edcosporthorses

edcosporthorses

www.edcohorseshop.com




edcosporthorses
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 11 bewertungen gefunden.

Mevr. lea vanCleynenbreugel11. August 2021, 20:39

11/8/2021
wanneer kan ik mijn bestelling van 4 augustus verwachten ? Dank -lea

Mevr. margo laeremans26. August 2019, 17:18

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Ben de producten zelf gaan afhalen. Ik ben heel hartelijk onthaald. De paarden die er staan en de manier waarop, een dikke pluim!!! Ze laten zien dat sportpaarden niet 24 op 23 uur in de box moeten staan. Bravo!! Ook nieuwe producten worden goed uitgelegd en werken ook echt. Het is geen lucht wat ze verkopen. We zijn zeer tevreden!! Het vzoc Heusden -zolder

Mevr. Harma Hooge-Keen5. August 2019, 12:32

super snel ontvangen.

Dhr. Geert Van loo19. Juli 2019, 13:06

Alles is perfect en snel verlopen.

Mevr. depoorter cari17. Juli 2019, 14:26

heel content van de flybuster gebruik dat nu al 3 jaar en heel goed voor in de kennel en voor de pups
Levering is ook heel prima en op tijd gebeurd

Mevr. Ellen Smits-Filius15. Juli 2019, 22:37

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Het werkt prima, even zoeken naar tijd etc. maar gaat nu goed, vliegen en muggen bijna weg, zijn wel in huiskamer op 2 plekken, nogal groot hier, in toekomst nog wel bestellen voor meerder plekken, maar het werkt enorm! We hebben ze nu binnen, kan dat geen kwaad?.

Dhr. Patrick Geinzger12. Juli 2019, 16:04

Super afgehandeld.
Zeer tevreden

Mevr. Rachelle Claessen11. Juli 2019, 19:10

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Super product en super service!
Snelle verzending en alles verliep vlot...
Ik ben zeer tervreden!

Dhr. Jan Bredenhoff9. April 2019, 23:03

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Prima product voor een redelijke prijs.
Wel een minpunt nl. dat ik € 10,-!!! verzendkosten heb betaald maar wel naar het afhaal punt moest rijden omdat daar het doosje met de 2 spuitbussen was afgeleverd en niet bij mij thuis en ik woon niet in de plaats Raalte maar erbuiten....

Christel20. Februar 2018, 13:56

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Eerste keer dat wij hier bestellen maar wij zijn zeer tevreden over de snelle levering en uitleg die wij ontvangen hebben bij de aankoop van de Hay gain HG600. De paarden zijn gek van hun hooi en hoesten nu al niet meer. Een aanrader deze webshop!

Freek20. Juni 2017, 17:25

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

wow, wat een geweldig iets, elke jaar vliegen, alles geprobeerd en nu, geen vliegen geen muggen, geen nare luchten van de spray, geweldig

Webshop Directory

Kategorien