echt originele artikelen.

CharlotteDonnerstag, 9 oktober 2014, 16:56

Supersnelle levering, ben meer dan tevreden.
Kan niet anders zeggen: jullie zijn goed. Blijf hier zeker bestellen.
bedankt en groet uit Capelle

anjaMittwoch, 8 oktober 2014, 20:17

bestelling snel geleverd en de prijzen zijn ook erg goed, ben er erg blij mee.

Paul schaapDienstag, 7 oktober 2014, 18:13

Tita damp is gewoon top perfect hier kunnen veel internetshops een voorbeeld aan nemen, ze zijn correct en leveren volgens afspraak snel en zorgvuldig heb Tita Damp al aan vele aanbevolen en blijf dit doen.
Ik zal ook een van de vele tevreden klanten van Tita Damp blijven.
ga zo door Tita Damp

Frans OomesDienstag, 7 oktober 2014, 10:09

Zeer goede service Bruce.

José van OersMontag, 29 september 2014, 23:57

Titadamp doe wat hij beloofd, snelle reacties via mail en snelle levering. had mijn eerste pakket binnen 24 uur in huis en de prijzen zijn geweldig

Henk JFreitag, 26 september 2014, 13:50

Snelle reactie bij vragen per e-mail, snelle
levering, kwaliteitsvloeistof,
menthol even lekker als sigaretten en
omgerekend echt goedkoop

NicoMittwoch, 17 september 2014, 19:59

De artikelen snel en goed verpakt geleverd!

BertSonntag, 14 september 2014, 15:12

Ga zo door Bruce!!!

BertSonntag, 14 september 2014, 15:11

Goede prijs kwaliteit verhouding. Tevens een uitstekende service. Leveringen komen zoals afgesproken.
Verbeterpunten. Webshop professionaliseren en iets als Ideal invoegen.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien