EasyWebshop

Diva2Diva

Diva2DivaZufriedenheit der Gäste: 4/5
15 votes, 19 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

leuke hippe kleurrijke mode accessoires ibiza style

www.easywebshop.com/vivaladivaibiza

Diva2Diva
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 19 bewertungen gefunden.

mevr. R. GebhardtSonntag, 9 august 2015, 14:47

Snelle service en ik ben heel blij met mijn mooie jurk.

Vriendelijke groet
Mevrouw. R. Gebhardt

MoesDienstag, 14 juli 2015, 19:30

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Dat gezeur over het kanten tuniek vind ik niet in de haak. Je weet dat je met kant heel voorzichtig moet doen, anders moet je 't niet bestellen. Moes!

Tanja HuijerDienstag, 14 juli 2015, 19:25

Verzending lijkt de je weet wel wel, zo snel. Heerlijk, meteen aan. Erg leuk. Bedankt Anita. Groetjes, Tanja.

carolineFreitag, 26 juni 2015, 14:22

snelle service , snelle antwoorden op je vragen, vriendelijkheid, conclusie Leuke gezellige site!!

truutMittwoch, 24 juni 2015, 17:10

Waar vind ik de maten of is het allemaal 1 maat

Diva2DivaFreitag, 26 juni 2015, 5:38

Hallo, waar niets bijstaat is 1 maat. Grt

MoniqueMontag, 22 juni 2015, 13:06

Super leuke site. Super leuke kleding. Super snelle service !

Catherine van den BoogertMittwoch, 17 juni 2015, 9:56

Super leuke tas! Prima service en snelle levering! Bedankt

Corina Vleeshouwers CoenenSonntag, 14 juni 2015, 16:53

supersnelle service. erg leuk en hip tasje mogen ontvangen.

Ans Schildmeier-DerksFreitag, 12 juni 2015, 13:32

Ben erg blij met mijn twee mooie strandjurkjes

pauliena talanMittwoch, 10 juni 2015, 15:09

top alles optijd en erg leuk .
volgende keer zeker weer bestellen

IETJEFreitag, 29 mai 2015, 16:28

Bedankt voor de snelle levering ben er blij mee

ChristieMittwoch, 27 mai 2015, 13:07

Super blij met mijn aankoop! Ik heb gemaild dat ik het tasje graag het weekend wilde hebben en werd super geholpen. Ze zei dat ik het moest bestellen en dan zou ze het direct versturen. En dat klopt, kreeg direct een track en trace code en kreeg de volgende dag het pakketje binnen! Hier ga ik zeker vaker bestellen. Super bedankt met de snelle service en het fantastische tasje. Heb heel veel complimenten gekregen!!

ClaudiaDienstag, 26 mai 2015, 14:35

Wat een leuke site. En wat een snelle levering.
Ik ben zo blij met mn nieuwe jurk!

L. BuikemaDienstag, 26 mai 2015, 13:59

Mooie kanten tuniek besteld, maar na een keer dragen niet meer om aan te zien! Je blijft aan de kleinste dingetjes haken en dat betekent gaten van onder naar boven. Webshop wellicht ok, maar deze tuniek zou ik nooit aanraden!

AstridDonnerstag, 21 mai 2015, 21:21

Wat een geweldig leuke spullen ...❤️ Snelle levering en super service, zo blij met m'n tuniek

Sandra LebbingMontag, 11 mai 2015, 18:38

Snelle levering. Spullen top!

Rachel van de StolpeFreitag, 8 mai 2015, 22:54

zeer te vreden ....what you see is what you get...top..!!

Debby van LintMittwoch, 29 april 2015, 13:18

Bestelling snel en goed aangekomen. In het echt is de kleding nog leuker! Top!

Nicole BruiningaMontag, 20 april 2015, 9:50

Superleuke poncho en kanten shirt ontvangen.
Spontaan contact en vlotte verzending!
Top!

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien