EasyWebshop

DW Bicycle Parts

DW Bicycle PartsZufriedenheit der Gäste: 5/5
4 votes, 6 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.dwbicycleparts.be

DW Bicycle Parts
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 6 bewertungen gefunden.

TimFreitag, 29 april 2016, 14:51

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Super goedkope Stages gekocht, gratis verzonden (snel ook), wat kan een mens nog meer willen van een webshop.

FrankySamstag, 21 november 2015, 13:08

Maandag besteld en donderdag geleverd, prima.
Qrings rotor ook ok (wel een beetje vijlwerk aan rechtercrank - Shimano Sora crankstel - buitenblad kon niet worden gemonteerd, maar nu ok)
Ook prima tijdens het fietsen

BennySamstag, 10 oktober 2015, 7:18

Na drie dagen gps houder ontvangen Prima !

patrickFreitag, 28 august 2015, 18:33

Na lang zoeken eindelijk heb ik bij hun mijn gps houder 35 mm gevonden en na paar dagen thuis ontvangen , top .

PascalMontag, 17 august 2015, 18:43

onderdelen na 2 dagen ontvangen TOPIE
zeker aan te bevelen

JeffreyDonnerstag, 30 juli 2015, 20:29

Vlot Contact & Mijn onderdelen waren snel geleverd
Zeker een Aanrader !!

-> doe zo verder !

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien