EasyWebshop

SUEZ

SUEZZufriedenheit der Gäste: 4/5
40 votes, 51 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Afvalcontainers - Conteneurs pour les déchets

webshop.sita.be

SUEZ
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungFranzösisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 51 bewertungen gefunden.

IsabelleSonntag, 25 september 2016, 14:28

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Van levering tot ophaling, alles was tip top in orde en met een vriendelijke chauffeur !

eds glaswerkenMontag, 5 september 2016, 18:15

na een goede samenwerking van meer dan 10 jaar besluiten we onze afval anders te gaan regelen , vragen we graag een correcte opzeggingstermijn te regelen , wel tot eind September 2017 dus nog een jaar. we zouden een verliespost zijn jonge jonge het is afval ???? spijtig ik na al die correcte jaren nu zo behandeld word, Dus Sita ik licht mijn collegas graag in, Vandaag is hij trouwens niet leeggemaakt maar ja ik ben nog maar een betalende klant voor een jaar he en nu ik wat recensies lees amai ik moet zo een service niet aan mijn klanten geven want kan ik zaak na half jaartje sluiten denk , BEDANKT, volgende week niet leeg kom ik hem persoonlijk ledigen voor jullie inkomdeur

van rijckeghemMontag, 5 september 2016, 13:31

Service trekt op niets!!mijn container al 5 weken niet geledigd ondanks meerdere telefoons met de dienst " planning "!!!!afval stapelt op en heb zelfs al afval meegenomen van mijn bedrijf naar huis !!! Bedankt!!!

waegebaert kattyMittwoch, 17 august 2016, 8:03

ik ben zeer tevreden over jullie .alles verliep prima zoals afgesproken en vriendelijk chauffeur .jullie zijn zeker een aanrader voor andere mensen

IreneDienstag, 16 august 2016, 0:20

Alles prima verlopen. Een aanrader! Vriendelijke chauffeurs!

Eymael NicolasDienstag, 9 august 2016, 11:29

Eenvoudig te bestellen correcte levering,zeer vriendelijke chauffeur.
Is de tweede keer dat ik een container besteld.
Als het nog eens nodig is weet ik waar ik moet zijn.
Met vriendelijke groet,
Nicolas Eymael.

JPCMontag, 8 august 2016, 10:33

Ik had een 20 kuub container besteld
correcte prijs. goedkoopste in de streek. De levering was wel wat vroeg in de morgen had ik niet verwacht, was voor mij geen probleem ik ben toch meestal vroeg uit de veren. Vriendelijke service ze plaatsen de container daar waar je wil en zoals je wil. na dat deze gevuld was een belletje naar SUES en weg een aanrader bravo voor de goede service

LorenzoDienstag, 2 august 2016, 13:26

Zeer tevreden. Niet alleen was SUEZ 150 euro goedkoper dan de concurrentie voor een 20m3 groenafval container, ze kwamen hem netjes op tijd leveren. Toen ik vroeg hem 1 dag langer te laten staan dan afgesproken was dat geen enkel probleem en ik heb niet eens moeten bij betalen. Dit kon gewoon niet beter. Ik ben zeer tevreden. Ook de truck-chauffeur was een zeer joviale vriendelijke man die zeer hulpzaam was. Topwerk! Kan echt niet beter! SITA ziet mij zeker terug!

WillySamstag, 30 juli 2016, 8:28

Ok zeer goed

sigridFreitag, 29 juli 2016, 17:59

door een contract van 4 jaar(die gelukkig eind dit jaar verloopt) ben ik genoodzaakt om met jullie samen te werken. al jaren ontevreden klant....2 wekelijkse ophaling grof vuil werd jaren maar 1 x per week uitgevoerd, de bestuurder had geen zin om te stoppen, maar die stonden wekelijks op de factuur. vandaag gebeld dat het karton niet opgehaald werd, de vriendelijke man ging het nagaan bij de planning en mij op de hoogte houden....zoals verwacht geen gevolg....wat zal ik gelukkig zijn als mijn contract eindelijk ten einde is...nog een paar maandjes...

christopheDonnerstag, 28 juli 2016, 13:13

10/10
heb de chauffeur niet eens gezien, noch voor de levering noch voor de afhaling...

geleverd zoals afgesproken en afhaling idem.

bij de levering plaatste hij de werflamp op de vensterbank..... voor de afhaling plaatste ik ze op de vensterbank, maar ze werd vergeten...

echt alles perfect verlopen

WinneMontag, 25 juli 2016, 13:29

Wij hebben een container besteld en een landkaart gestuurd, maar de chauffeur had blijkbaar de informatie niet. De container was ook afgehaald werd vroeger dan plan. Maar de medewerkers waren vriendelijk en probeerden om een oplossing te vinden. Wij zijn eindelijk blij met de klantendienst.

philipSonntag, 10 juli 2016, 15:53

alles was prima in orde we zullen het zeker aanraden aan mensen die een container nodig hebben
zeer correcte afhandeling en vriendelijke mensen

KristofDienstag, 7 juni 2016, 21:07

Container geleverd volgens planning, maar een te kleine (6m² ipv de bestelde 10m²). Elke dag gebeld zonder directe afhandeling, elke keer kreeg ik te horen dat iemand me zou terug bellen, wat niet gebeurde... Na lang aandringen kreeg ik de melding dat het in het systeem was opgenomen en dat Sita mij zou contacteren.

Eerst werd er me een vervang container belooft, dan een terugbetaling van het verschil en dit werd uiteindelijk afgezwakt naar een bigbag van 1m²... Na aandringen toch een tweede verkregen.

Eerste en laatste maal, terug naar mijn vertrouwde containerdienst...

LindsyMontag, 23 mai 2016, 14:43

Super content van alles , alles is goed verlopen! Goeie service , echt top ! Ik zou er zeker nog 1 bestellen

aSMontag, 9 mai 2016, 14:10

asaSa

Lieven Van EetveltSonntag, 24 april 2016, 15:29

Prima verlopen, op tijd geleverd en opgehaald zoals afgesproken. Een aanrader goed en aan een sterke prijs.

rosaer annickMontag, 18 april 2016, 13:28

alles was tip top in orde we zullen het zeker aanraden aan mensen die een container nodig hebben
zeer correcte afhandeling en vriendelijke mensen

NicolasSamstag, 9 april 2016, 18:12

Zeer tevreden en correct, vriendelijke chauffeur.

Christophe DecatSamstag, 27 februar 2016, 1:03

Alles werd super geregeld. Rond 8h werd de container door een vriendelijke medewerker geleverd.

Taverne Hof Van Rieth MortselDienstag, 23 februar 2016, 12:45

ik heb 2 ryen stenen gelegd om de container op te zetten. Waar vind ik de container terug ? Voor de garage poort, op de oprit, in de voorhof en nu laatst gewoon op straat. De politie is dit komen opschrijven en komt er een boete van zal die naar u worden opgestuurt. Einde contract is einde klandisie. Terug naar van gansenwinkel waar dit nooit is gebeurt. Mvg Mevr Wuyts Bern.

BoonsFreitag, 19 februar 2016, 14:00

Container werd stipt om 8 uur geleverd op dag 1, maar op dag 3 werd ie al om 13u15 opgehaald, terwijl er op bestelbon stond 'na 17u'. Gelukkig waren we zo goed als klaar met vullen, anders had ik er zeker iets van gezegd. Daarom niet voor herhaling vatbaar.

FlorianDienstag, 2 februar 2016, 21:02

Alles was goed dank u

WinWinMontag, 1 februar 2016, 13:51

Voor particulieren lijkt dit me een perfect systeem. Voor bedrijven die reeds klant zijn (zoals ons) zou het fijn zijn als we niet diezelfde weg zouden moeten volgen en alle gegevens opnieuw ingeven, betalen via de webshop zonder factuur,... jammer genoeg is de container ook pas om 9u geleverd en reeds om 15u opgehaald. Onze magazijnier stond echter al van 7u aan het magazijn te wachten (er was opgegeven dat de container voor 8u zou geleverd worden) en dacht tot na 16u de tijd te hebben om de container te vullen...Wel een zeer vriendelijke chauffeur die bereid was om een handje te helpen bij een laatste zware stuk dat op de container moest. Voor ons was dit dus een gemengde ervaring. Naar ons gevoel zijn de afspraken niet volledig nagekomen in ons nadeel en was de manier van bestellen omslachtig.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien