EasyWebshop

sjotterskraam

sjotterskraamZufriedenheit der Gäste: 3/5
4 votes, 4 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Waarschijnlijk de grootste van de Benelux

www.sjotterskraam.be

sjotterskraam
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 4 bewertungen gefunden.

steven broothaertsSonntag, 22 mai 2016, 7:12

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Vlotte regeling.zeer goed verpakt...goeie kwaliteit.zeer tevreden over sjaal en pet van club Brugge....aanrader

testMontag, 15 februar 2016, 9:23

test

RealSonntag, 24 januar 2016, 16:22

De real Madrid kussen zat een vlekje op en zat los in de doos .
De kussen is met een print waardoor het je door de realmadrid sloop kunt zien . De deken eerst moeten wassen .ben zwaar teleurgesteld omdat alles nep is . Voor dezelfde prijs kan ik ze bij real Madrid shop bestellen . Jammer waren ze daar uitverkocht .volgende keer bestel ik terug bij soccershop in Nederland . Daar is wel alles met certificaat .

sjotterskraamSamstag, 30 januar 2016, 23:00

Beste, als er een vlek op zit waarom neem je dan geen contact met me op? Waarom moest je het deken eerst uitwassen? Deze producten zijn helemaal niet nep, aan het kussen en het deken hing een certificaat.

testSamstag, 26 dezember 2015, 23:45

test

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien