EasyWebshop

Brick-Projects

Brick-ProjectsZufriedenheit der Gäste: 5/5
47 votes, 62 bewertungen

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

voor al uw lego stenen en onderdelen.

www.brick-projects.nl

Brick-Projects
StatusGeöffnet: Kunden können Produkte ansehen und erwerben
Sprache, WährungNiederländisch, Euro

Bewertungen

Es wurden 62 bewertungen gefunden.

Dirk BrinkSamstag, 13 dezember 2014, 18:03

Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Snelle levering, prima spul dus klasse.
Alleen het betalen is wat omslachtig. Waarom geen I-deal betaling?

SergeMontag, 8 dezember 2014, 17:01

Prima lego en kon het op komen halen, dus had alles nog voor Sinterklaas.

Waren oudere modellen maar was precies wat ik voor mijn zoontje zocht, zo goed als nieuw en compleet.

Alles was in elkaar gezet om het te kunnen zien, daarna kon het weer uit elkaar want dat had mijn voorkeur maar dat was geen probleem :)

Fam van VoskuilenSamstag, 6 dezember 2014, 11:54

Onze zonen zijn heel blij met de toegestuurde lego lianen en bladeren van lego projects.
Wat ons betreft, niet te duur en zeker met de brievenbuspost snel geleverd. We hebben het in 2 keer laten leveren, maar dat was per ongeluk( niet in 1 keer alles besteld). De grondplaat die we hadden besteld, zag er wat anders uit dan we gedacht hadden: het plaatje op de website was daar niet duidelijk genoeg voor.

RobFreitag, 5 dezember 2014, 17:42

Afgelopen zondag de mini besteld. Mail gekregen om te betalen. Direct gedaan. Gisteren mail gestuurd met vraag waar neer komt mini. Antwoord geen inzicht. Nu 5 december 17.41 uur nog steeds niks. Dus reacties met snelle levering zijn na mijn idee niet helemaal te geloven.

Lego ProjectsFreitag, 5 dezember 2014, 23:43

Beste meneer Dul,

bezorgdienst deze draaien ook topdrukte in deze maanden en er kan van alles mis gaan waar wij geen invloed op hebben.

bv sorteerfouten , net als gisteren niet ophalen van zendingen op servicepunten door misverstand dit zijn zaken die voorkomen.

enige wat ik kan doen is verzenden zodra betaling is ontvangen. bijdeze

Betaling
02-12-2014 13:42
Naam:R. DUL EO
Omschrijving:20140-10989-80105-4

Verzending
03 december 2014
3SDFY6*******9
Regular
Dhr. Rob Dul

gezien er tot 14:00 wordt afgehaald is deze dus 03-12-2014 pas vanaf het servicepunt vertrokken en zal dus zeker bezorgt gaan worden.

nogmaals zeer vervelend en ik begrijp het volkomen maar ik heb gedaan zoals op de website vermeld en dat is binnen 1/3 dagen na ontvangst van de betaling de verzending weg sturen. helaas zijn er nog steeds mensen die denken dat ze de enige klant zijn en tevens is de webshop niet mijn baan maar een optie om u sets en onderdelen te bieden die bijna niet te krijgen zijn.

mvg L-P

Gaatze RekkerDonnerstag, 4 dezember 2014, 10:00

Prima, supersnelle levering. De winkel verdient van mij 5 sterren.

RobinSonntag, 30 november 2014, 10:53

Snelle levering en goed verpakt. Wel jammer dat het groene helmpje bruin werd geleverd.

ArendSonntag, 23 november 2014, 20:16

Gewoon super!!!
Snelle levering duidelijke communicatie.
Heb binnenkort nog meer onderdelen nodig zeker weten dat ik hier ga bestellen.

Lego ProjectsFreitag, 5 dezember 2014, 23:45

Graag gedaan en graag tot ziens.

NeelSamstag, 22 november 2014, 17:47

Super blij met mijn maatwerk.
Goede service.

arjanSamstag, 8 november 2014, 18:58

alles keurig binnen gekregen wat ik besteld heb. goed verpakt, zeer snelle reacties op vragen, top!

OscarSamstag, 1 november 2014, 16:48

Paar extra poppetjes gezocht om mijn Clone army uit te breiden paar klikken en ze zijn besteld en paar dagen later keurig in een envelop in de bus ontvangen. Wel zou mooi zijn als ze geleverd worden met geweer.

Lego ProjectsSonntag, 2 november 2014, 14:38

Beste Oscar

deze zijn los verkrijgbaar onder het kopje minifiguur onderdelen.

http://www.lego-projects.nl/detail/1073264-blaster-kort-sw-b laster-kort-sw

http://www.lego-projects.nl/detail/1073261-blaster-lang-s w-blaster-lang-sw

M.TuppertFreitag, 31 oktober 2014, 18:49

Geweldige service na enkele emails was het perfect geregeld en kon ik zelf zeggen wanneer ik het in de avond uren kon afhalen en ook kontant kon betalen zal er zeker terug komen is voor mij makkelijk omdat ik in Rotterdam woon

henkMittwoch, 29 oktober 2014, 20:55

net de mini cooper binnen .
perfect.
andere sites duurder en niet op voorraad.
tot de volgende keer.

PaulDonnerstag, 23 oktober 2014, 15:32

Lage prijs, snelle bezorging. Op één van de producten zat een krasje, maar dat valt te verwachten bij tweede hands.

Lego ProjectsDonnerstag, 23 oktober 2014, 19:07

inderdaad in geval van gebruikte onderdelen kan er altijd een lichte verkleuring zijn of een krasje

ook bij nieuwe onderdelen zit soms een krasje omdat dit gesorteerd geteld weer geteld en verpakt wordt.

dit doen wij op een zachte ondergrond maar zelfs hier kan het voorkomen.

Van DrielFreitag, 3 oktober 2014, 22:57

Mijn Bestelling gister binnen gehad,
was keurig verpakt en ben er erg blij mee.

Verder snel antwoord op vragen, goede service, correcte levering.

Ongekend voor webshop! super ga zo door en ik kom zeker vaker terug

D.v.d. AkkerDonnerstag, 4 september 2014, 13:46

Lego onderdelen besteld en perfect afgeleverd in zeer korte tijd.
Prima.

Hélène VersteegSonntag, 31 august 2014, 11:22

Voor onze dochter een roze fietsje besteld. Haar fietsje was gebroken, groot verdriet. Bestelling na een paar dagen ontvangen, verpakt in oud bubbeltjesplastic waarin geen een 'bubbeltje' meer heel was dus geen lucht om het fietsje te beschermen. Fietsje kapot; stuurtje dubbelgebogen (vakkundig aan allebei de kanten, helemaal in spiegelbeeld), te ver doorgebogen waardoor een kant helemaal doorgescheurd. In een reactie per mail krijgt de post de schuld en daar moeten we het mee doen. In een tweede reactie wordt aangeboden naar een los stuurtje (het stuurtje op het fietsje zit muurvast dus dat kan volgens mij helemaal niet) te kijken maar nooit meer iets gehoord.

Wim de kreekDonnerstag, 21 august 2014, 19:27

Om een lang verhaal kort te maken, thuis computer weggegooid, waar helaas nog bestandje lego op stond, de westfalia trailer. Een belletje met uitleg en meer dan dat was niet nodig om deze weer opgestuurd te krijgen.Nogmaals vriendelijk bedankt voor de service.

Fam. StoutjesdijkMontag, 18 august 2014, 10:32

Snelle en goede communicatie, correcte levering, mooie items! LP levert wat ze beloven! Klasse! Webshop is aanrader voor iedereen die nog onderdelen zoekt!

MMMittwoch, 6 august 2014, 21:49

Snel antwoord op vragen, goede service, correcte levering. Ongekend voor webshop!

paulSonntag, 3 august 2014, 9:09

mijn pakketje gister binnen gehad,
was keurig verpakt en ben er erg blij mee.
ik ga hier zeker nog vaker terug komen.

groetjes paul

O.J.DobDonnerstag, 10 juli 2014, 22:20

Compliment!!! Het bestaat dus toch nog. Correcte levering in de afgesproken korte tijd. Onbeschadigd en netjes verpakt. (Duidelijke en goed linkende website)Klasse

O.J.DobDonnerstag, 10 juli 2014, 22:17

Compliment !!! Het bestaat dus toch nog! Correct en snel geleverd. Onbeschadigd en netjes verpakt.
Klasse! (Duidelijke en goed linkende website)

GertMittwoch, 9 juli 2014, 8:38

Zoals steeds perfect verlopen. Artikelen in goede staat ontvangen, degelijk verpakt en snel aangekregen

Hans K.Freitag, 27 juni 2014, 21:10

Bestelling op afgesproken tijdstip ontvangen. Zonder meer een webshop waar ik in de toekomst mijn bestelling plaats. Mijn kleinzoon springt een gat in de lucht bij het zien van de star wars sandcrawler.

Bewertung schreiben

Name Check
Nachricht Check
verbleibende Zeichen
Zufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der GästeZufriedenheit der Gäste

Webshop Directory

Kategorien