EasyWebshop

www.vervangjetafelblad.nl

www.vervangjetafelblad.nlZufriedenheit der Gäste: 4/5
16 votes, 20 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Iedereen een nieuw tafelblad

StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 20 bewertungen gefunden.

Bert en RiaMontag, 16 mai 2016, 10:20

Zaterdag hebben we onze tafels gekregen uit de serie Bo
Geweldig mooi en snel geleverd.

IngeDonnerstag, 31 märz 2016, 19:28

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Wij hebben de eettafel met bijpassend bankje gekozen (Bo) en zonder whitewash. Ziet er werkelijk prachtig uit. Super blij mee! Ook het contact verliep soepel en vriendelijk.

Saida El MakriniMontag, 21 märz 2016, 14:10

Ik ben helaas niet tevreden. Ik had mijn droomtafel gezien bij iemand en meteen besteld bij vervangjetafelblad. Ik heb mijn eettafel niet ontvangen zoals ik had besteld. Ik had een extra wens en had daar ook een meerprijs voor moeten betalen. Maar mijn wens is niet volledig uitgevoerd. Ik zit nu met een tafel waarvan de helft van mijn tafelblad netjes is afgewerkt en de andere helft niet. Het staat voor geen meter. Ik hoop dat er iemand is die contact met mij opneemt nav deze recensie, want op mijn verstuurde mail van vorige week krijg ik ook geen reactie.

www.vervangjetafelblad.nlMittwoch, 23 märz 2016, 8:43

Hallo Saida El Makrini,
U hebt van ons een nieuw en egaal tafelblad aangeboden gekregen.
Graag stellen wij al onze klanten tevreden.

KellyMittwoch, 16 märz 2016, 13:47

Afgelopen zaterdag eettafel Ben ontvangen met een bijpassend salon tafel. Wij zijn er heel erg blij mee!

De VriesSonntag, 14 februar 2016, 20:34

Gisteren hebben wij onze tafel, Sep, met bijpassende salontafel en tv-meubel ontvangen en zijn super blij met het resultaat.

richardMittwoch, 27 januar 2016, 9:35

vandaag de tafel met bank mogen ontvangen. Top werk andre! ..snelle service en zeer gunstig geprijsd.

Van BeerschotSonntag, 17 januar 2016, 13:34

Gisteren hebben wij tafel Sep ontvangen.
Wij waren al een tijd op zoek naar een dergelijke tafel maar in de woonwinkels waren ze toch gemiddeld € 1200,00 en nu hebben we slechts € 385,00 betaald voor een tafel van 2,5 meter lang.
Wat een geweldig mooie tafel we zijn er super blij mee.
De poten waren erg super makkelijk te monteren dmv de reeds voor geschroefde schroeven.
En het bezorgen was ook prima geregeld.

Jacob de JongSamstag, 19 dezember 2015, 14:04

Vandaag tafel ontvangen, ziet er goed uit. Wel zou het qua service mooi zijn wanneer ter plekke de tafel in elkaar wordt gezet. Het zijn aparte schroeven, daarnaast heb ik geen schroefboormachine en dan is het nog best zwaar. Verder prima!!

JosjeFreitag, 9 oktober 2015, 21:14

Vandaag hebben wij onze meubelen gehaald, tafel jant, een bijpassende buffetkast en salontafel.
Helemaal SUPERRRR.

NicoleMontag, 5 oktober 2015, 20:09

Vrijdag werd de tafel Sepp én het bijbehorende bankje bezorgd, ze waren mooier dan op de foto! Bedankt André voor de goede en snelle service. Aanrader!

JolandaFreitag, 25 september 2015, 20:30

Vandaag de tafel en 2 banken gehad!
Erg mooi, goede en snelle levering!
Aanrader!!

M. ZandDonnerstag, 17 september 2015, 22:34

Superblij met onze tafel en bank.
Bedankt André!

PetraMontag, 27 juli 2015, 20:13

Vandaag hebben wij tafel Sep ontvangen.
Super service!
En wat een prachtige tafel!!Wij zijn erg blij met deze unieke tafel want deze zul je nooit vinden bij een Ikea of andere woonfabriek :-)

JannesMontag, 6 juli 2015, 16:44

Onlangs hebben wij tuintafel Bas gekregen waar een constructiefout in zat.
Al na 1 week hebben wij een compleet nieuwe tafel gekregen en genieten hier nu volop van.

Super service!

Henk-JanMontag, 6 juli 2015, 16:41

Wij hebben een eigen ontwerp gemaakt voor een tv-wandmeubel en salontafel.

Het resultaat is fantastisch!!

André Bedankt!

AnnetMontag, 6 juli 2015, 16:37

Wij hebben net tafel Sep gekregen en zijn erg blij.
Wat een mooie tafel exact zoals wij hebben gehoopt.
Ook zijn wij blij met de goede adviezen van André.
Helemaal TOP!!
Groetjes Annet.

DominiqueSamstag, 27 juni 2015, 20:50

Ik zie trouwens dat de prijzen nu een stuk verlaagd zijn. Andrè, ik hoop dat we eruit kunnen komen. De tafel zal er nl erg mooi uit op de foto.

DominiqueSamstag, 27 juni 2015, 20:46

Mijn tevredenheidsscore was geen 1 ster. Er wordt 5 sterren van gemaakt. Dat is niet de bedoeling.

DominiqueSamstag, 27 juni 2015, 20:44

Ik heb de Sep tafel bij jullie besteld en ben me kapot geschrokken van de tafel. André, ik heb je meerdere mails gestuurd en hoop dat je me een antwoord ga geven. Ik weet nl niet wat ik met deze tafel aan moet..

MarloesFreitag, 20 märz 2015, 14:59

Dankzij vervang je tafelblad.nl heeft ons kantoor weer een fris en geheel nieuw uiterlijk gekregen.

En dat voor een uitstekende prijs.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien