EasyWebshop

easy-tech

easy-techZufriedenheit der Gäste: 3/5
2 votes, 2 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

zelfbouw met ondersteuning

www.easy-tech.be

easy-tech
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 2 bewertungen gefunden.

Bart ApersSonntag, 22 november 2015, 13:14

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Goede en snelle leveringen van mijn producten.
Heel goede service en scherp van prijzen.
Bedankt easy-tech team...

Jack van DongenDienstag, 6 oktober 2015, 13:15

De bestelling is nog steeds niet bij het KIALA punt aangekomen!
Waarom wordt er niet (zoals andere wegwinkels in binnen- en buitenland) rechtsreeks op het huisadres afgeleverd?

easy-techDienstag, 6 oktober 2015, 20:40

Beste,

Ik heb even nagekeken en uw pakket is beschikbaar in het kiala punt. Ik had voor deze optie gekozen om de verzendkosten voor u zo laag mogelijk te kunnen houden. Aangezien er nu een weekend over heen is gegaan is dit inderdaad lang. Ik vind het jammer dat dit zo is gegaan, om eventueel een tegemoetkoming te doen heb ik voor u een kortingcode in ons systeem gestoken te gebruiken bij een volgende bestelling. code : kortingJack dit geeft u 8% korting. (om deze code te gebruiken moet u wel aangelogd zijn).

Alvast bedankt voor de feedback.

Met vriendelijke groeten,

Kris Bleyenbergh
Easy-tech

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien