EasyWebshop

Asian Import

Asian ImportZufriedenheit der Gäste: 5/5
23 votes, 32 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Klein en groothandel polyester beelden en decoratie

www.asianimport.be

Asian Import
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungEnglisch, Französisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 32 bewertungen gefunden.

chrisFreitag, 20 mai 2016, 13:12

vlotte communicatie, snelle levering, goed ingepakt, goederen zoals voorgesteld op de website, ik ben tevreden, ken ook de winkel en ook daar zeer tevreden over ! ik kom terug !

Katarzyna dehaenDonnerstag, 19 mai 2016, 16:23

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Ik ben zeer tevrijden

magdaMittwoch, 4 mai 2016, 17:12

alles was ok,snel geleverd,wat besteld was ook goed ontvangen en verzorgd verpakt,communicatie en opvolging zoals het hoort.Heel tevrede klante . Zeker geinteresseerde klant voor verdere aankopen.

BraceletDonnerstag, 24 märz 2016, 16:58

Zeer tevreden over mijn aankoop. Is zoals beschrevenenvan goede kwaliteit. De levering was zeer snel. Dank u !

Lucien BeckersSamstag, 12 märz 2016, 13:08

Livraison rapide, économique, article de bonne qualité correspondant à la description, je reviendrai!

André vandenberghe et Marie-France de FranceMittwoch, 20 januar 2016, 18:06

Monsieur Philippe son épouse et son fils son des personnes de très grande qualité et on peut avoir confiance en eux

bartFreitag, 8 januar 2016, 22:24

Super top zaak!!!!

DeborahSonntag, 3 januar 2016, 15:21

Mooie hangers en snelle levering.
Bedankt:)

DeborahSonntag, 3 januar 2016, 15:19

Mooie hangers en snelle levering.
Bedankt:)

Nick HuysmanMontag, 28 dezember 2015, 13:50

Ik ben niet zo'n fan om online dingen te kopen, maar ik ben zeer tevreden van asian import. Heel snel geleverd, alvast een aanrader voor iedereen die iets wil bestellen. :)

KattySamstag, 28 november 2015, 14:02

Altijd correct en snel geleverd!

els ekeDonnerstag, 12 november 2015, 13:27

heel content time after time van de aan huis levering !!!

Jean-MarieDienstag, 10 november 2015, 22:57

Zelf ben ik niet gewoon te kopen via internet, misschien ben ik wat ouderwets, hihi. Toch heb ik het gedaan. Heb een bestelling geplaatst bij Asian Import en beviel goed.
Eerst was iets misgelopen via de winkelwagen maar is door Asian Import op een heel fijne manier opgelost. Super vlotte levering!!! Ook goed verpakt zodat er geen schade kan zijn... 'k ben super tevreden. Zeker doe ik nog aankopen bij hun.

Bart ReynaertDonnerstag, 5 november 2015, 22:48

een super winkel voor vele mooie oosterse artikelen en spirituele voorwerpen, en voor alle goede energien moet je bij asian import zijn in wevelgem, een super klein en groothandel met zeer bekwame mensen , een uitmuntende zaak en mensen met het hart op de juiste plaats

GERARDSonntag, 18 oktober 2015, 13:53

DIT IS NOG EEN VAN DE ENIGE BEDRIJVEN DIE ERNSTIG WERKEN.
ZOWEL WAT DE PRIJS BETREFT ,DE LEVERING EN DE SNELHEID VAN LEVEREN.
ALLES PERFECT VERPAKT EN VEILIG.
KORTOM VOOR HERHALING VATBAAR.

an de wandelMontag, 31 august 2015, 20:42

Ben eens benieuwd wat het schokkende nieuws is van de winkel

an de wandelSonntag, 30 august 2015, 17:14

Ik ben er gisteren geweest en heb daar een chihuahua gekocht en hoop daar nog veel te mogen langs gaan dat is echt wel de moeite

ValerieDienstag, 11 august 2015, 13:18

Levering van witte salie (smudge) de dag na bestelling en betaling vlekkeloos thuis bezorgd via bpost. Zeer tevreden! De witte salie brandt goed. Enkel de website is misschien een beetje verouderd. Dank je wel voor de goede zorgen.

Bart ReynaertFreitag, 31 juli 2015, 20:12

een super goede winkel met een super goed boek, voor boeddha's groot en klein moet je bij asian import zijn,

alles is er energetisch en werkt met energie,
het zijn super goede uitbaters

en ze hebben een gouden hart en ziel

ElisabethFreitag, 24 juli 2015, 7:09

Super ik ben blij dat ik deze winkel gevonden heb de levering was snel en in orde!

KurtDienstag, 30 juni 2015, 17:00

Heel snelle levering en veilig verpakt

SigridSamstag, 14 februar 2015, 13:29

Steeds in orde he super toffe mensen kijk er al naar uit voor de 22 februari de bijeenkomst en meditatie

jorgeFreitag, 6 februar 2015, 14:49

mensen pas op voor dit bedrijf, het zorgt er voor dat je minder geld hebt!!! opassen!!!

streverkeMontag, 26 januar 2015, 17:50

Super content.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien