EasyWebshop

food4pets.be

food4pets.beZufriedenheit der Gäste: 5/5
1542 votes, 1897 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

graanvrij dierenvoeding: online,goedkoop, all-in prijzen

www.food4pets.be

food4pets.be
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungDänisch, Deutsch, Griechisch, Englisch, Spanisch, Finnisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Rumänisch, Russisch, Schwedisch, Türkisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 1897 bewertungen gefunden.

Erste Seite - Vorige Seite - ··· - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - ··· - Nächste Seite - Letzte Seite

SabineMontag, 24 märz 2014, 13:41

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Prima service en supersnelle levering !

Heidi VMontag, 24 märz 2014, 9:11

Zeer goede webshop! Scherpe prijzen, duidelijke informatie bij de produkten en snelle levering: een aanrader! Ben nu bijna 2 jaar klant en service is altijd in orde.

JusteSonntag, 23 märz 2014, 20:57

Super rapide! Bonne qualité

GreetjeSonntag, 23 märz 2014, 17:20

Ik ben heel tevreden over de informatie,levering en de prijs.
Als je vragen hebt wordt je gelijk te woord gestaan je hebt gelijk antwoord.
Ik vind prijs ook wel belangrijk want ik heb 2 middel grote honden en een kat,heb nu ook voor een ander iemand een zak katten brok besteld.
dit is al een poes van 17 jaar oud die er niet uitzag ,kreeg van zn baasje blikvoer W,wat ik dus zo vaak heb gezegd dat dat slechte voer is.
heeft een zak brok van de bekende merk met de letter R,deze zak is nu haast leeg,en de poes heeft weer haar op zn lijfje spuugt niet meer.
Maar ik heb voor mijn kat Taste of the wild,dus heb ik voor gesteld om deze brokjes eens te proberen.als het goed bevalt voor deze poes ,hebben ze er weer een klant bij,heb de volle zak zo staan dat iedereen die binnen komt van de zorg 3x per dag de zak ziet staan .
In de hoop dat met het gaat bekijken ,en dat er zo nog meer mensen overstappen op deze brok.
We hopen dat de brok goed betaalbaar blijft.
Mathieu Bedankt.

Heidi De MaeyerSonntag, 23 märz 2014, 14:40

Vanaf de eerste bestelling 2 jaar geleden, is alles al prima verlopen. Correcte en super snelle levering, beste prijzen, prettige communicatie met Mathieu & co.
Tevens een overzichtelijke website met goeie informatie zoals de samenstelling van het eten en de analyse.
Voor ons de beste webshop om het droogvoer van onze ragdolls te bestellen...ik zegge het voort... :-)

Monique van ZomerenSonntag, 23 märz 2014, 13:24

Inmiddels bestel ik al een jaar of twee bij food4pets.be en dat bevalt uitstekend. Supersnelle levering en de prijs is aanzienlijk lager dan bij andere zaken. Aangezien ik 3 honden heb, scheelt dat nogal in mijn portemonnee.

Raymond VerhoefFreitag, 21 märz 2014, 13:41

Voor het eerst besteld en we kunnen niet anders zeggen dan een prima webwinkel! Snelle mail met alle bezorggegevens en snel alles geleverd! Wij zullen zeker weer bestellen!

ShaunyDonnerstag, 20 märz 2014, 22:56

Supergoede service! Vriendelijke mensen, beantwoorden snel al je mails + mijn hond is bovendien van zijn eetprobleem verlost! Is helemaal gek van zijn taste of the wild!
Topkwaliteit aan een betaalbare prijs!

NikkiMittwoch, 19 märz 2014, 19:49

Supertevreden. Alleen echt goed voer is hier te krijgen. Snelle levering en goede informatievoorziening, zowel inhoudelijk als over de levering. Daarnaast nog eens de scherpste prijzen.

Gwen StroobachMittwoch, 19 märz 2014, 13:36

Goede webshop, snelle levering, scherpe prijzen, kortom helemaal tevreden!

EllenDienstag, 18 märz 2014, 13:25

Heb voor de tweede keer hondenvoer besteld. De volgende dag had ik de bestelling al binnen (in Nederland).
Heel goed assortiment met natuurlijke hondenbrokken (Orijen), scherpe prijzen en gratis verzending bij bestellingen boven €50. Een aanrader!

WalterDienstag, 18 märz 2014, 13:25

Net zoals de eerste levering verliep ook nu alles perfect. Doe zo verder.
Bacio blijft er even gek op!

Francois DebetsDienstag, 18 märz 2014, 13:15

24 uurslevering vanuit Belgie!? Onmogelijk! maar niet voor deze zaak!
Top afhandeling!

Luc ThoelenMontag, 17 märz 2014, 18:12

Mijn ervaring met jullie webshop is uitstekend.Hele snelle levering , en er wordt ook altijd snel en duidelijk gereageerd op vragen die ik heb. Uitstekend voeder.

KoenSamstag, 15 märz 2014, 9:50

Reeds meerdere keren besteld, altijd alles prima in orde. Jammer dat mijn Orijen deze keer niet vacuum verpakt was, was wel te merken aan de brokjes.

marina gates flemingFreitag, 14 märz 2014, 22:59

As always - perfect - easy to order & delivered on time

SvenFreitag, 14 märz 2014, 13:54

Over Food4pets kan ik heel kort zijn: zeer goed op alle vlakken!

alineFreitag, 14 märz 2014, 12:11

Vragen via de mail gesteld over kattenvoer. Vriendelijke en snelle reactie.
Ook snel geleverd naar Nederland.
Kortom erg tevreden. Want de dieren vinden het voer ook lekker

LieveDonnerstag, 13 märz 2014, 20:47

al verschillende malen voer besteld voor onze honden. De proefpakketten zijn ideaal om het voer te leren kennen. Super snel geleverd! Fantastische service!

RenéMittwoch, 12 märz 2014, 23:17

Inmiddels 2 keer hondenvoer besteld. Supersnel geleverd. Ben erg tevreden over de uitstekende service.

NoordsijMittwoch, 12 märz 2014, 14:27

Super service,
Mooie keuze aan kwaliteits producten.
Ik zocht zelf brokken van Wolfblut, om te proberen voor mijn hond die een voedselallergie heeft. Mooie aan deze webwinkel is dat ze een proefpakket hebben, van 4 smaken van 3 kilo, zodat je een aantal varianten kunt proberen, zonder dat je meteen met grote zakken over blijft mocht het niet goed vallen bij de hond.
Ook de hondenkoekjes van het merk Wolfsblut vind ik een mooie toevoeging aan deze webwinkel, velen verkopen deze niet.
Boven de 50euro, is de verzending gratis, ook helemaal top.
Snelle verzending, en toen ik een vraag had, kreeg ik binnen een uur antwoord. Top dus

EllyDienstag, 11 märz 2014, 19:54

Vorige week mijn eerste bestelling geplaatst, die
de volgende dag al keurig werd geleverd.
Incl. 5 royale proefzakjes, helemaal top. De
brokjes worden met smaak gegeten en na 5 dagen
lijkt de jeuk ook minder te worden. Voor een klein
hondje is het ook prettig om 1 kg zakken te kunnen
bestellen.

PatrickDienstag, 11 märz 2014, 19:45

Onze 2e bestelling geplaatst.We hebben verschilldende soorten Wolfsblut besteld.De honden vinden het heerlijk. Voor 1 hond hebben we speciaal Cold River besteld gezien het lage eiwitgehalte (18%). Na gebruik van Cold River is deze hond opgeknapt. Ze had voorheen erg veel jeuk en ze beet haar pootjes kaal. We zijn nu ruim een maand verder en ze heft weer vacht op haar pootjes, bijten en krabben doet ze niet meer. Dankzij Cold River. Wat zijn we blij dat we dit geprobeerd hebben en niet naar de DA zijn gegaan. Wij bljven Cold River voor haar kopen.

Els De CampenaereMontag, 10 märz 2014, 21:57

Uitstekende service, snelle levering, de goedkoopste en kwaliteit!!!

Erste Seite - Vorige Seite - ··· - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - ··· - Nächste Seite - Letzte Seite

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien