EasyWebshop

J&L Entertainment

J&L EntertainmentZufriedenheit der Gäste: 5/5
11 votes, 13 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Merchandises Videogames

www.jenlhobby.be

J&L Entertainment
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 13 bewertungen gefunden.

WendySamstag, 15 august 2015, 8:32

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Tevreden, snelle levering, goed kwaliteit van producten.

RoosMontag, 15 juni 2015, 18:44

Alles zeer goed ontvangen. Als ook zeer snel. Bedankt

F.SchutzDonnerstag, 4 juni 2015, 10:12

Op 27-05-2015 diverse materialen bii j&lhobby besteld en via IDEAL betaald.
Tot op vandaar 04-06-2015 nog steeds niets ontvangen,hoor taal noch teken van jullie.
Zelfs nog geen trac/trace nummer van Post nl.gekregen,dit houd in dat het pakket nog niet bij postnl is aangeboden door jullie.
Erg slecht.

MaureenMontag, 16 märz 2015, 6:03

Jammer dat ik mijn bestelling niet heb kunnen ontvangen door de onhandige verzendingsdiensten.
Ik keek er zo naar uit en nu kan ik het nergens meer bestellen.
Bedankt voor de mail waarin u heeft gemeld wat het probleem was.
Zal zeker nog eens bestellen o dan een correcte recensie te kunnen geven.

joelFreitag, 16 januar 2015, 19:33

ik hoor veel goede recensies maar hoelang duurt het voor dat het er is hoeveel dagen?

J&L HobbyFreitag, 16 januar 2015, 22:23

Bestellingen worden binnen de 48u na ontvangst van de bestelling en betaling verstuurd. U krijgt een bericht wanneer het pakje verstuurd is. Als u de volgende dag de bestelling nog niet ontvangen hebt, neemt u best contact op met ons. In het verleden merkten wij dat er pakjes 'verdwenen' bij onze logistieke partner, daarom kiezen wij voortaan om enkel te versturen via een track and tracé nummer zodoende wij het pakje kunnen volgen.

TanjaFreitag, 16 januar 2015, 14:26

Zeer snelle verzending, alles prima in orde.
Zeker een aanrader om bij te bestellen!

bieSamstag, 10 januar 2015, 22:45

Weer alles prima in orde. Snelle service.
Bedankt voor het samenvoegen van mijn 2 bestellingen.

AnoniemMittwoch, 7 januar 2015, 12:05

Duurt allemaal een beetje lang hoor ik bestel dingen uit Polen die er sneller zijn maar wel goede helpdesk

J&L HobbyDonnerstag, 8 januar 2015, 21:11

Jammer dat u anoniem wenst te blijven en wij niet kunnen uitzoeken wat het probleem was.

brusten reneldeSamstag, 27 dezember 2014, 9:20

Alles was weer perfect inorde .

EllenSonntag, 21 dezember 2014, 13:17

Super snel opgestuurd, echt een aanrader! Nogmaals bedankt.

Bourg FranceDienstag, 16 dezember 2014, 10:24

Commandé très facilement. Livraison très rapide.
Produits pas encore testés car c'est un cadeau de Noel

J&L HobbyMittwoch, 17 dezember 2014, 17:36

Merci et bon fêtes

KatiaSonntag, 14 dezember 2014, 11:26

Blije dochter,dus ook een mama blij gemaakt :-)

Graag gedaan en prettige feestdagen.

tinaDienstag, 2 dezember 2014, 13:54

Bedank voor de goede service.

Graag gedaan en prettige eindejaarsfeesten

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien