EasyWebshop

Crest Whitestrips België en Nederland

Crest Whitestrips België en NederlandZufriedenheit der Gäste: 2/5
6 votes, 28 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Goedkoop tanden bleken. Gratis verzending in België en Nederland!

www.easywebshop.com/crest-whitestrips

Crest Whitestrips België en Nederland
StatusGesschlossen: Kunden wird gebeten, später zurückzukommen
Sprache, WährungFranzösisch, Niederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 28 bewertungen gefunden.

natasjaDienstag, 5 januar 2016, 16:05

Ook ik heb mijn bestelling, na 2 maanden nog steeds niet ontvangen. ik heb de hoop opgegeven. en hoop dat ik op een of andere manier mijn geld terug kan vorderen, ook al betwijfel ik dat sterk.

HAD ik de pagina maar eerder ontdekt.
zijn er mensen die concrete stappen hebben ondernomen en tot een tegemoetkoming zijn gekomen?

BregjeSamstag, 4 juli 2015, 20:57

K**! Had ik deze reacties maar eerder gezien :(
Niks ontvangen. Gelukkig wel een geschil bij Paypal geopend.

JeroenFreitag, 19 juni 2015, 19:27

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Bestelling Niet ontvangen en geen antwoord via e-mail .. Ik overweeg naar de politie en testaankoop te stappen.
Wie heeft er al dergelijke stappen ondernomen en hoe procedeer ik het beste?

L.Mittwoch, 3 juni 2015, 17:04

Bestelling nog stees niet ontvangen na 2 weken, had al geleverd moeten zijn. Schande dat deze webshop nog online staat.

A.Montag, 20 april 2015, 14:49

Commande effectuée le 6 mars, "aurait été expédiée" le 18 mars, toujours rien reçu aujourd'hui 20 avril ! Pas de réponse au mail ! Evitez ce site !

ChristineMittwoch, 15 april 2015, 18:37

C'est de l'arnaque rien reçu après 15 jours et aucun retour à mes mails!!!

VanderlindenMontag, 13 april 2015, 8:56

Toujours rien reçu après 10 jours!!!

DDienstag, 31 märz 2015, 18:46

Oplichters! Ik heb mijn bestelling ook nog steeds niet ontvangen. Ik ben van plan naar de politie te gaan.

researcheMontag, 30 märz 2015, 16:52

Oplichters nooooit bestellen ik vind jullie wel

MichelleMontag, 16 märz 2015, 16:59

Een week geleden besteld, niets ontvangen...

!!!!!'Sonntag, 22 februar 2015, 17:19

Schande !

!!!!!'Sonntag, 22 februar 2015, 17:19

Hoop al opgegeven al 3 weken verder nog niets ontvangen !!!!

ChahidaDienstag, 10 februar 2015, 20:53

Ik heb mijn bestelling (van 27/01) vandaag ontvangen.

JacquelineFreitag, 6 februar 2015, 13:46

Net hetzelfde probleem, nog steeds niets ontvangen, heb net easywebshop gebeld voor meer info, want zij zijn verantwoordelijk voor de oprichting van deze site veronderstel ik. De site is inderdaad geschorst, en bellen me zo snel mogelijk terug als ze meer nieuws hebben. Als ze me niet verder helpen stap ik naar de politie want dit vind ik niet kunnen!

EllenDonnerstag, 5 februar 2015, 11:04

Op de site staat duidelijk: bestelling voor 17 geplaatst, dezelfde dag verzonden. Na 2 weken nog steeds niet ontvangen....!!

ChahidaSonntag, 1 februar 2015, 21:27

Heb na een week nog niets ontvangen!! Verdorie had ik de comments maar gelezen voor ik bestelde want blijkbaar heeft iedereen buiten 1 persoon het nog niet ontvangen!!

MeryemSonntag, 1 februar 2015, 13:08

Nog niks ontvangen? Is dit normaal? Kunnen we niet samen stappen ondernemen?

D'haenens SaraMontag, 26 januar 2015, 15:12

Bestelling van Crest Whitestrips na 10 dagen nog steeds niet ontvangen. Ga FOD Economie inlichten!

yasmi aMontag, 26 januar 2015, 15:03

5 dagen geleden besteld nog steeds niks gekregen

elodieMontag, 26 januar 2015, 15:02

Oplichters

SophiaSonntag, 25 januar 2015, 16:26

Heb nog niets ontvangen na 5 dagen! Oplichters!

VivianMittwoch, 14 januar 2015, 14:12

Heb mijn bestelling na bijna 2 weken nog steeds niet ontvangen...

O.Montag, 5 januar 2015, 23:23

Bestelling na een week nog steeds niet ontvangen terwijl er op de site duidelijk staat vermeld 2-3 werkdagen!

BoSonntag, 28 dezember 2014, 0:06

Bestelling na bijna 2weken nog steeds niet ontvangen...

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien