EasyWebshop

Paluxshop

PaluxshopZufriedenheit der Gäste: 5/5
3 votes, 6 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Professionele kwaliteitsreinigingsproducten

www.paluxshop.be

Paluxshop
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 6 bewertungen gefunden.

ericDonnerstag, 20 november 2014, 13:41

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

De webshop is top! Snelle reactie, snelle levering! Buiten Magic Blue - wat ik gebruik om de motorhome te poetsen - zijn er nog een aantal andere producten die ik zeker zal uitproberen ...

MerrilynMittwoch, 20 august 2014, 13:53

MerrilynMittwoch, 20 august 2014, 13:52

Jaren geleden op de markt gekocht. Het beste dat ik ooit heb gehad. Het laatste restant niet meer durven gebruiken en altijd gehouden. Blij dat ik het weergevonden heb;

PelemanMontag, 11 august 2014, 11:00

zeer gewaardeerd produkt onder boot eigenaars en goede opvolging bedankt aan het personeel

JozefineDonnerstag, 15 mai 2014, 14:30

Heel leuk dat ik nu magic blue rechtstreeks kan aankopen. Ik ga zeker de andere producten ook uitproberen!

ElisabethDonnerstag, 15 mai 2014, 14:23

Ik vind het fantastisch dat ik magic blue zo kan aankopen

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien