EasyWebshop

Just-Cris

Just-CrisZufriedenheit der Gäste: 5/5
6 votes, 9 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.just-cris.nl

Just-Cris
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 9 bewertungen gefunden.

MargaSamstag, 11 juli 2015, 20:53

ik heb 1 setje bij mezelf geprobeerd en ben helemaal verliefd op dit mooie product! voor het eerst een french in reverse gezet terwijl ik dit nog nooit geoefend had :D werkt super makkelijk ! blije klant

Marie-JoséDonnerstag, 25 juni 2015, 16:02

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Heb gisteren voor het eerst PrinzYes
gebruikt vind het een super product.
Ben dan ook super tevreden.

BiancaSamstag, 20 juni 2015, 17:20

Zetten altijd acryl omdat gel niet mijn interesse had ivm de hardheid.
Maar Prinz Yes heeft de voordelen van gel en acryl. Echt super.
En een super snelle levering.
kortom zeer tevreden

PatriciaSonntag, 1 februar 2015, 11:56

Altijd met acryl gewerkt gel was niet mijn ding tot dat ik de producten van Willa leerde kennen.
De PrinYes werkt super maar ook met de traditionele gels kan ik nu werken.
Duidelijke uitleg en super goede service.

Just-CrisSonntag, 1 februar 2015, 21:21

Dank je wel.

feelings4make-upSamstag, 31 januar 2015, 23:28

Ik heb ook op de beurs zondag 24 januari in Gorinchem een hele goede uitleg gekregen. Ik was al heel lang op zoek naar andere gel/acryl. Ik zag dit bij een collega van mij en was nieuwsgierig geraakt. Ik wilde niet naar de beurs maar was zo nieuwsgierig naar dit systeem. Ik heb een hele duidelijke uitleg gekregen van Nathalie. En ben er vandaag mee aan de slag gegaan. Even wennen aan de kleuren en hoe te gebruiken. Ik ben verkocht! Hopelijk in de toekomst meer kleuren die wat lichter zijn. Maar ik ben overstag. En ga volledig over! Bedankt voor jullie goede service.

Just-CrisSonntag, 1 februar 2015, 21:20

Er is nu de kleur Mistique, dit is een mooie zachte kleur cover.

NicoleFreitag, 30 januar 2015, 19:21

Na een mooie, maar vooral duidelijke uitleg en demo-nagel op de vakbeurs te Gorinchem afgelopen maandag (26/1/2015) helemaal verliefd geworden op PrinzYes. Rondje gelopen en over nagedacht, terug gegaan en een startersset gekocht. Dezelfde avond een set french gemaakt en moet zeggen dat voor de eerste keer werken met dit product ik zeker niet ontevreden ben. Het is even wennen, maar heb je het eenmaal door (ik na een nagel of 3) gaat het net zo vloeiend en snel als gel/acryl. Ik ben er dik tevreden over. En dan vooral ook om de uitleg en service die gegeven word! Keep up the good work!

Just-CrisSamstag, 31 januar 2015, 18:12

Dank je wel voor je bericht.
bij vragen help ik je graag hoor.
groet, Cris Minguel
willanailsnederland@gmail.com

RitaDonnerstag, 27 november 2014, 21:53

Ik heb het PrinzYes systeem eerst bij mezelf gebruikt en het is super. Nu ook een klant haar nagels ermee gedaan en ook zij vindt het geweldig. Denk erover om helemaal over te stappen.

crisDienstag, 11 november 2014, 18:30

test

MarielleDienstag, 11 november 2014, 16:03

Pagina overzichtelijk.
Producten zijn top, Eenmaal PrinzYes gebruit wil je niets anders meer.
Professionaliteit is zeer goed, weten als geen ander waar ze het over hebben

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien