EasyWebshop

Sensum Shop

Sensum ShopZufriedenheit der Gäste: 4/5
4 votes, 4 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Prikkel de zintuigen!

www.sensum-shop.be

Sensum Shop
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 4 bewertungen gefunden.

Katty en dannyMontag, 27 april 2015, 13:59

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

heel tevreden over de snelle en vriendelijke service, gewoon Top, bedankt.

Lobke Van OpstalMittwoch, 19 november 2014, 15:50

Weeral een super aankoop.
Het is vooral leuk dat Aron en Tom mij blijven verbazen.
Nu kreeg je er weer een goodiebag bij.
Super gewoon. Daarvoor alleen al zou je zo'n deal kopen.
Beide heren weten echt hoe ze hun vaste klanten op de juiste manier
moeten verwennen, om net dat tikkeltje meer te hebben
Doe zo verder jongens

Margreet ScheysDonnerstag, 5 juni 2014, 15:31

Ik heb een superdeal gekocht omdat de geldigheidsdatum erg lang was. Helaas nog niet lang genoeg want er is in die tijdspanne geen enkel weekend nog vrij. Jammer...

Lobke Van OpstalMittwoch, 4 juni 2014, 16:29

Ik heb via de sensum shop een voucher gekocht voor de wellness. Enkele keren moeten wisselen omdat de datum nooit goed uitkwam. Tom en Aaron hebben mij hierbij vriendelijk geholpen. Ook de betaling is perfect in orde. Doe zo verder

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien