EasyWebshop

BBitchy

BBitchyZufriedenheit der Gäste: 4/5
3 votes, 3 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Im sexy and i know it

www.bbitchy.com

BBitchy
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 3 bewertungen gefunden.

pricillaDonnerstag, 25 februar 2016, 9:51

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

ik vind bbitchy een zeer goeden webshop ik had een tas bestelt een ik had het het volgende dag al in huis ook bij een vraag kreeg ik in 10 minuten al antwoord terug .conclusie een top shop

bibiDonnerstag, 25 februar 2016, 7:48

jij bent zeer kinderachtig om bbitchy overal zwart te maken ik heb het aan de eigenaar zelf gevraagd,je had eerst eens contact op kunnen nemen om na te vragen , kan je melden dat het keurmerk is aangevraagd
zeker bang voor concurentie?
zeer goed bedrijf ,verzending gaat supersnel en word keurig ingepakt ,zat nog een kado bij ook
super bbitchy ga zo door

LindaSamstag, 20 februar 2016, 9:58

Gebruik van keurmerk, terwijl ze niet staan aangemeld bij deze partijen. Ik zou hier in ieder geval NIET bestellen en raad het af voor andere om dit te doen

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien