EasyWebshop

Groen van toen

Groen van toenZufriedenheit der Gäste: 5/5
8 votes, 8 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Een beetje zaad is meestal genoeg

www.easywebshop.com/groenvantoen

Groen van toen
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 8 bewertungen gefunden.

Matheve GeorgesSonntag, 28 februar 2016, 14:46

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Voor gelijk welk pakje zaad in de tuincentra betaal je al vlug 2 à 3 euro. Nu heb ik voor die prijs 6 à 7 soorten zaad en hoef ik geen overschotten bij te houden. Gewoon elk jaar nieuw zaad bestellen naar behoefte en je spaart een pak geld uit. Leuke formule.

CarryMittwoch, 24 februar 2016, 17:55

Betrouwbaar, goed verzorgd en geweldig om in kleine hoeveelheden te kunnen bestellen!

Renee StellingwerfDonnerstag, 18 februar 2016, 9:39

snelle levering keurig verpakt .ik kan niet wachten tot de zaadjes uit komen

AnnekeMontag, 15 februar 2016, 16:02

Ik heb al diverse keren bij groen van toen ,zaden en stekje besteld.
En altijd tevreden!
Wordt erg netjes verpakt.
Leuke aparte zaden,mooie kleine hoeveelheden.Ideaal vd vierkante meter tuin
Elke keer een feestje om de website te bezoeken!

Marleen WalraevensDonnerstag, 7 januar 2016, 20:59

De zaadjes zijn gisteren goed toegekomen in een mooie enveloppe!
Bedankt

Mario vandeveldeDonnerstag, 7 januar 2016, 20:57

Voor eerst mijn beste wensen voor 2016 en nog veel moestuinplezier.
Mijn bestelling is perfect toegekomen waarvoor dank aan jullie om het pakje zo zorvuldig en perfect in te pakken.

NadineSonntag, 12 april 2015, 9:20

Enkele dagen na mijn bestelling leverde de postbode mijn klein pakje. Al het bestelde zaad zit erin, er was zelfs nog wat uitleg toegevoegd.
Tof !

GrietMontag, 6 april 2015, 20:42

Alles kwam netjes, ecologisch verpakt aan. Het pakketje was al een cadeautje om open te maken.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien