EasyWebshop

goodbye fly

goodbye flyZufriedenheit der Gäste: 5/5
3 votes, 4 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

www.easywebshop.com/goodbyefly

goodbye fly
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 4 bewertungen gefunden.

AmandaFreitag, 15 august 2014, 16:16

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Ik heb de Zomer Special olie aangeschaft om o.a. muggen en dazen te weren tijdens mijn fotografiewerk in de avonduren, en het werkt uitstekend. Ik moest wel even wennen aan de kruidige geur, maar sinds ik gemerkt heb hoe goed het product werkt, ben ik om!

SonjaDonnerstag, 14 august 2014, 21:02

Ik ben erg blij met Goodbye Fly.... Ik en nog een 4tal anderen hebben het bij onze paarden uitgeprobeerd..... De dazen komen in de buurt, maar haken af en steken niet !! Een enkeling breekt erdoor, maar in vergelijk met de aantallen die zonder deze spray proberen het bloed uit mijn paard te zuigen, is dit echt echt een verademing !! Top spul !!!!

YolandaDonnerstag, 14 august 2014, 17:56

Zeer doeltreffend en fijne spray. Gebruikt voor mijn drie paarden loki, luna en silfra en daarnaast ook voor mijzelf.

JanDonnerstag, 14 august 2014, 7:40

De spray special werkt super! Geen daas meer te bekennen!

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien