EasyWebshop

Flex-shop

Flex-shopZufriedenheit der Gäste: 5/5
59 votes, 62 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.easywebshop.com/flex-shop

Flex-shop
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 62 bewertungen gefunden.

Gemeente BoechoutMittwoch, 21 mai 2014, 17:25

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Dag Sam

via www.snijprinter.be hebben wij 4 jaar geleden een Roland GX-24 gekocht en dit met weliswaar een meerkost qua installatie en training maar met plezier betaald. Hierdoor had ik een x probleem. Ik ben tevreden over de service. Het was een correcte en vlotte afhandeling. Ons probleem is uiteindelijk opgelost en dat is
toch wel het belangrijkste.
mvg
Steve

Stijn D.Mittwoch, 7 mai 2014, 17:52

“ Sinds een week heb ik een GCC Expert 24 snijplotter in huis. Tot nu toe een echte aanrader voor het kleinere budget!
Als bij toeval kwam ik bij Sam terecht via de site www.snijprinter.be . Aangezien ik zelf voornamelijk sjablonen maak, bestaande uit heel kleine motieven, waren m’n verwachtingen hoog gespannen.
Immers, men vindt nauwelijks voorbeelden op het internet van zo’n kleine motieven en precisiewerk.
Het stemde mij dan ook gelukkig dat Sam verschillende kleine tests wou uitvoeren op verschillende snijplotters. Op zijn uitnodiging mochten we de samples gaan keuren.
Al snel bleek dat dit een prima toestel zou zijn voor wat ik zocht: Een betaalbare snijplotter met een goede snijkwaliteit, tevens ook geschikt voor zeer klein en precisie snijwerk, én goede software die bovendien via een plugin in m’n vertrouwde software kon geïntegreerd worden.
Tijdens ons bezoek werd de werking van de machine toegelicht. Daarnaast gaf Sam ons nog vele tips, tricks en suggesties, dingen waar

ChristineDonnerstag, 1 mai 2014, 12:44

Dit mag ook gepost worden vind ik. Ik bel op 01 mei naar gsm nr en wordt op een feestdag geholpen waar vind je deze service in heel Europa, nergens alleen hier, chapeau!! Heb wel via www.snijprinter.be de plotter aangekocht met extra service en met plezier extra betaald.

gr
Christine

Danny CitibikesMittwoch, 16 april 2014, 19:27

Hoi Sam

De positieve recencie mag zeker das goede naservice zelf voor een ouder toestel

Groetjes Danny

TimDonnerstag, 3 april 2014, 11:26

Ik ben dolblij dat ik eindelijk iemand gesproken heb die weet waarover hij praat.

Grtn
Tim

Tom DermautSonntag, 30 märz 2014, 20:38

Hallo,
even wat feed back op onze aankoop via www.snijprinter.be :

"We zijn heel tevreden over zowel de snijprinter als de persmachine. Onze vereniging , onze leden en medewerkers vinden het schitterend dat alle T _-Shirts en bedrukkingen gepersonaliseerd kunnen worden. Zeer handig voor kleine oplage.
Eens de techniek onder de knie is het handig werken voor alle flexopdruk.
Thanks voor uw goed advies!"

DemisDienstag, 25 märz 2014, 7:34

Vrijdag flex besteld en betaald, maandag in de voormiddag levering naar Nederland, dit is top!!! Mijn volgende bestellingen zullen snel ook volgen zoals jullie het snel versturen.

D

DemisFreitag, 21 märz 2014, 10:41

Snelle service!! Flex gisteren besteld, vandaag geleverd.

BramFreitag, 14 märz 2014, 17:03

Wij bestellen al ettelijke malen bij flex-shop, goede prijs, snel, correcte levering.

groeten,
Bram

CharlotteMittwoch, 12 märz 2014, 9:49

Dag Sam,

Van begin tot eind zijn we absoluut tevreden ivm levering + plaatsing van de plotter alsook van de service. Voor ons was het heel belangrijk dat het allemaal snel kon gaan en hier werd dan ook rekening mee gehouden. Er werd ook voldoende tijd ingestoken om de werking van de plotter uit te leggen. Heb via www.snijprinter.be deze aangekocht met extra service, maar met de glimlach betaald.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte Vos

JosDienstag, 11 märz 2014, 10:11

Langs deze weg wil ik mijn heel positieve ervaring schrijven. Heb een pro model snijplotter en pers gekocht bij www.snijprinter.be met een meerkost, maar met plezier ook betaald. Omdat ik totaal niets kenden van deze materie ben ik vandaag veel wijzer en slimmer geworden, doordat deze geleverd en installatie is uitgevoerd. Qua materiaal bestel ik bij flex-shop en dit werkt ook perfect.

grs
Sam

SteveMontag, 24 februar 2014, 14:05

Deze shop is top, vorige week donderdag mijn rollen besteld en vrijdag had ik deze al. Gewoon Top!!

MarcDienstag, 18 februar 2014, 18:25

Bedankt Sam voor de snelle service die je hebt geboden, zoveel jaar na de aankoop bij www.snijprinter.be
Marc

Cordy JanssensFreitag, 7 februar 2014, 8:40

Heb deze week flex aangekocht bij deze firma. Levering, betaling was snel. Inmiddels ook met het materiaal gewerkt. Dit is gewoon de beste folie die ik tot nu ben tegengekomen. Mijn volgende bestelling is al voldaan.

JonasSamstag, 1 februar 2014, 15:42

Heb gisteren mijn plotter alsook pers ontvangen, dit is op heel snelle correcte manier gebeurd, ook betaling en response hierop is Super!!!

Groeten
Jonas

Van Puymbroek D.Mittwoch, 29 januar 2014, 3:58

Voor het eerst contact opgenomen met deze firma, 2 dagen voor afspraak. Ik was niet 100% overtuigd om in dit wereldje te stappen, maar door de vakkundige uitleg meteen overtuigd. Het leuke aan deze firma(www.snijprinter.be) is dat ze algemeen beginnen, maar nadien toch nog tijd hebben voor persoonlijke vragen.
Moest ik weer voor een toestel nodig hebben, zou meteen terug deze firma inschakelen.

Mvg
VPD

EddyMontag, 27 januar 2014, 8:53

Demo van toestel zeer uitgebreid en vakkundig gegeven.
Hulp bij installatie zeer goed! Heb de printer gekocht bij www.snijprinter.be met plezier iets meer betaald, flex materiaal koop ik via flex-shop.

DennisMontag, 27 januar 2014, 8:43

Heb genoten van demo die ik verkregen heb via snijprinter.be met plezier iets meer betaald, maar kreeg een duidelijk uitleg qua mogelijkheden en dergelijke mogelijkheden. Ben zeer tevreden met de aankoop van de printer-kledingpers.

Groeten Dennis

IvanMontag, 20 januar 2014, 20:22

Ik vond de snijprinter niet gewoon maar een aanwinst, maar de bijgeleverde uitleg was echt super.

De installatie verliep vlekkeloos, het bijgeleverde programma is voor mij totaal nieuw, maar oefening baart kunst.

Ik werk voorlopig nog met mijn vertrouwde programma's en de printer verwerkt die gegevens ook perfect.

Ik zou hier het beruchte Carrefour gezegde durven citeren " ik keer tevreden terug "

Mvg
Ivan

Eddy uit West-VlaanderenSonntag, 19 januar 2014, 19:32

Correct-snel-werkt perfect werkt deze shop!

Groeten Eddy

MaritsaMontag, 13 januar 2014, 10:53

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van de Roland snijplotter, die ik via www.snijprinter.be heb aangekocht.
Het is een zeer deftige en gebruikelijke plotter.
De demo over de snijplotter was dan ook zeer duidelijk.
Als er nog vragen waren mocht ik deze gerust stellen en kreeg er een duidelijk antwoord over alsook voldoende informatie. De verkoper stond altijd ter beschikking bij vragen.
Zeer tevreden over de aankoop en de service die erbij is.

Groeten
Maritsa

RomyDonnerstag, 9 januar 2014, 16:55

Wij hebben een snijprinter van Roland gekocht bij Sam alvorens eerst de uitleg te krijgen,voordelen
en nadelen af te wegen,eens thuis gekomen hebben wij deze uitgeprobeerd en hebben we er al mooie dingen
met kunnen maken,ik had toch nog een paar vragen over de software,ik had dan Sam terug gecontacteerd en Sam
heeft mij direct terug geantwoord dat ik terug mocht langskomen met al mijn vragen,ik ben terug lang geweest
en ben weer vriendelijk en hartelijk ontvangen en goed geholpen,waarvoor dank.

Mvg Romy

LieselotSonntag, 5 januar 2014, 18:40

Beoordeling : Kben tijdje geleden bij Sam langs geweest voor informatie over snijfolie en folie voor op kledij.
Twas een heel hartelijk ontvangst k heb enorm veel bijgeleerd K heb op iedere vraag een antwoord gekregen.
Hij kent echt zijn vak!

Mvg Lieselot

SanneSamstag, 4 januar 2014, 11:08

Tijdje geleden ben ik bij Sam geweest, dit was zeker een aangename kennismaking waarbij je voelt dat de komende samenwerking goed zit! Al mijn vragen en meer werden beantwoord. Bedankt!"

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien