EasyWebshop

HET DIERENVRIENDEN WINKELTJE

HET DIERENVRIENDEN WINKELTJEZufriedenheit der Gäste: 5/5
7 votes, 9 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.easywebshop.com/hetdierenvriendenwinkeltje

HET DIERENVRIENDEN WINKELTJE
StatusGesschlossen: Kunden wird gebeten, später zurückzukommen
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 9 bewertungen gefunden.

Chris(tel)Mittwoch, 7 oktober 2015, 13:21

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Vriendelijk contact met Ria ! Veilig en goed verpakt, snelle ontvangst. Zeker doen mensen : je steunt er de dieren mee !!!

ChristelDienstag, 28 juli 2015, 15:14

supersnelle en goede service door lieve mensen met een groot hart voor dieren!

AnnSonntag, 19 juli 2015, 18:23

Heel tevreden over mijn bestelling. Mooie juweeltjes,netjes verpakt toegestuurd gekregen. Dank u wel Ria voor het vriendelijk contact en correcte afwerking. Super engagement. Tot de volgende bestelling.

carinaSamstag, 13 juni 2015, 12:54

Heel tevreden....super vriendelijk en heel vlug ontvangen....

AnFreitag, 12 juni 2015, 22:11

Ik sluit mij volledig aan bij de vorige recensies! Super!!!

catrienMontag, 2 märz 2015, 9:21

snelle service,proper en veilig verpakt.Vriendelijk tijdens de communicatie.Een aanrader voor het goede doel!

TinekeMittwoch, 4 februar 2015, 13:16

Heel snelle en goede service, na 2 dagen had ik mijn bestelling al thuis. Heel vriendelijke mensen en je steunt het goede doel. Hele mooie en goede dingen.

MarijkeFreitag, 19 dezember 2014, 16:28

Perfect in orde. Vriendelijk contact en snelle en correcte afhandeling. Aanrader EN je steunt het goede doel, dus doen mensen!!!

ireneMontag, 15 dezember 2014, 2:48

ik ben heel tevreden over heek de lijn van de bestelling tot levering

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien